αμφισβητεις την εννοια του νομου ή τον επιβλαβη νομο;nemo έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 11:18αντιληφθήκαμε ολοι μας εδω οτι καποιοι εχουν κοκκινες γραμμες 'και καποιοι δεν εχουν
και αναρωτηθηκα αν υπαρχουν κοκκινες γραμμες για τα ατομα τα οποια δεν ειδαν με καλο ματι
την ενεργεια του βουλευτη
δεν θα σας πω για εθνικα συνορα και αιγαιο και τι θα κανατε σε περιπτωση εισβολης
αλλα θα σας παω σε ενα κοινωνικο
ερωτηση αν μειωθουν τα ορια που καθοριζουν την νομιμη ενηλικιωση ας πουμε στα 13 ετη
θα το δεχτειτε γιατι το υποστηριζει ο νομος ;
και η κορουλα μας θα συνευρεθει ερωτικα με καποιον εξηνταρη και ο γιος μας θα δοκιμαζει ελευθερα
καποια νομιμα ναρκωτικα ..ή θα αλλαξει το φυλο του γιατι νιωθει μια καποια δυσφορια
θα το δεχτειτε χωρις αντιδραση γιατι το υπαγορευει ο νομος;
Βουλευτής της Νίκης εισέβαλε στην Εθνική πινακοθήκη και κατέστρεψε εκθεματα
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 20681
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Βουλευτής της Νίκης εισέβαλε στην Εθνική πινακοθήκη και κατέστρεψε εκθεματα
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Re: Βουλευτής της Νίκης εισέβαλε στην Εθνική πινακοθήκη και κατέστρεψε εκθεματα
Για τον Σεφερλή, αυτό που λες θα είχε νόημα αν το λέγανε για καμιά βδομάδα και τέλος.gassim έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 11:08Συστημική λογοκρισία σημαίνει ο δημιουργός να πρέπει να υποβάλει το έργο του σε μια επιτροπή για να το εγκρίνει πριν το δείξει στο κοινό. Δεν υπάρχει συστημική λογοκρισία, τα έργα του Σεφερλή παίζονται κανονικά και τα βλέπουν και χαίρονται χιλιάδες θεατές.
Το να λέει μια εκπομπή στην τηλεόραση οτι είναι μαλάκας δεν συνιστά συστημική λογοκρισία.
Αντιστοίχως πάρα πολλοί λένε και σε εκπομπές και σε εφημερίδες οτι τα έργα για τα οποία συζητάμε είναι τερατουργήματα.
Αυτοί όμως επιμένουν εδώ και ένα εξάμηνο, λες και δε θα ησυχάσουν αν ο Σεφερλής αδειάσει από κόσμο. Και βρίσκονται σε θέση ισχύος, γιατί πιπιλάνε το μυαλό του κόσμου δωρεάν, ενώ για τον Σεφερλή, θα πρέπει κάποιος να πάει στο θέατρο και να πληρώσει εισιτήριο.
Δεν έχουμε λογοκρισία σε αυτή την περίπτωση, αλλά έχουμε ΑΙΤΗΜΑ για λογοκρισία, αντίστοιχο με αυτό που έκανε ο βουλευτής μέσω της πράξης του. Την ίδια πράξη, θα μπορούσε να κάνει και κάποιος που δεν είναι βουλευτής. Εχουμε ΑΙΤΗΜΑ για λογοκρισία.
Πάμε τώρα στην ΕΦΑΡΜOΓΗ της λογοκρισίας:
Εφαρμογή λογοκρισίας έχουμε ακόμη κι αν οι σπόνσορες σε ένα event απειλήσουν να αποσύρουν τη χορηγία τους σε περίπτωση που συμμετέχει ένας εθνικιστής κομίστας. Στη βικιπαίδεια διαβάζουμε
Ως Λογοκρισία θεωρείται, σύμφωνα με το λεξικό της κοινής νεοελληνικής «ο προληπτικός έλεγχος που ασκείται συνήθως από μια αρχή σε προϊόντα του γραπτού ιδίως λόγου αλλά και σε θεάματα ή ακροάματα (βιβλία, έντυπα, εφημερίδες, επιστολές, κινηματογραφικά ή θεατρικά έργα κτλ.) με δικαίωμα επέμβασης στο περιεχόμενό τους (διαγραφές, τροποποιήσεις, απαγόρευση δημοσιοποίησης, κυκλοφορίας κτλ.)»[1] ή με άλλα λόγια «η οποιασδήποτε μορφής περιοριστική επέμβαση στην πνευματική δράση κάποιου, και ειδικότερα ως ο έλεγχος που ασκείται από ειδική κρατική υπηρεσία στα μέσα ενημέρωσης, την τέχνη και την λογοτεχνία, με σκοπό να εμποδιστεί η διάδοση πληροφοριών ή ιδεών που αντιτίθενται στις αρχές της εκάστοτε εξουσίας.» [2]
Το πρώτο καθεστώς «κρατικής λογοκρισίας» όπως ονομάζεται για να ξεχωρίζει από άλλες περιπτώσεις λογοκρισίας, εμφανίστηκε την περίοδο της δικτατορίας του Ιωάννη Μεταξά, μέσω του νεοσυσταθέντος «Υφυπουργείου Τύπου και Τουρισμού» το 1936, ενώ το 1938 συστάθηκε ιδιαίτερη υπηρεσία του υφυπουργείου, η επονομαζόμενη «Διεύθυνση Λαϊκής Διαφωτίσεως». [3]
Παρατηρούμε εδώ ότι η "αρχή" που λογοκρίνει, δεν είναι απαραίτητα κρατική. Υπάρχει η κρατική λογοκρισία, αλλά δεν είναι μόνο αυτή.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
- taxalata xalasa
- Δημοσιεύσεις: 20681
- Εγγραφή: 27 Αύγ 2021, 20:52
Re: Βουλευτής της Νίκης εισέβαλε στην Εθνική πινακοθήκη και κατέστρεψε εκθεματα
δεν νοεις πω δεν υπαρχει καλη και κακη διαφημιση παρα μονο διαφημιση...AlienWay έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 11:24Για τον Σεφερλή, αυτό που λες θα είχε νόημα αν το λέγανε για καμιά βδομάδα και τέλος.gassim έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 11:08Συστημική λογοκρισία σημαίνει ο δημιουργός να πρέπει να υποβάλει το έργο του σε μια επιτροπή για να το εγκρίνει πριν το δείξει στο κοινό. Δεν υπάρχει συστημική λογοκρισία, τα έργα του Σεφερλή παίζονται κανονικά και τα βλέπουν και χαίρονται χιλιάδες θεατές.
Το να λέει μια εκπομπή στην τηλεόραση οτι είναι μαλάκας δεν συνιστά συστημική λογοκρισία.
Αντιστοίχως πάρα πολλοί λένε και σε εκπομπές και σε εφημερίδες οτι τα έργα για τα οποία συζητάμε είναι τερατουργήματα.
Αυτοί όμως επιμένουν εδώ και ένα εξάμηνο, λες και δε θα ησυχάσουν αν ο Σεφερλής αδειάσει από κόσμο. Και βρίσκονται σε θέση ισχύος, γιατί πιπιλάνε το μυαλό του κόσμου δωρεάν, ενώ για τον Σεφερλή, θα πρέπει κάποιος να πάει στο θέατρο και να πληρώσει εισιτήριο.
Δεν έχουμε λογοκρισία σε αυτή την περίπτωση, αλλά έχουμε ΑΙΤΗΜΑ για λογοκρισία, αντίστοιχο με αυτό που έκανε ο βουλευτής μέσω της πράξης του. Την ίδια πράξη, θα μπορούσε να κάνει και κάποιος που δεν είναι βουλευτής. Εχουμε ΑΙΤΗΜΑ για λογοκρισία.
Πάμε τώρα στην ΕΦΑΡΜOΓΗ της λογοκρισίας:
Εφαρμογή λογοκρισίας έχουμε ακόμη κι αν οι σπόνσορες σε ένα event απειλήσουν να αποσύρουν τη χορηγία τους σε περίπτωση που συμμετέχει ένας εθνικιστής κομίστας. Στη βικιπαίδεια διαβάζουμε
Ως Λογοκρισία θεωρείται, σύμφωνα με το λεξικό της κοινής νεοελληνικής «ο προληπτικός έλεγχος που ασκείται συνήθως από μια αρχή σε προϊόντα του γραπτού ιδίως λόγου αλλά και σε θεάματα ή ακροάματα (βιβλία, έντυπα, εφημερίδες, επιστολές, κινηματογραφικά ή θεατρικά έργα κτλ.) με δικαίωμα επέμβασης στο περιεχόμενό τους (διαγραφές, τροποποιήσεις, απαγόρευση δημοσιοποίησης, κυκλοφορίας κτλ.)»[1] ή με άλλα λόγια «η οποιασδήποτε μορφής περιοριστική επέμβαση στην πνευματική δράση κάποιου, και ειδικότερα ως ο έλεγχος που ασκείται από ειδική κρατική υπηρεσία στα μέσα ενημέρωσης, την τέχνη και την λογοτεχνία, με σκοπό να εμποδιστεί η διάδοση πληροφοριών ή ιδεών που αντιτίθενται στις αρχές της εκάστοτε εξουσίας.» [2]
Το πρώτο καθεστώς «κρατικής λογοκρισίας» όπως ονομάζεται για να ξεχωρίζει από άλλες περιπτώσεις λογοκρισίας, εμφανίστηκε την περίοδο της δικτατορίας του Ιωάννη Μεταξά, μέσω του νεοσυσταθέντος «Υφυπουργείου Τύπου και Τουρισμού» το 1936, ενώ το 1938 συστάθηκε ιδιαίτερη υπηρεσία του υφυπουργείου, η επονομαζόμενη «Διεύθυνση Λαϊκής Διαφωτίσεως». [3]
Παρατηρούμε εδώ ότι η "αρχή" που λογοκρίνει, δεν είναι απαραίτητα κρατική. Υπάρχει η κρατική λογοκρισία, αλλά δεν είναι μόνο αυτή.
Πολλών δ’ ανθρώπων ίδεν άστεα και νόον έγνων.
Re: Βουλευτής της Νίκης εισέβαλε στην Εθνική πινακοθήκη και κατέστρεψε εκθεματα
Είναι απλά βύσμα η μήπως η Μενδώνη εφαρμόζει τουρκικό οργανωμένο σχέδιο ηθικού και πνευματικού κατήφορου και εξευτελισμού του Ελληνισμού. Η σημερινή παρακμή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην προδοσία της Μενδώνη, για παράδειγμα στην τηλεόραση βλέπουμε βία, δολοπλοκίες, δολοφονίες, παράνομες σχέσεις, απάτες, χυδαιολογίες, ποταπά πρότυπα, προβολή συγκεκριμένων ηθοποιών, κοκΕμπεδοκλής έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 09:22Ο πάνω όροφος της εθνικής πινακοθήκης είναι γεμάτος αηδίες. Δε χρειάζεται να ισχυρίζεσαι ότι είσαι καλλιτέχνης ώστε να συγκρίνεις με τους πίνακες των υπολοίπων ορόφων και να καταλάβεις τί θα πει τέχνη και τί θα πει βύσμα που ισχυρίζεται ότι είναι καλλιτέχνης...

Re: Βουλευτής της Νίκης εισέβαλε στην Εθνική πινακοθήκη και κατέστρεψε εκθεματα
Η "κακή" διαφήμιση συνήθως διαρκεί λίγο.taxalata xalasa έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 11:27δεν νοεις πω δεν υπαρχει καλη και κακη διαφημιση παρα μονο διαφημιση...AlienWay έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 11:24Για τον Σεφερλή, αυτό που λες θα είχε νόημα αν το λέγανε για καμιά βδομάδα και τέλος.gassim έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 11:08
Συστημική λογοκρισία σημαίνει ο δημιουργός να πρέπει να υποβάλει το έργο του σε μια επιτροπή για να το εγκρίνει πριν το δείξει στο κοινό. Δεν υπάρχει συστημική λογοκρισία, τα έργα του Σεφερλή παίζονται κανονικά και τα βλέπουν και χαίρονται χιλιάδες θεατές.
Το να λέει μια εκπομπή στην τηλεόραση οτι είναι μαλάκας δεν συνιστά συστημική λογοκρισία.
Αντιστοίχως πάρα πολλοί λένε και σε εκπομπές και σε εφημερίδες οτι τα έργα για τα οποία συζητάμε είναι τερατουργήματα.
Αυτοί όμως επιμένουν εδώ και ένα εξάμηνο, λες και δε θα ησυχάσουν αν ο Σεφερλής αδειάσει από κόσμο. Και βρίσκονται σε θέση ισχύος, γιατί πιπιλάνε το μυαλό του κόσμου δωρεάν, ενώ για τον Σεφερλή, θα πρέπει κάποιος να πάει στο θέατρο και να πληρώσει εισιτήριο.
Δεν έχουμε λογοκρισία σε αυτή την περίπτωση, αλλά έχουμε ΑΙΤΗΜΑ για λογοκρισία, αντίστοιχο με αυτό που έκανε ο βουλευτής μέσω της πράξης του. Την ίδια πράξη, θα μπορούσε να κάνει και κάποιος που δεν είναι βουλευτής. Εχουμε ΑΙΤΗΜΑ για λογοκρισία.
Πάμε τώρα στην ΕΦΑΡΜOΓΗ της λογοκρισίας:
Εφαρμογή λογοκρισίας έχουμε ακόμη κι αν οι σπόνσορες σε ένα event απειλήσουν να αποσύρουν τη χορηγία τους σε περίπτωση που συμμετέχει ένας εθνικιστής κομίστας. Στη βικιπαίδεια διαβάζουμε
Ως Λογοκρισία θεωρείται, σύμφωνα με το λεξικό της κοινής νεοελληνικής «ο προληπτικός έλεγχος που ασκείται συνήθως από μια αρχή σε προϊόντα του γραπτού ιδίως λόγου αλλά και σε θεάματα ή ακροάματα (βιβλία, έντυπα, εφημερίδες, επιστολές, κινηματογραφικά ή θεατρικά έργα κτλ.) με δικαίωμα επέμβασης στο περιεχόμενό τους (διαγραφές, τροποποιήσεις, απαγόρευση δημοσιοποίησης, κυκλοφορίας κτλ.)»[1] ή με άλλα λόγια «η οποιασδήποτε μορφής περιοριστική επέμβαση στην πνευματική δράση κάποιου, και ειδικότερα ως ο έλεγχος που ασκείται από ειδική κρατική υπηρεσία στα μέσα ενημέρωσης, την τέχνη και την λογοτεχνία, με σκοπό να εμποδιστεί η διάδοση πληροφοριών ή ιδεών που αντιτίθενται στις αρχές της εκάστοτε εξουσίας.» [2]
Το πρώτο καθεστώς «κρατικής λογοκρισίας» όπως ονομάζεται για να ξεχωρίζει από άλλες περιπτώσεις λογοκρισίας, εμφανίστηκε την περίοδο της δικτατορίας του Ιωάννη Μεταξά, μέσω του νεοσυσταθέντος «Υφυπουργείου Τύπου και Τουρισμού» το 1936, ενώ το 1938 συστάθηκε ιδιαίτερη υπηρεσία του υφυπουργείου, η επονομαζόμενη «Διεύθυνση Λαϊκής Διαφωτίσεως». [3]
Παρατηρούμε εδώ ότι η "αρχή" που λογοκρίνει, δεν είναι απαραίτητα κρατική. Υπάρχει η κρατική λογοκρισία, αλλά δεν είναι μόνο αυτή.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Βουλευτής της Νίκης εισέβαλε στην Εθνική πινακοθήκη και κατέστρεψε εκθεματα
Τι ασύνδετες με το θέμα, ασυνάρτητες μαλακίες τσαμπουνάς πάλι, ρε ναζομπούφε;nemo έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 11:18αντιληφθήκαμε ολοι μας εδω οτι καποιοι εχουν κοκκινες γραμμες 'και καποιοι δεν εχουν
και αναρωτηθηκα αν υπαρχουν κοκκινες γραμμες για τα ατομα τα οποια δεν ειδαν με καλο ματι
την ενεργεια του βουλευτη
δεν θα σας πω για εθνικα συνορα και αιγαιο και τι θα κανατε σε περιπτωση εισβολης
αλλα θα σας παω σε ενα κοινωνικο
ερωτηση αν μειωθουν τα ορια που καθοριζουν την νομιμη ενηλικιωση ας πουμε στα 13 ετη
θα το δεχτειτε γιατι το υποστηριζει ο νομος ;
και η κορουλα μας θα συνευρεθει ερωτικα με καποιον εξηνταρη και ο γιος μας θα δοκιμαζει ελευθερα
καποια νομιμα ναρκωτικα ..ή θα αλλαξει το φυλο του γιατι νιωθει μια καποια δυσφορια
θα το δεχτειτε χωρις αντιδραση γιατι το υπαγορευει ο νομος;

Re: Βουλευτής της Νίκης εισέβαλε στην Εθνική πινακοθήκη και κατέστρεψε εκθεματα
Πω πω τί κατόρθωμα κάνεις.
Μα αφού εσύ δε πιστεύεις σ' αυτά, τί βρίζεις? Κάτι που δεν υπάρχει?
Σου εξήγησα βέβαια τί ακριβώς συμβαίνει, και πώς τη πατάνε κάτι κουτοπόνηροι μαλάκες σα και του λόγου σου, αλλά δε το καταλαβαίνεις.
Re: Βουλευτής της Νίκης εισέβαλε στην Εθνική πινακοθήκη και κατέστρεψε εκθεματα
Είδη λογοκρισίας
Η διάκριση της λογοκρισίας δεν ορίζεται δια νόμου, πλην όμως προσδιορίζεται αυτή από τη σχετική νομική θεωρία ερμηνευτικής προσέγγισης και σε πρακτική συνταγματική εφαρμογή. Σημειώνεται ότι στην Ελλάδα πολύ λίγοι νομικοί - συνταγματολόγοι έχουν ασχοληθεί με το θέμα, για διάφορους λόγους, σε αντίθεση με άλλες χώρες, όπως στη Γερμανία όπου η θεωρία και η σχετική νομολογία έχουν ιδιαίτερα ασχοληθεί με τη λογοκρισία.
Γενικά η λογοκρισία διακρίνεται σε πολλά είδη, ανάλογα με την οπτική γωνία που αυτή εξετάζεται όπως:
α) εννοιολογικά σε: "τυπική λογοκρισία", "ουσιαστική λογοκρισία", "μικτή λογοκρισία" καθώς και "λογοκρισία εν τοις πράγμασι".
β) κατά χρόνο εφαρμογής, σε: "προληπτική λογοκρισία" και "κατασταλτική λογοκρισία".
γ) κατά πεδίο εφαρμογής, σε: πολιτική, θρησκευτική, στρατιωτική, ιστορική, κοινωνική, κ.ά.
δ) κατά μέσο διάδοσης, σε: "λογοκρισία τύπου", "θεάτρου", "κινηματογράφου", "ραδιοτηλεόρασης", "διαδικτύου" κ.ά. και
ε) κατά λογοκριτική Αρχή ή άλλα νομικά πρόσωπα.
Η φερόμενη ως "θετική λογοκρισία" που είναι διάφορη της θεμιτής, θεωρείται από πολλούς ως βασικό όργανο (μέσο) της προπαγάνδας
Τυπική λογοκρισία
Ως "τυπική λογοκρισία" χαρακτηρίζεται οποιαδήποτε απαραίτητη προϋπόθεση στη διακίνηση, ή δημοσιοποίηση μιας έκφρασης. Η τυπική λογοκρισία συνδέεται συνεπώς με προγενέστερο χρονικό σημείο δημοσιοποίησης συγκεκριμένης έκφρασης και κυρίως στον τρόπο της εμφάνισής της. Για παράδειγμα η αδειοδότηση της έκδοσης και κυκλοφορίας μιας εφημερίδας, ή ενός περιοδικού, ανεξάρτητα του περιεχομένου των θεμάτων τους, αποτελεί τυπική λογοκρισία.
Ουσιαστική λογοκρισία
Σε αντίθεση της τυπικής, στην "ουσιαστική λογοκρισία" το κέντρο βάρους του ελέγχου μετατοπίζεται από τον τρόπο εμφάνισης στο ίδιο το περιεχόμενο της έκφρασης. Συνεπώς συνδέεται ταυτόχρονα με τη δημοσιοποίηση χαρακτηριζόμενη έτσι περιοριστική ή κατασταλτική. Ο έλεγχος αυτής γίνεται με διάφορα κριτήρια, κρίσεις, τάσεις ή απόψεις της Αρχής.
Μικτή λογοκρισία
Ως "μικτή λογοκρισία" χαρακτηρίζεται ο συνδυασμός "τυπικής" και "ουσιαστικής λογοκρισίας". Χαρακτηριστικό του σχήματος αυτού είναι όταν μια τυπικά απαγορευμένη διαδικασία λογοκρισίας μετατρέπεται σε νόμιμη κατόπιν ελέγχου και αξιολόγησης των κριτηρίων του περιεχομένου της φερομένης έκφρασης. Στην περίπτωση αυτή υπάγονται για παράδειγμα οι περιορισμοί πορνογραφημάτων, ή διακίνησης συγκεκριμένων ιδεών που τελούν υπό απαγόρευση.
Γενικά το είδος αυτό της λογοκρισίας δεν έχει ιδιαίτερη απήχηση στη γενικότερη νομική θεωρία της, σε αντίθεση με τη λεγόμενη "λογοκρισία εν τοις πράγμασι".
Λογοκρισία "εν τοις πράγμασι"
Η λογοκρισία "εν τοις πράγμασι" (faktische Zensur) αφορά κυρίως μέτρα λογοκρισίας που δεν υπάγονται στην τυπική έννοια του όρου, πλην όμως εκ της δράσης και των αποτελεσμάτων προσομοιάζει με αυτή. Γενικά η νομολογία επ΄ αυτού του είδους τείνει να την εντάξει στη συνταγματική απαγόρευση, ενώ αντίθετα στη νομική θεωρία οι γνώμες διίστανται ως προς την ορθότητα της παραπάνω άποψης κατά τον χαρακτηρισμό τυπικής ή ουσιαστικής λογοκρισίας.
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CE ... E%AF%CE%B1
Η διάκριση της λογοκρισίας δεν ορίζεται δια νόμου, πλην όμως προσδιορίζεται αυτή από τη σχετική νομική θεωρία ερμηνευτικής προσέγγισης και σε πρακτική συνταγματική εφαρμογή. Σημειώνεται ότι στην Ελλάδα πολύ λίγοι νομικοί - συνταγματολόγοι έχουν ασχοληθεί με το θέμα, για διάφορους λόγους, σε αντίθεση με άλλες χώρες, όπως στη Γερμανία όπου η θεωρία και η σχετική νομολογία έχουν ιδιαίτερα ασχοληθεί με τη λογοκρισία.
Γενικά η λογοκρισία διακρίνεται σε πολλά είδη, ανάλογα με την οπτική γωνία που αυτή εξετάζεται όπως:
α) εννοιολογικά σε: "τυπική λογοκρισία", "ουσιαστική λογοκρισία", "μικτή λογοκρισία" καθώς και "λογοκρισία εν τοις πράγμασι".
β) κατά χρόνο εφαρμογής, σε: "προληπτική λογοκρισία" και "κατασταλτική λογοκρισία".
γ) κατά πεδίο εφαρμογής, σε: πολιτική, θρησκευτική, στρατιωτική, ιστορική, κοινωνική, κ.ά.
δ) κατά μέσο διάδοσης, σε: "λογοκρισία τύπου", "θεάτρου", "κινηματογράφου", "ραδιοτηλεόρασης", "διαδικτύου" κ.ά. και
ε) κατά λογοκριτική Αρχή ή άλλα νομικά πρόσωπα.
Η φερόμενη ως "θετική λογοκρισία" που είναι διάφορη της θεμιτής, θεωρείται από πολλούς ως βασικό όργανο (μέσο) της προπαγάνδας
Τυπική λογοκρισία
Ως "τυπική λογοκρισία" χαρακτηρίζεται οποιαδήποτε απαραίτητη προϋπόθεση στη διακίνηση, ή δημοσιοποίηση μιας έκφρασης. Η τυπική λογοκρισία συνδέεται συνεπώς με προγενέστερο χρονικό σημείο δημοσιοποίησης συγκεκριμένης έκφρασης και κυρίως στον τρόπο της εμφάνισής της. Για παράδειγμα η αδειοδότηση της έκδοσης και κυκλοφορίας μιας εφημερίδας, ή ενός περιοδικού, ανεξάρτητα του περιεχομένου των θεμάτων τους, αποτελεί τυπική λογοκρισία.
Ουσιαστική λογοκρισία
Σε αντίθεση της τυπικής, στην "ουσιαστική λογοκρισία" το κέντρο βάρους του ελέγχου μετατοπίζεται από τον τρόπο εμφάνισης στο ίδιο το περιεχόμενο της έκφρασης. Συνεπώς συνδέεται ταυτόχρονα με τη δημοσιοποίηση χαρακτηριζόμενη έτσι περιοριστική ή κατασταλτική. Ο έλεγχος αυτής γίνεται με διάφορα κριτήρια, κρίσεις, τάσεις ή απόψεις της Αρχής.
Μικτή λογοκρισία
Ως "μικτή λογοκρισία" χαρακτηρίζεται ο συνδυασμός "τυπικής" και "ουσιαστικής λογοκρισίας". Χαρακτηριστικό του σχήματος αυτού είναι όταν μια τυπικά απαγορευμένη διαδικασία λογοκρισίας μετατρέπεται σε νόμιμη κατόπιν ελέγχου και αξιολόγησης των κριτηρίων του περιεχομένου της φερομένης έκφρασης. Στην περίπτωση αυτή υπάγονται για παράδειγμα οι περιορισμοί πορνογραφημάτων, ή διακίνησης συγκεκριμένων ιδεών που τελούν υπό απαγόρευση.
Γενικά το είδος αυτό της λογοκρισίας δεν έχει ιδιαίτερη απήχηση στη γενικότερη νομική θεωρία της, σε αντίθεση με τη λεγόμενη "λογοκρισία εν τοις πράγμασι".
Λογοκρισία "εν τοις πράγμασι"
Η λογοκρισία "εν τοις πράγμασι" (faktische Zensur) αφορά κυρίως μέτρα λογοκρισίας που δεν υπάγονται στην τυπική έννοια του όρου, πλην όμως εκ της δράσης και των αποτελεσμάτων προσομοιάζει με αυτή. Γενικά η νομολογία επ΄ αυτού του είδους τείνει να την εντάξει στη συνταγματική απαγόρευση, ενώ αντίθετα στη νομική θεωρία οι γνώμες διίστανται ως προς την ορθότητα της παραπάνω άποψης κατά τον χαρακτηρισμό τυπικής ή ουσιαστικής λογοκρισίας.
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9B%CE ... E%AF%CE%B1
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος AlienWay την 12 Μαρ 2025, 11:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ζούμε σε ένα σύστημα.
Re: Βουλευτής της Νίκης εισέβαλε στην Εθνική πινακοθήκη και κατέστρεψε εκθεματα
-
- Δημοσιεύσεις: 23424
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Βουλευτής της Νίκης εισέβαλε στην Εθνική πινακοθήκη και κατέστρεψε εκθεματα
Σχετικό είναι. Τίς τιμές τις καθορίζει ο εφοπλιστής. Άλλο αυτό και άλλο η τέχνη. Ή για να είμαι δίκαιος η ποιοτική τέχνη.Ναύτης έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 09:35Όχι, ουδείς μπορεί να καθορίσει τι είναι και τι δεν είναι τέχνη, πέρα από το αισθητικό κριτήριο του καθενός.Εμπεδοκλής έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 09:26Δηλαδή το τί είναι τέχνη το καθορίζει ένας εφοπλιστής; Λίγο παράλογο ακούγεται...Ναύτης έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 08:41
Δεν θα μπορέσουμε ποτέ να καταλήξουμε τι είναι και τι δεν είναι τέχνη, τύπε μου, γιατί η τέχνη αφορά στην αισθητική και η αισθητική είναι απολύτως υποκειμενική.
Αυτό, ας πούμε, είναι για σένα τέχνη;
Όχι, θα πεις ενδεχομένως, είναι μια μουτζούρα.
Κι όμως, το 2015 κάποιος έσκασε 200 μίλιονς ντόλαρς για να τ' αγοράσει.
Οπότε, υπάρχει το: μ' αρέσει-δεν μ' αρέσει.
Το πόιντ με τον συγκεκριμένο πίνακα είναι ότι κάτι που για κάποιους μπορεί να είναι μια μουτζούρα, για κάποιους άλλους μπορεί να είναι θησαυρός.
- Ληστοσυμμορίτης
- Δημοσιεύσεις: 10733
- Εγγραφή: 17 Σεπ 2023, 17:16
Re: Βουλευτής της Νίκης εισέβαλε στην Εθνική πινακοθήκη και κατέστρεψε εκθεματα
Επιστροφή στο θέμα μας, γιατί μάλλον για εξέδρα πάει η μπάλα. Η μεσαιωνική πολιτική της νίκης καλιεργεί αυτήν την αντίδραση.Rocco Siffredi έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 10:21Σώπα ρεΛηστοσυμμορίτης έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 09:54Τα έργα κρίνονται δεν βανδαλιζονται. Εδώ όμως δεν εξετάζουμε αν είναι καλό ή κακό το έργο, δεν είμαστε καν στην ενότητα της τέχνης. Εδώ κρίνουμε την πολιτική πράξη του μεσαίωνα του ιερόεξεταστή.Rocco Siffredi έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 09:41
Θαλεγατε το ίδιο φαντάζομαι σε ένα "έργο τέχνης" που προσβάλλει την ιδεολογία σας
Είμαι καλλιτέχνης και θέλω να κάνω έργο με την μάνα του Στάλιν
θα μου έδινε ο Ιωσήφ την εθνική πινακοθήκη δεν θάχε θέμα πιστεύεις;
Ούτε ο Κουτσουμπας θάχε πρόβλημα στην εποχή μας
Καπιταλισμός ένα σύστημα που σαπίζει
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
Έγκλημα της Πύλου: ο θάνατος διακοπές στη μεσόγειο πάει.
-
- Δημοσιεύσεις: 23424
- Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 13:13
Re: Βουλευτής της Νίκης εισέβαλε στην Εθνική πινακοθήκη και κατέστρεψε εκθεματα
Η Μενδώνη και η κάθε Μενδώνη, αν της κουνήσεις ένα 500άρικο θα φέρει και το γύφτο με την αρκούδα να χωρέψουν. Μιλάμε για φραγκοφονιάδες και τίποτε παραπάνω. Τα ίδια δεν έγιναν και με το ίδρυμα Ωνάση; Αν ενδιαφέρονταν για την παιδεία θα την προοθούσαν με χίλιους δύο τρόπους. Απλά τους κούνησε το ίδρυμα κάτι φράγκα...Pillars έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 11:28Είναι απλά βύσμα η μήπως η Μενδώνη εφαρμόζει τουρκικό οργανωμένο σχέδιο ηθικού και πνευματικού κατήφορου και εξευτελισμού του Ελληνισμού. Η σημερινή παρακμή οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην προδοσία της Μενδώνη, για παράδειγμα στην τηλεόραση βλέπουμε βία, δολοπλοκίες, δολοφονίες, παράνομες σχέσεις, απάτες, χυδαιολογίες, ποταπά πρότυπα, προβολή συγκεκριμένων ηθοποιών, κοκΕμπεδοκλής έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 09:22Ο πάνω όροφος της εθνικής πινακοθήκης είναι γεμάτος αηδίες. Δε χρειάζεται να ισχυρίζεσαι ότι είσαι καλλιτέχνης ώστε να συγκρίνεις με τους πίνακες των υπολοίπων ορόφων και να καταλάβεις τί θα πει τέχνη και τί θα πει βύσμα που ισχυρίζεται ότι είναι καλλιτέχνης...
Re: Βουλευτής της Νίκης εισέβαλε στην Εθνική πινακοθήκη και κατέστρεψε εκθεματα
Σχετικό, αυτό λέω κι εγώ εξαρχής. Πέρα από τις τιμές, τό 'γραψα ήδη, κάποιοι θεωρούν τον Πόλακ ιδιοφυΐα, κάποιοι άλλοι μπογιατζή. Θέμα αισθητικής.Εμπεδοκλής έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 11:35Σχετικό είναι. Τίς τιμές τις καθορίζει ο εφοπλιστής. Άλλο αυτό και άλλο η τέχνη. Ή για να είμαι δίκαιος η ποιοτική τέχνη.Ναύτης έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 09:35Όχι, ουδείς μπορεί να καθορίσει τι είναι και τι δεν είναι τέχνη, πέρα από το αισθητικό κριτήριο του καθενός.Εμπεδοκλής έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 09:26
Δηλαδή το τί είναι τέχνη το καθορίζει ένας εφοπλιστής; Λίγο παράλογο ακούγεται...
Το πόιντ με τον συγκεκριμένο πίνακα είναι ότι κάτι που για κάποιους μπορεί να είναι μια μουτζούρα, για κάποιους άλλους μπορεί να είναι θησαυρός.
Επί του προκειμένου, κάποιοι μπορεί να θεωρούν τα έργα του Κατσαδιώτη γκροτέσκο καλλιτεχνήματα, προσωπικά τα βρίσκω απλώς αποκρουστικά. Σχετικά είναι όλα.
Εκείνο που δεν είναι σχετικό, αλλά απόλυτο, είναι πως κανένας δεν έχει το δικαίωμα στο όνομα της θρησκείας του (ή της ιδεολογίας του) να βανδαλίζει και να καταστρέφει ιδιωτική και δημόσια περιουσία.
Είσαι ελενολουκάς και θες να διαμαρτυρηθείς, γιατί ουουουεξεξεξουουου;
Δικαίωμά σου.
Πάνε και στήσε ένα αντίσκηνο έξω από την Εθνική Πινακοθήκη και θυμιάτιζε όλη μέρα να φύγουν τα δαιμόνια κι οι καλικάντζαροι.
Μπορεί να περάσει και κάνας γιατρός και να σε βοηθήσει να γίνεις καλά.
- Λίνο Βεντούρα
- Δημοσιεύσεις: 12453
- Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51
Re: Βουλευτής της Νίκης εισέβαλε στην Εθνική πινακοθήκη και κατέστρεψε εκθεματα
Πού είναι το νήμα για τον τραμπουκισμό και διωγμό του «ακροδεξιού φασίστα» κομιξά πριν μερικά χρόνια απο τους συντρόφους;zteo έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 09:46Θα έκανα απλά μια παρέμβαση καταγγελοντας το έργο σαν χυδαίο αντικομμουνιστικο. Δεν θα το κατεστρεφα όμως.Rocco Siffredi έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 09:41Ληστοσυμμορίτης έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 09:07Αυτός που πρέπει να απολογείται είναι ο μουλάς και όχι ο καλλιτέχνης που κακοποιησαν το έργο του.Θαλεγατε το ίδιο φαντάζομαι σε ένα "έργο τέχνης" που προσβάλλει την ιδεολογία σας
- Λίνο Βεντούρα
- Δημοσιεύσεις: 12453
- Εγγραφή: 05 Δεκ 2018, 18:51
Re: Βουλευτής της Νίκης εισέβαλε στην Εθνική πινακοθήκη και κατέστρεψε εκθεματα
Πολλά μας κρύβουν αλλά η συγκεκριμένη ιστορία είναι γνωστήΝαύτης έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 09:32Τι μας κρύβουν;Λίνο Βεντούρα έγραψε: ↑12 Μαρ 2025, 09:24Εν τω μεταξύ ο συγκεκριμένος και το έργο του ήταν εργαλείο των μυστικών υπηρεσιών που τον έσπρωξαν για «να αρέσει». Έτσι για να βλέπουμε τι χάπατα αποτελούν τους «φιλότεχνους» και «ειδικούς»
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 6 Απαντήσεις
- 247 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από taxalata xalasa
13 Μαρ 2025, 20:31
-
-
Νέα δημοσίευση Δείτε το νεο αριστούργημα στην Εθνική Πινακοθήκη
από Vardos » 11 Απρ 2025, 10:56 » σε Εσωτερική Πολιτική - 3 Απαντήσεις
- 134 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από micmic
11 Απρ 2025, 11:04
-
-
-
Νέα δημοσίευση Εθνικη Πινακοθηκη: Οχι σε εκθεση καλλιτεχνη που ειχε θεμα το 1821
από George_V » 20 Μαρ 2025, 15:25 » σε Κοινωνικά θέματα - 1 Απαντήσεις
- 102 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από georgebi
20 Μαρ 2025, 16:11
-
-
-
Νέα δημοσίευση Βουλευτής Νίκης: οι πιστοί μοιράζουν σφαλιάρες
από phorumaster » 23 Απρ 2024, 17:28 » σε Εσωτερική Πολιτική - 31 Απαντήσεις
- 1120 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Animal
24 Απρ 2024, 17:43
-