Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση. Όταν κάποιος ξυπνάει από κώμα και λέει πράγματα που δεν μπορούσε να γνωρίζει, σημαίνει ότι όντως είχε βγει από το σώμα του.
Το ζήτημα της μεταθανάτιας ζωής εν γένει. Δεν σε ενδιαφέρει οπότε τι κάθεσαι και γράφεις εδώ;
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση. Όταν κάποιος ξυπνάει από κώμα και λέει πράγματα που δεν μπορούσε να γνωρίζει, σημαίνει ότι όντως είχε βγει από το σώμα του.
Το ζήτημα της μεταθανάτιας ζωής εν γένει. Δεν σε ενδιαφέρει οπότε τι κάθεσαι και γράφεις εδώ;
Ε;ksk έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 15:40Όχι άλλο Δελφους και ερμηνείες Πιθωνα πληζζζ...Νετο Γκουερινο έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 10:17Ε τότε γιατί μιλάς;
Για τους Δελφούς;
Κάποιο άλλο;
Επίσης δεν γνωρίζουμε καν τι ήταν η Φθία και η Ελλάδα,αν ήταν δηλαδή πόλεις ή περιοχές
Τελευταία ο Σωκρατης λέει κάτι παραπλήσιο...
https://www.greek-language.gr/digitalRe ... 105&page=1
Αχθος Αρουρης έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 17:16η ψυχη εικονα του θεου ουσα, το ετεροουσιονΑρίστος έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 05:38Αχθος Αρουρης έγραψε: ↑04 Νοέμ 2024, 23:54
..... παρενθεση .......
η δοξασια οτι η ψυχη διαλυεται-εκμηδενιζεται
μετα θανατον ..... δεν υποστηριζεται στην αγια γραφη .....
προσκρουει καταφανως στα χωρια :
ποιήσωμεν άνθρωπον κατ εἰκόνα ημετέραν και καθ ὁμοίωσιν,
......... και .............
και ενεφύσησεν εις το πρόσωπον αυτού πνοήν ζωής,
και εγένετο ο άνθρωπος εις ψυχήν ζώσαν. .........
..................
To κατ' εικονα ειναι η αθανατη πνευματικη ψυχη.
Αλλα δεν πιστευουν οι Εβραιοι οτι ο ανθρωπος διαθετει κατι τετοιο.
Οι Εβραιοι πιστευουν ΜΟΝΟ στη ζωικη ψυχη που για τους Ελληνες ηταν το κατωτερο μερος της ψυχης, αυτο που ζωοποιουσε το σωμα και το οποιο πεθαινει λιγες μερες μετα το θανατο του σωματος, αυτο το αποκαλουσαν και αιθερα οι Ελληνες, ζωοποιον στοιχειο.
Η εβραικη αντιληψη πορευεται συμφωνα με αυτο το χωριο του Εκκλησιαστη.
6 πριν λυθεί η ασημένια αλυσίδα, και σπάσει το χρυσό λυχνάρι ή σπάσει η στάμνα στην πηγή ή χαλάσει ο τροχός στο πηγάδι,
7 και επιστρέψει το χώμα στη γη, όπως ήταν, και το πνεύμα επιστρέψει στον Θεό, που το έδωσε.
8 Ματαιότητα ματαιοτήτων, είπε ο Εκκλησιαστής· τα πάντα ματαιότητα.
Το Ματαιοτης ματαιοτητων του Εκκλησιαστη (που υποτιθεται ηταν ο Σολομωντας) λεγεται ακριβως επειδη ο ανθρωπος τελειωνει με το θανατο χωρις ελπιδα αιωνιας ζωης. Οτι το πνευμα του επιστρεφει στο Θεο δεν σημαινει διατηρηση του πνευματος αλλα διαλυση του και οριστικη απωλεια της συνειδησης.
Οι αρχαιοι Ελληνες βεβαια και οι Χριστιανοι αλλα ελεγαν.
Η αρχαιοελληνικη αντιληψη ηταν πως μετα τη διαλυση της ζωικης ψυχης που γινεται σε 9 μερες, η πνευματικη ψυχη ειτε θα παραμεινει δεσμια στη γη και θα υποφερει ειτε θα ανελθει σε βασιλεια φωτος και αυτο εξαρτιοταν απο τη διαγωγη της επι της γης.
Οι Χριστιανοι πιστευουν στην ανασταση των νεκρων.
«Ει ανάστασις νεκρών ουκ έστιν, ουδέ Χριστός εγήγερται. Ει δε Χριστός ουκ εγήγερται, κενόν άρα το κήρυγμα ημών, κενή δε και η πίστις ημών» (Α’ Κορ. ιε’ 13-14).
«Άφρον, συ ο σπείρεις, ου ζωοποιείται εάν μη αποθάνη. Και ο σπείρεις, ου το γενησόμενον σπείρεις, αλλά γυμνόν κόκκον, ή τύχοι σίτου ή τίνος των λοιπών» (Α Κορ. ιε’ 36-37).
.
πασης κτιστης φυσεως σημαινων ...
ψυχη ετερα ουσια σε σχεση με ολη την
υπολοιπη φυση η οποια παραμενει αμεταληπτος
του κατ' εικονα δηλ. ολη η κτιστη φυση
εκτος της ψυχης, δεν εχει πειρα του κατ' εικονα ....
......................
τα εξ υλης, ως συνθεση πολλων, διαλυονται εις
τα εξ ων συνετεθησαν .... η ψυχη πως
διαλυεται-επιστρεφει στο θεο αφου ειναι α.υ.λος,
χωρις υλη, απλη και πνευματικη ;
η ψυχη επιστρεφει-διαλυεται ειναι νεοπλατωνικο (πλωτινος)
θυμιζει και το ατμαν του ινδουισμου ...........
...............
ετερον χωριον ......
Εγώ είμαι ο Θεός του Αβραάμ και ο Θεός του Ισαάκ
και ο Θεός του Ιακώβ. (εξοδος γ6)
συμφωνα με τις δοξασιες των εβραιων,
αυτοι εχουν πεθανει, διαλυθει, δεν υπαρχουν ....
πως λεει οτι ειναι ο θεος τους ; .........
οτι υμεις (δηλ. εσεις οι εβραιοι) πολυ πλανασθαι
... δεν πιστευεται ουτε στομ μω.υ.ση .....
........................
τι αιώνων;
Δεν πάει ακριβώς έτσι... Στην Χριστιανική θεολογία δεν υπάρχει η τριμερής διαίρεση της ψυχής που υπάρχει στην Πλατωνική και Αριστοτελική φιλοσοφία.Αρίστος έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 19:19Ο αγ. Γρηγόριος Νύσσης λέει, ότι με τον όρο «ψυχή», μόνο την ανθρώπινη λογική ψυχή μπορούμε να προσδιορίσουμε. Η ζωϊκή ψυχή και πολύ περισσότερο η φυτική ψυχή, που είναι η υποδιαίρεση, όπως τις αναφέρει ο Αριστοτέλης (Περί ψυχής 2, 413b-13), δεν είναι ψυχή με την ακριβή έννοια του όρου (1). Στην περίπτωση αυτή, τα ζώα δεν έχουν πραγματικά ψυχή και καταχρηστικά μιλάμε στην περίπτωση αυτή περί ψυχής.
https://apostoliki-diakonia.gr/gr_main/ ... ile=23.htm
Η ζωικη ψυχη που επισης ενυπαρχει στον ανθρωπο ειναι αυτη που διαλυεται σε 9 μερες ενω η ανθρωπινη λογικη ψυχη ειναι αθανατη και συνεχιζει την πορεια της.
Και τι ειναι η ζωικη ψυχη; Φαντασου την σαν σπινθηρα ζωης, σαν να ειναι η ιδια η ζωη που εμψυχωνει το σωμα.
.
https://el.orthodoxwiki.org/%CE%A8%CF%8 ... F.82.C2.BBΣύμφωνα με τον Άγιο Γρηγόριο Νύσσης, η ψυχή αντιμετωπίζεται ως ενιαία δημιουργία, η οποία με την ελεύθερη βούληση μπορεί να καταστεί όργανο της αρετής ή της κακίας. Ανατρέπει έτσι τον διαχωρισμό του Πλάτωνα σε ανώτερη και κατώτερη ψυχή, διότι τότε θα ήταν σαν να λέγαμε πως ο Δημιουργός είναι αίτιος της κακίας, μια και εκείνος τοποθέτησε τα εμπαθή μέρη της ψυχής[56].
Γράφων έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 21:29Δεν πάει ακριβώς έτσι... Στην Χριστιανική θεολογία δεν υπάρχει η τριμερής διαίρεση της ψυχής που υπάρχει στην Πλατωνική και Αριστοτελική φιλοσοφία.Αρίστος έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 19:19Ο αγ. Γρηγόριος Νύσσης λέει, ότι με τον όρο «ψυχή», μόνο την ανθρώπινη λογική ψυχή μπορούμε να προσδιορίσουμε. Η ζωϊκή ψυχή και πολύ περισσότερο η φυτική ψυχή, που είναι η υποδιαίρεση, όπως τις αναφέρει ο Αριστοτέλης (Περί ψυχής 2, 413b-13), δεν είναι ψυχή με την ακριβή έννοια του όρου (1). Στην περίπτωση αυτή, τα ζώα δεν έχουν πραγματικά ψυχή και καταχρηστικά μιλάμε στην περίπτωση αυτή περί ψυχής.
https://apostoliki-diakonia.gr/gr_main/ ... ile=23.htm
Η ζωικη ψυχη που επισης ενυπαρχει στον ανθρωπο ειναι αυτη που διαλυεται σε 9 μερες ενω η ανθρωπινη λογικη ψυχη ειναι αθανατη και συνεχιζει την πορεια της.
Και τι ειναι η ζωικη ψυχη; Φαντασου την σαν σπινθηρα ζωης, σαν να ειναι η ιδια η ζωη που εμψυχωνει το σωμα.
.https://el.orthodoxwiki.org/%CE%A8%CF%8 ... F.82.C2.BBΣύμφωνα με τον Άγιο Γρηγόριο Νύσσης, η ψυχή αντιμετωπίζεται ως ενιαία δημιουργία, η οποία με την ελεύθερη βούληση μπορεί να καταστεί όργανο της αρετής ή της κακίας. Ανατρέπει έτσι τον διαχωρισμό του Πλάτωνα σε ανώτερη και κατώτερη ψυχή, διότι τότε θα ήταν σαν να λέγαμε πως ο Δημιουργός είναι αίτιος της κακίας, μια και εκείνος τοποθέτησε τα εμπαθή μέρη της ψυχής[56].
Επίσης, και όσον αφορά την αθανασία της ψυχής, υπάρχουν αρκετές διαφορές... Δεν λέει ο Αριστοτέλης βέβαια ξεκάθαρα ότι η ψυχή είναι θνητή, αλλά με εξαίρεση ένα μέρος του νοός, τον ενεργητικό νου, ο οποίος είναι αθάνατος, δεν φαίνεται να πιστεύει εν γένει στην αθανασία όλων των μερών της ψυχής...
αισθανομαι οτι το μαρτυριο κοντευει στο τελος του ...Αρίστος έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 19:19Αχθος Αρουρης έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 17:16Αρίστος έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 05:38SpoilerShowTo κατ' εικονα ειναι η αθανατη πνευματικη ψυχη.
Αλλα δεν πιστευουν οι Εβραιοι οτι ο ανθρωπος διαθετει κατι τετοιο.
Οι Εβραιοι πιστευουν ΜΟΝΟ στη ζωικη ψυχη που για τους Ελληνες ηταν το κατωτερο μερος της ψυχης, αυτο που ζωοποιουσε το σωμα και το οποιο πεθαινει λιγες μερες μετα το θανατο του σωματος, αυτο το αποκαλουσαν και αιθερα οι Ελληνες, ζωοποιον στοιχειο.
Η εβραικη αντιληψη πορευεται συμφωνα με αυτο το χωριο του Εκκλησιαστη.
6 πριν λυθεί η ασημένια αλυσίδα, και σπάσει το χρυσό λυχνάρι ή σπάσει η στάμνα στην πηγή ή χαλάσει ο τροχός στο πηγάδι,
7 και επιστρέψει το χώμα στη γη, όπως ήταν, και το πνεύμα επιστρέψει στον Θεό, που το έδωσε.
8 Ματαιότητα ματαιοτήτων, είπε ο Εκκλησιαστής· τα πάντα ματαιότητα.
Το Ματαιοτης ματαιοτητων του Εκκλησιαστη (που υποτιθεται ηταν ο Σολομωντας) λεγεται ακριβως επειδη ο ανθρωπος τελειωνει με το θανατο χωρις ελπιδα αιωνιας ζωης. Οτι το πνευμα του επιστρεφει στο Θεο δεν σημαινει διατηρηση του πνευματος αλλα διαλυση του και οριστικη απωλεια της συνειδησης.
Οι αρχαιοι Ελληνες βεβαια και οι Χριστιανοι αλλα ελεγαν.
Η αρχαιοελληνικη αντιληψη ηταν πως μετα τη διαλυση της ζωικης ψυχης που γινεται σε 9 μερες, η πνευματικη ψυχη ειτε θα παραμεινει δεσμια στη γη και θα υποφερει ειτε θα ανελθει σε βασιλεια φωτος και αυτο εξαρτιοταν απο τη διαγωγη της επι της γης.
Οι Χριστιανοι πιστευουν στην ανασταση των νεκρων.
«Ει ανάστασις νεκρών ουκ έστιν, ουδέ Χριστός εγήγερται. Ει δε Χριστός ουκ εγήγερται, κενόν άρα το κήρυγμα ημών, κενή δε και η πίστις ημών» (Α’ Κορ. ιε’ 13-14).
«Άφρον, συ ο σπείρεις, ου ζωοποιείται εάν μη αποθάνη. Και ο σπείρεις, ου το γενησόμενον σπείρεις, αλλά γυμνόν κόκκον, ή τύχοι σίτου ή τίνος των λοιπών» (Α Κορ. ιε’ 36-37).
.
η ψυχη εικονα του θεου ουσα, το ετεροουσιον
πασης κτιστης φυσεως σημαινων ...
ψυχη ετερα ουσια σε σχεση με ολη την
υπολοιπη φυση η οποια παραμενει αμεταληπτος
του κατ' εικονα δηλ. ολη η κτιστη φυση
εκτος της ψυχης, δεν εχει πειρα του κατ' εικονα ....
......................
τα εξ υλης, ως συνθεση πολλων, διαλυονται εις
τα εξ ων συνετεθησαν .... η ψυχη πως
διαλυεται-επιστρεφει στο θεο αφου ειναι α.υ.λος,
χωρις υλη, απλη δηλ. αμερης και πνευματικη ;
η ψυχη επιστρεφει-διαλυεται ειναι νεοπλατωνικο (πλωτινος)
θυμιζει και το ατμαν του ινδουισμου ...........
...............
ετερον χωριον ......
Εγώ είμαι ο Θεός του Αβραάμ και ο Θεός του Ισαάκ
και ο Θεός του Ιακώβ. (εξοδος γ6)
συμφωνα με τις δοξασιες των εβραιων,
αυτοι εχουν πεθανει, διαλυθει, δεν υπαρχουν ....
πως λεει οτι ειναι ο θεος τους ; .........
οτι υμεις (δηλ. εσεις οι εβραιοι) πολυ πλανασθαι
... δεν πιστευεται ουτε στομ μω.υ.ση .....
........................
Ο αγ. Γρηγόριος Νύσσης λέει, ότι με τον όρο «ψυχή», μόνο την ανθρώπινη λογική ψυχή μπορούμε να προσδιορίσουμε. Η ζωϊκή ψυχή και πολύ περισσότερο η φυτική ψυχή, που είναι η υποδιαίρεση, όπως τις αναφέρει ο Αριστοτέλης (Περί ψυχής 2, 413b-13), δεν είναι ψυχή με την ακριβή έννοια του όρου (1). Στην περίπτωση αυτή, τα ζώα δεν έχουν πραγματικά ψυχή και καταχρηστικά μιλάμε στην περίπτωση αυτή περί ψυχής.
https://apostoliki-diakonia.gr/gr_main/ ... ile=23.htm
Η ζωικη ψυχη που επισης ενυπαρχει στον ανθρωπο ειναι αυτη που διαλυεται σε 9 μερες ενω η ανθρωπινη λογικη ψυχη ειναι αθανατη και συνεχιζει την πορεια της.
Και τι ειναι η ζωικη ψυχη; Φαντασου την σαν σπινθηρα ζωης, σαν να ειναι η ιδια η ζωη που εμψυχωνει το σωμα.
.
Αρίστος έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 21:35Γράφων έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 21:29Δεν πάει ακριβώς έτσι... Στην Χριστιανική θεολογία δεν υπάρχει η τριμερής διαίρεση της ψυχής που υπάρχει στην Πλατωνική και Αριστοτελική φιλοσοφία.Αρίστος έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 19:19Ο αγ. Γρηγόριος Νύσσης λέει, ότι με τον όρο «ψυχή», μόνο την ανθρώπινη λογική ψυχή μπορούμε να προσδιορίσουμε. Η ζωϊκή ψυχή και πολύ περισσότερο η φυτική ψυχή, που είναι η υποδιαίρεση, όπως τις αναφέρει ο Αριστοτέλης (Περί ψυχής 2, 413b-13), δεν είναι ψυχή με την ακριβή έννοια του όρου (1). Στην περίπτωση αυτή, τα ζώα δεν έχουν πραγματικά ψυχή και καταχρηστικά μιλάμε στην περίπτωση αυτή περί ψυχής.
https://apostoliki-diakonia.gr/gr_main/ ... ile=23.htm
Η ζωικη ψυχη που επισης ενυπαρχει στον ανθρωπο ειναι αυτη που διαλυεται σε 9 μερες ενω η ανθρωπινη λογικη ψυχη ειναι αθανατη και συνεχιζει την πορεια της.
Και τι ειναι η ζωικη ψυχη; Φαντασου την σαν σπινθηρα ζωης, σαν να ειναι η ιδια η ζωη που εμψυχωνει το σωμα.
.https://el.orthodoxwiki.org/%CE%A8%CF%8 ... F.82.C2.BBΣύμφωνα με τον Άγιο Γρηγόριο Νύσσης, η ψυχή αντιμετωπίζεται ως ενιαία δημιουργία, η οποία με την ελεύθερη βούληση μπορεί να καταστεί όργανο της αρετής ή της κακίας. Ανατρέπει έτσι τον διαχωρισμό του Πλάτωνα σε ανώτερη και κατώτερη ψυχή, διότι τότε θα ήταν σαν να λέγαμε πως ο Δημιουργός είναι αίτιος της κακίας, μια και εκείνος τοποθέτησε τα εμπαθή μέρη της ψυχής[56].
Επίσης, και όσον αφορά την αθανασία της ψυχής, υπάρχουν αρκετές διαφορές... Δεν λέει ο Αριστοτέλης βέβαια ξεκάθαρα ότι η ψυχή είναι θνητή, αλλά με εξαίρεση ένα μέρος του νοός, τον ενεργητικό νου, ο οποίος είναι αθάνατος, δεν φαίνεται να πιστεύει εν γένει στην αθανασία όλων των μερών της ψυχής...
Η ορθόδοξη διδασκαλία περί του ανθρώπου (ψυχή-πνεύμα και σώμα)
2 Αυγούστου 2018
Η ψυχή του ανθρώπου για την ορθόδοξη παράδοση, αποτελεί το άυλο, το νοερό του ανθρώπου το οποίο όμως δεν είναι άκτιστο. Δεν βρίσκεται κάπου συγκεκριμένα αλλά ούτε και παντού. Το λογικό της μέρος αποτελείται από τον νου, το λόγο και το πνεύμα. Το πνεύμα είναι η ζωοποιός ουσία και μαζί με την ψυχή και το σώμα αποτελούν τον άνθρωπο.
Επειδή το πνεύμα ζωοποιεί το σώμα δεν είναι δυνατόν η ψυχή να βρίσκεται σε συγκεκριμένο μέρος του σώματος. Κατακλύζει όλο το σώμα, το περιέχει και το συγκρατεί , «Η μέντοι ψυχή, συνέχουσα το σώμα ω και συνεκτίσθη, πανταχού του σώματός εστιν, ουχ ως εν τόπω, ουδ’ ως περιεχομένη, αλλ’ ως συνέχουσά τε και περιέχουσα το σώμα, κατ’ εικόνα και τούτ’ έχουσα Θεού» (Ομιλία ΙΘ). Η ψυχή έχει φύση ζώσα, απλή, ασώματη και αόρατη, χρησιμοποιεί ως όργανο το σώμα και παρέχει σε αυτό ζωή και αύξηση και αίσθηση και γέννηση, χωρίς να έχει άλλο νου στην περιοχή της. Είναι αυτεξούσια, θελητική και ενεργητική, τρεπτή δηλαδή εθελότρεπτη, γιατί είναι κτιστή, αφού όλα αυτά τα έχει πάρει κατά φύση από τη χάρη του δημιουργού της» (Ματσούκας, 2007).
Η δε ψυχή συνδέεται με όλο το σώμα και όχι με ένα μόνο μέρος του (Ματσούκας, 2007). Το εμψυχωμένο σώμα μοιάζει να ‘ναι σαν το πυρακτωμένο σίδερο που το περιβάλλει η φωτιά (Ματσούκας, 2007). Αυτό οφείλεται στην ασώματη φύση της καθώς αυτή δεν έχει σχήμα για να περιέχεται κάπου αλλά είναι νοητή (Ματσούκας, 2007).
Πρόκειται για ενιαία δημιουργία, η οποία διαθέτει ελεύθερη βούληση και μπορεί μ’ αυτό τον τρόπο να αποτελέσει όργανο της αρετής ή της κακίας . Σύμφωνα με τη χριστιανική διδασκαλία η ψυχή χωρίζεται σε τρία μέρη, το λογικόν, το επιθυμητικόν και το θυμοειδές. Με αυτά τα τρία μέρη πραγματοποιούνται είτε καλές είτε κακές πράξεις.
Το λογικό μέρος περιλαμβάνει τις αρετές της ευσέβειας και της πίστις καθώς την ικανότητα διαχωρισμού του καλού του κακού. Με τις αρετές αυτές ο πιστός μπορεί να αντιλαμβάνεται από ποιόν μπορεί να αγαπάται και ποιόν πρέπει να αγαπά. Το επιθυμητό μέρος περιλαμβάνει τις αρετές της προσπάθειας για πνευματική βελτίωση και έμπρακτης καλοσύνης. Οι αρετές του θυμικού μέρους είναι η ικανότητα να αποφεύγει ο άνθρωπος την αμαρτία, να καταπολεμά τα πάθη του και να υποστηρίζει την πίστη του δίνοντας ακόμα και το αίμα του (Τατάκης, 1997)
https://www.pemptousia.gr/2018/08/i-ort ... a-ke-soma/
.
Μονο που δεν υπαρχει καμμια τετοια αποδεδειγμενη περιπτωση. Το 100% των περιπτωσεων αυτων, που υποτιθεται οτι περιγραφει πραγματα που δεν μπορουσε να γνωριζει, ειναι hoax.
Με ενδιαφερει, αλλιως δεν θα το εξεταζα.
Πρώτον, για να το ξέρεις αυτό θα έπρεπε να το έχεις ψάξει. Και δεν έχεις κάνει τίποτα.
Το να γράφεις σ' ένα φόρουμ δεν είναι εξέταση. Χρειάζεται έρευνα την οποία δεν τολμάς να κάνεις διότι θέλεις να μείνεις άθεος.
Εσύ θεωρείς πως αν κάνει έρευνα για την μεταθανάτια ζωή, θα βγάλει άκρη; Αποδεικνύεται δλδ; Πόθεν προκύπτει; Από 5-10 μαρτυρίες, είναι ικανή η όποια ταυτοποίηση και απόδειξη της ''αλήθειας'';Καβαλάρης έγραψε: ↑06 Νοέμ 2024, 10:33Πρώτον, για να το ξέρεις αυτό θα έπρεπε να το έχεις ψάξει. Και δεν έχεις κάνει τίποτα.
Και ναι, υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις, όπως μία ασθενής η οποία είδε έναν λεκέ από φαγητό στα ρούχα του γιατρού, κάτι που ο γιατρός είχε κρύψει και από τους συναδέλφους του.Το να γράφεις σ' ένα φόρουμ δεν είναι εξέταση. Χρειάζεται έρευνα την οποία δεν τολμάς να κάνεις διότι θέλεις να μείνεις άθεος.
Για το λιώσιμο των πάγων λέω...Νετο Γκουερινο έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 19:13Ε;ksk έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 15:40Όχι άλλο Δελφους και ερμηνείες Πιθωνα πληζζζ...Νετο Γκουερινο έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 10:17
Ε τότε γιατί μιλάς;
Για τους Δελφούς;
Κάποιο άλλο;
Επίσης δεν γνωρίζουμε καν τι ήταν η Φθία και η Ελλάδα,αν ήταν δηλαδή πόλεις ή περιοχές
Τελευταία ο Σωκρατης λέει κάτι παραπλήσιο...
https://www.greek-language.gr/digitalRe ... 105&page=1
Οκεγια...ο Νους τα έχει όσο κοντά θέλει ...όλα...φαντασία να υπάρχει κι ας είναι άδειο το στομάχι.taxalata xalasa έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 19:59τι αιώνων;ksk έγραψε: ↑05 Νοέμ 2024, 15:25Ποςο αιώνων ομωςtaxalata xalasa έγραψε: ↑04 Νοέμ 2024, 23:46
να προσεχεις γιατι παρμενιδης - παρζεφυρης είναι ποδαράτη απόσταση...
ολίγων κιόνων απόσταση...
παρμενιδης στο ζεφυρι...
παρζεφυρης στο μενίδι...
τόσο κοντά...
Ο συγκεκριμένος όχι. Είναι τέρμα στόκος.
Οι μαρτυρίες δεν είναι 5-10 αλλά χιλιάδες. Και κάποιοι έχουν κάνει σοβαρή έρευνα επί του φαινομένου, έχοντας γράψει εργασίες ή βιβλία. Μια εργασία πχ είναι αυτή: