Δεν πας καλα. Ξεστραβωσου...jey_pap έγραψε: ↑04 Δεκ 2018, 16:22Aυτό (ότι δεν υπήρχε θάνατος), ίσχυε μόνο στον Αδάμ, την Εύα και σ΄όσους ήθελε προκύψει, εφόσον είχαν πρόσβαση στους καρπούς του δέντρου της ζωής. Στους λοιπούς προϋπάρξαντες (κι' όχι «ζώντες» (υπό την έννοια που αναπτύξαμε) που υπήρχαν εκτός Παραδείσου, σαφώς και δεν ίσχυε η δυνατότητα αθανασίας, γιατί δεν είχαν πρόσβαση στους καρπούς του δέντρου της ζωής στον Παράδεισο. Η κατά χάριν αθανασία δεν είχε σχέση με την πτώση, αλλά πιο πολύ με το αποτέλεσμά της που ήταν η στέρηση των καρπών του δέντρου της Ζωής Γέν. 3,22.
"Διὰ τοῦτο ὥσπερ δι᾿ ἑνὸς ἀνθρώπου ἡ ἁμαρτία εἰς τὸν κόσμον εἰσῆλθε καὶ διὰ τῆς ἁμαρτίας ὁ θάνατος, καὶ οὕτως εἰς πάντας ἀνθρώπους ὁ θάνατος διῆλθεν.."
Τα εδαφια γραφτηκαν 700 χρονια αργοτερα και δεν εχουν καμμια σχεση με την Γενεση. Η εβραικη λεξη που χρησιμοποιειται στην Γενεση ειναι nephesh που σημαινει ζωη, η ιδια ακριβως οπως αναφερεται και για τα ζωα. Στο Λευιτικο και στους Αριθμους αναφερονται τα νεκρα σωματα ως nép̄eš mêṯ, δηλαδη νεκροι nephesh.jey_pap έγραψε: ↑04 Δεκ 2018, 16:22Πάλι. Ως «ζώσα» ψυχή αναφέρεται γι΄αυτόν που όχι απλώς υπάρχει αλλά και «ζει» σύμφωνα με τα εδάφια:
Ματθ. 8,22 «άφες τους «νεκρούς» θάψαι τους εαυτών νεκρούς»
Βλέπε και Λουκ. 9,60
Και1 Τιμοθ. 5,6
καιΕφεσ. 2,1
και Αποκαλ. 3,1
Μάλλον δεν κατανοείται η διαφορά του «ζώντος» από την έννοια του υπάρχοντος ή του «νεκρού», όπως σας παρουσιάζεται στα εδάφια.
Δεν εννουσα τιποτα αλλο.
"καὶ εἶπεν ὁ Θεός· ποιήσωμεν ἄνθρωπον κατ᾿ εἰκόνα ἡμετέραν καὶ καθ᾿ ὁμοίωσιν, καὶ ἀρχέτωσαν τῶν ἰχθύων τῆς θαλάσσης καὶ τῶν πετεινῶν τοῦ οὐρανοῦ καὶ τῶν κτηνῶν καὶ πάσης τῆς γῆς καὶ πάντων τῶν ἑρπετῶν τῶν ἑρπόντων ἐπὶ γῆς γῆς, καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς."
Αλλα για πες μας ρε παληκαρι, που ακριβως αναφερεται στην Γενεση οτι υπηρχαν ανθρωποι πριν απο τους πρωτοπλαστους και ποιος τους ειχε δημιουργησει;