Ξερω, οι αληθειες ενοχλουν....
Φαλληφόρια: Σάτυροι, Μαινάδες & φαλλοί σε διονυσιακή πομπή
Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
Re: Φαλληφόρια: Σάτυροι, Μαινάδες & φαλλοί σε διονυσιακή πομπή
"Εγώ Μανιάτα φυσικιά. Θα στεϊρωθού 'ς τα γόνατα. Και όλους τους φίλους θα δεχτού κατά που πρέπει καθενού...."
Re: Φαλληφόρια: Σάτυροι, Μαινάδες & φαλλοί σε διονυσιακή πομπή
Δεν σας αντιλαμβάνομαι, κύριε.
δώστε μου να πεθάνω όλους τους θανάτους
Re: Φαλληφόρια: Σάτυροι, Μαινάδες & φαλλοί σε διονυσιακή πομπή
Πού είσαι ρε συ Άγι; Μπα..βαριέμαι αφόρητα.

Αυτό που θέλει να πει ο Νάνδρος είναι πως έπειτα από 10 συναπτά έτη στα φόρα με κάθε καρυδιάς καρύδι, έχω πάθει μιαν οξεία σταρχιδίαση και ΔΕΝ μου καίγεται καρφάκι να ξημεροβραδιάζομαι και να χαλιέμαι.Μόνο για να τρολλάρω όταν πρέπει.
Καλησπέρα σας συννεφιασμένε.

Εμένα καθόλου Εσένα;Nostalgia έγραψε: ↑12 Μαρ 2019, 10:56Ξερω, οι αληθειες ενοχλουν....

''Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φορούν την ψυχή στο πρόσωπό τους'' Jim Morrison
Re: Φαλληφόρια: Σάτυροι, Μαινάδες & φαλλοί σε διονυσιακή πομπή
Το επίπεδό μου γενικότερα, είναι άνω του μετρίου. Σε όλες τις εκφάνσεις.ΓΕΣΑΡ έγραψε: ↑11 Μαρ 2019, 21:21Το ότι συνεχίζεις να με αποκαλείς "απολογητή" δείχνει και το επίπεδο της κατανόησής σου.Πασιφάη έγραψε: ↑11 Μαρ 2019, 20:53
Προφανώς για τους απολογητές του δικού σου βεληνεκούς είναι εύκολο να πετάτε την μπάλα στην κερκίδα.Χμμ.
1. Ξεκαθάρισα και ήμουν σαφέστατη πως η Διονυσιακη Λατρεία υπάγεται στην Ελληνική Κοσμοθέαση. Οι αντιθέσεις και οι συγκρούσεις που εσύ βλέπεις, αφορούν εκείνη τη μερίδα των μικρόνοων που βλέπουν την βλάστηση, ουχί τις πυκνές φυλλωσιές της Γνώσης. Εξυπακούεται πως όλες οι λατρευτικές εκφάνσεις, εμπεριέχονται στην ευρύτερη έννοια αυτού που αποκαλούμε Ελληνική Θρησκεία. Όπως κι αν αυτό φαντάζει στα θολά μάτια της Μεσαιωνικής αντίληψης αρκετών.
2. Απαντώ στο γενκότερο μόρφωμα συνομιλητών σαν και του λόγου σου, που βλέπουν εχθρούς παντού και παριστάνουν πως αντιλαμβάνονται, ενώ μετατρέπονται σε θλιβερές καρικατούρες οι ίδιοι. Pas mal.
3. Εννοείται πως επιθυμώ να διατηρηθεί κάθε έννοια, κάθε έθιμο που εκφράζει την κληρονομιά και τον πολιτισμό μου.Και προφανώς δεν το διαπραγματεύομαι μπακαλίστικα, για κανέναν λόγο. Ούτε με προσέγγιση στον εκχυδαϊσμό που κάποιοι σαν και του λογου σου,θα του προσάψουν
Είναι προφανές ότι διαφωνούμε ολοκληρωτικά ως προς την αντίληψή μας περί Ελληνικής Κοσμοθεάσεως.
Και η ουσία του πρώτου μου σχολιου ήταν αυτή, να τονίσω τον διαχωρισμό, ώστε εγώ, ως παγανιστής και Έλληνας, να αποστασιοποιηθώ από αυτήν την καρικατούρα που δεν με εκφράζει
Είναι προφανές πως έχεις σχέση με τον Παγανισμό, όση και η νοικοκυρά που θα αλλάξει μπιστόνια σε μοτοσυκλέτα.Και αυτό διότι ένα γνήσιο παγάνι, ΔΕΝ θα εκφράζονταν όπως εσύ.
Η αποστασιοποιηση που επιχειρείς δεικνύει ξεκάθαρα την αποστροφή σου.
Σαφώς και διαφωνούμε εντός, εκτός κι επί τα αυτά.
Δεν ασχολούμαι άλλο. Είσαι βαρετό και ανίδεο τυπάκι. Καλησπέρες.
''Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φορούν την ψυχή στο πρόσωπό τους'' Jim Morrison
Re: Φαλληφόρια: Σάτυροι, Μαινάδες & φαλλοί σε διονυσιακή πομπή
Εγώ του ζήτησα να το ανεβάσει στο πχόρουμ. Ο Νάνδρος είναι άθεος. Η μαλακία πάει στεφάνι .

''Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φορούν την ψυχή στο πρόσωπό τους'' Jim Morrison
Re: Φαλληφόρια: Σάτυροι, Μαινάδες & φαλλοί σε διονυσιακή πομπή
Γιατί δεν έχουμε ιδέα τι πίστευαν αυτό το τεράστιο πλήθος. Το παρελθόν, ακόμα και το σχετικά πρόσφατο αφήνει πίσω μόνο ορισμένα ψήγματα τα οποία θέλει πολύ, πολύ κόπο για να τα τοποθετήσεις όλα μαζί και να φτιάξεις μια εικόνα, και ακόμα και να τα καταφέρεις, η εικόνα που θα φτιάξεις δεν μπορείς να διαλαλείς ότι είναι η αληθινή, η μία κλπ. Υπόκειται σε κριτική γιατί όταν ψάξουν και άλλοι μπορούν κάλλιστα να βρουν μερικές άλλες χιλιάδες ψήγματα που εσύ για χ υ λόγους άφησες απ'έξω και να φτιάξουν τη δική τους εικόνα. Και αυτό είναι ένα μόνο μέρος του προβλήματος γιατί υπάρχει πάντα το ζήτημα της γλώσσας,όχι της γλώσσας αυτής καθαυτής αλλά των εννοιών που μεταβάλλονται συνεχώς και όταν κάνεις την ανασύνθεση πρέπει να είσαι συνέχεια υποψιασμένος και να κρατάς το μικροσκόπιο για να έχει τουλάχιστον μια σχετικά σίγουρη ιδέα για τη γλώσσα τους. Όταν βέβαια παίρνεις μια τέτοια ανασκευή και προσπαθείς να την αναβιώσεις.
Ακόμα και αν δεχτούμε ότι με κάποιο μαγικό τρόπο κατάφερες να κάνεις μια απολύτως, 100% πιστή αναπαράσταση δεν είναι τίποτα παραπάνω απο αυτό, μια αναπαράσταση, γιατί ειδικά όταν μιλάμε για έθιμα και θρησκευτικές δοξασίες το context, το πολιτισμικό πλαίσιο γύρω από το οποίο στήθηκαν και του οποίου αποτελούσαν λειτουργίες έχει χαθεί εντελώς και δεν υπάρχει. Βασικά αυτό που κάνεις μοιάζει με επιβεβαίωση τη θεωρίας για τα είδωλα Μποντριγιάρ με ένα χοντροειδή τρόπο. Ανάγεις την καρικατούρα σε πραγματικότητα ελπίζοντας να δημιουργήσει νόημα από μόνη της
Re: Φαλληφόρια: Σάτυροι, Μαινάδες & φαλλοί σε διονυσιακή πομπή
Αν δεν είσαι σε εσωτερικό χώρο καλύτερα σκύψε γιατί η ειρωνεία αυτού του ποστ κινδυνεύει να πέσει στο κεφάλι σου, χωρίς να εγγυώμαι ότι δεν έχει αρκετή δύναμη να τρυπήσει το ταβάνι
Re: Φαλληφόρια: Σάτυροι, Μαινάδες & φαλλοί σε διονυσιακή πομπή
Έχω καλό φίλο στην κοινότητα της ΛΑΒΡΥΣ. Ξέρω πως ασχολούνται και με διάφορα θεατρικά δρώμενα.tanipteros έγραψε: ↑11 Μαρ 2019, 23:01για αυτό είπα και γω ότι πάω τους Λαβρυς που διοργανωνουν εορτές και τελετές για του πολλούς αλλά χρειάζεται και μια φιλοσοφική ομάδα και θα ήταν αχτύπητο δίδυμο.
Προσωπικά ΔΕΝ ανήκω σε καμία ομάδα και ειλικρινα δεν το επιθυμώ.
Η γνώμη μου ειδικά για τον Μαρίνη, είναι χείριστη. Ξεπρόβαλλαν ιερατεία με μέγιστους ''ιερουργούς'' που απέκτησαν δύναμη και μοιράζουν και ρολάκια. Η μπάλα παίρνει και τον Ρασσιά, διότι η ματαιοδοξία, χαλάει τους ανθρώπους.
Έχω επίσης καλούς φίλους στο Θύρσο, αλλά μέχρις εκεί.
Το σημαντικό για μένα είναι το μέγεθος της Ελληνικής Κοσμοθέασης μακρυά από τα προσωπικα ωφέλη που κρύβουν απληστία και μένος για δόξα, μερικών που οικειοποιούνται τα πάντα όλα.Δεν με αφορά.
Συμπερασματικα, ομιλω για μένα, μέσω μιας εμπειρίας χρόνων στο χώρο. Και πάλι όμως χαίρομαι που υπάρχουν και κάποιοι άξιοι που διατηρούν το κάλλος και την υγιή σκέψη.
''Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φορούν την ψυχή στο πρόσωπό τους'' Jim Morrison
Re: Φαλληφόρια: Σάτυροι, Μαινάδες & φαλλοί σε διονυσιακή πομπή
Σώωωωπα. Χέστηκα από φόβο λέμε.
''Μου αρέσουν οι άνθρωποι που φορούν την ψυχή στο πρόσωπό τους'' Jim Morrison
Re: Φαλληφόρια: Σάτυροι, Μαινάδες & φαλλοί σε διονυσιακή πομπή
Mole,μπορείς να πάρει την απόχη και να μαζέψεις υλικό για το humans of late capitalism αγαπητέ 

- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28860
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: Φαλληφόρια: Σάτυροι, Μαινάδες & φαλλοί σε διονυσιακή πομπή
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
- Nandros
- Δημοσιεύσεις: 28860
- Εγγραφή: 31 Μαρ 2018, 18:41
- Phorum.gr user: Nandros
- Τοποθεσία: Όπου συχνάζουν ναυτικοί και λοιπά κακοποιά στοιχεία
Re: Φαλληφόρια: Σάτυροι, Μαινάδες & φαλλοί σε διονυσιακή πομπή
Επακριβή αναπαράσταση δεν μπορούμε να κάνουμε αλλά έχουμε εμπειρίες και συγκρίνουμε.Nero έγραψε: ↑12 Μαρ 2019, 14:58Γιατί δεν έχουμε ιδέα τι πίστευαν αυτό το τεράστιο πλήθος. Το παρελθόν, ακόμα και το σχετικά πρόσφατο αφήνει πίσω μόνο ορισμένα ψήγματα τα οποία θέλει πολύ, πολύ κόπο για να τα τοποθετήσεις όλα μαζί και να φτιάξεις μια εικόνα, και ακόμα και να τα καταφέρεις, η εικόνα που θα φτιάξεις δεν μπορείς να διαλαλείς ότι είναι η αληθινή, η μία κλπ. Υπόκειται σε κριτική γιατί όταν ψάξουν και άλλοι μπορούν κάλλιστα να βρουν μερικές άλλες χιλιάδες ψήγματα που εσύ για χ υ λόγους άφησες απ'έξω και να φτιάξουν τη δική τους εικόνα. Και αυτό είναι ένα μόνο μέρος του προβλήματος γιατί υπάρχει πάντα το ζήτημα της γλώσσας,όχι της γλώσσας αυτής καθαυτής αλλά των εννοιών που μεταβάλλονται συνεχώς και όταν κάνεις την ανασύνθεση πρέπει να είσαι συνέχεια υποψιασμένος και να κρατάς το μικροσκόπιο για να έχει τουλάχιστον μια σχετικά σίγουρη ιδέα για τη γλώσσα τους. Όταν βέβαια παίρνεις μια τέτοια ανασκευή και προσπαθείς να την αναβιώσεις.
Ακόμα και αν δεχτούμε ότι με κάποιο μαγικό τρόπο κατάφερες να κάνεις μια απολύτως, 100% πιστή αναπαράσταση δεν είναι τίποτα παραπάνω απο αυτό, μια αναπαράσταση, γιατί ειδικά όταν μιλάμε για έθιμα και θρησκευτικές δοξασίες το context, το πολιτισμικό πλαίσιο γύρω από το οποίο στήθηκαν και του οποίου αποτελούσαν λειτουργίες έχει χαθεί εντελώς και δεν υπάρχει. Βασικά αυτό που κάνεις μοιάζει με επιβεβαίωση τη θεωρίας για τα είδωλα Μποντριγιάρ με ένα χοντροειδή τρόπο. Ανάγεις την καρικατούρα σε πραγματικότητα ελπίζοντας να δημιουργήσει νόημα από μόνη της
Δυο ξαδέλφια μου στο παππουδοχωριό μου μόλις τελείωσαν το Δημοτικό, ο πατέρας τους - τεμπελχανάς ολκής - τα έκανε τσομπάνους. Ήταν δεκαετία του '50, το χωριό δεν είχε ρεύμα, ραδιόφωνο, είχε ένα τηλέφωνο και 2 εφημερίδες στο καφενείο.
Γνωσιακά αυτά τα παιδιά ήταν πολύ πιο προχώ από τον μέσο αρχαίο Αθηναίο αγράμματο αγρότη, που έβαλε τον Αριστείδη να γράψει το όνομα του στο κεραμίδι για να τον εξοστρακίσει. Μπορεί ο Αθηναίος να είχε δικαίωμα ψήφου, αλλά πέραν τούτου ουδέν, πόσο μάλλον για υψηλά νοητικά θέματα.
.
ΚΚΕ 6η Ολομέλεια: Κάναμε το διεθνιστικό μας καθήκον (εννοεί τον Συμμοριτοπόλεμο)
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
ΧΑ: Είμαστε η σπορά των ηττημένων του '45. Οι εθνικοσοσιαλιστές, οι φασίστες!
- Gherschaagk
- Συντονίστρια
- Δημοσιεύσεις: 29767
- Εγγραφή: 04 Ιουν 2018, 05:51
Re: Φαλληφόρια: Σάτυροι, Μαινάδες & φαλλοί σε διονυσιακή πομπή
Βαμμένα τα έχει. Και το μαλλί και το φρύδι.
Στες τρεις πήρα κι αράχνιασα, εις τες εννιά μυρίζω,
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
κι απʼ τες σαράντα κʼ ύστερα αρμούς αρμούς χωρίζω.
Re: Φαλληφόρια: Σάτυροι, Μαινάδες & φαλλοί σε διονυσιακή πομπή
"υψηλά νοητικά θεματα" ήταν οι λατρευτικές τελετές?Nandros έγραψε: ↑12 Μαρ 2019, 15:35Επακριβή αναπαράσταση δεν μπορούμε να κάνουμε αλλά έχουμε εμπειρίες και συγκρίνουμε.Nero έγραψε: ↑12 Μαρ 2019, 14:58Γιατί δεν έχουμε ιδέα τι πίστευαν αυτό το τεράστιο πλήθος. Το παρελθόν, ακόμα και το σχετικά πρόσφατο αφήνει πίσω μόνο ορισμένα ψήγματα τα οποία θέλει πολύ, πολύ κόπο για να τα τοποθετήσεις όλα μαζί και να φτιάξεις μια εικόνα, και ακόμα και να τα καταφέρεις, η εικόνα που θα φτιάξεις δεν μπορείς να διαλαλείς ότι είναι η αληθινή, η μία κλπ. Υπόκειται σε κριτική γιατί όταν ψάξουν και άλλοι μπορούν κάλλιστα να βρουν μερικές άλλες χιλιάδες ψήγματα που εσύ για χ υ λόγους άφησες απ'έξω και να φτιάξουν τη δική τους εικόνα. Και αυτό είναι ένα μόνο μέρος του προβλήματος γιατί υπάρχει πάντα το ζήτημα της γλώσσας,όχι της γλώσσας αυτής καθαυτής αλλά των εννοιών που μεταβάλλονται συνεχώς και όταν κάνεις την ανασύνθεση πρέπει να είσαι συνέχεια υποψιασμένος και να κρατάς το μικροσκόπιο για να έχει τουλάχιστον μια σχετικά σίγουρη ιδέα για τη γλώσσα τους. Όταν βέβαια παίρνεις μια τέτοια ανασκευή και προσπαθείς να την αναβιώσεις.
Ακόμα και αν δεχτούμε ότι με κάποιο μαγικό τρόπο κατάφερες να κάνεις μια απολύτως, 100% πιστή αναπαράσταση δεν είναι τίποτα παραπάνω απο αυτό, μια αναπαράσταση, γιατί ειδικά όταν μιλάμε για έθιμα και θρησκευτικές δοξασίες το context, το πολιτισμικό πλαίσιο γύρω από το οποίο στήθηκαν και του οποίου αποτελούσαν λειτουργίες έχει χαθεί εντελώς και δεν υπάρχει. Βασικά αυτό που κάνεις μοιάζει με επιβεβαίωση τη θεωρίας για τα είδωλα Μποντριγιάρ με ένα χοντροειδή τρόπο. Ανάγεις την καρικατούρα σε πραγματικότητα ελπίζοντας να δημιουργήσει νόημα από μόνη της
Δυο ξαδέλφια μου στο παππουδοχωριό μου μόλις τελείωσαν το Δημοτικό, ο πατέρας τους - τεμπελχανάς ολκής - τα έκανε τσομπάνους. Ήταν δεκαετία του '50, το χωριό δεν είχε ρεύμα, ραδιόφωνο, είχε ένα τηλέφωνο και 2 εφημερίδες στο καφενείο.
Γνωσιακά αυτά τα παιδιά ήταν πολύ πιο προχώ από τον μέσο αρχαίο Αθηναίο αγράμματο αγρότη, που έβαλε τον Αριστείδη να γράψει το όνομα του στο κεραμίδι για να τον εξοστρακίσει. Μπορεί ο Αθηναίος να είχε δικαίωμα ψήφου, αλλά πέραν τούτου ουδέν, πόσο μάλλον για υψηλά νοητικά θέματα.
.

επίσης για κάποιο λόγο έχω την εντύπωση ότι πιστεύεις πως οι παγανιστικές δοξασίες είχαν γύρω τους κάποιου είδους θεολογία, με τον τρόπο που την γνώρισες -ουπς- απο την χριστιανισμό
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nero την 12 Μαρ 2019, 15:40, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.