Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Ο Αισχίνης κατά Τιμάρχου λέει στην παράγραφο 21:
«Εάν τις Αθηναίος εταιρήση, μη εξέστω αυτώ των εννέα αρχόντων γενέσθαι, μηδ' ιερωσύνην ιε-ρώσασθαι, μηδέ συνδικήσαι τω δήμω, μηδέ αρχήν αρχέτω μηδεμίαν, μήτε ένδημον μήτε υπερόριον, μήτε κληρωτήν μήτε χειροτονητήν, μηδ' επί κηρυκείαν αποστελλεσθω, μηδέ γνώμην λεγέτω εις τα δημοτελή ιερά εισίτω, μηδ' εν ταις κοιναίς στεφανοφορίαις στεφανούσθω, μηδ' εντός (της αγοράς) των περιραντηρίων πορευέσθω. Εάν δε τις ταύτα ποιή, καταγνωσθέντος αυτού εταιρείν θανάτω ζημιούσθω».
Δηλαδή:
«Αν κάποιος Αθηναίος εταιρήσει (κάνει ομοφυλοφιλική σχέση), απαγορεύεται να γίνει ένας από τους εννέα άρχοντες, ούτε μπορεί να γίνει ιερέας, ούτε να συνηγορήσει σε δημόσιο δικαστήριο, ούτε να έχει κανένα αξίωμα, ούτε εντός των ορίων του δήμου ούτε εκτός, είτε με κλήρο είτε με χειροτονία, ούτε να αποσταλεί ως κήρυκας, ούτε να εκφέρει γνώμη, να μη μπαίνει στα δημόσια ιερά, ούτε στις τελετές στεφανοφυρίας να φέρει στεφάνι, ούτε να περνάει από τους ραντισμένους με αγίασμα χώρους της αγοράς. Αν κάποιος τα κάνει αυτά, ενώ έχει βρεθεί ένοχος, για ομοφυλοφυλία, να τιμωρείται με θάνατο».
Επομένως αν κάποιος ήταν ομοφυλόφιλος ήταν δικαίωμά του, αλλά δε μπορούσε να συμμετέχει στα κοινά των Αθηναίων. Αν συμμετείχε κατά παράβασιν η ποινή ήταν θάνατος.
Βλέπουμε λοιπόν ότι πράγματι υπήρχαν, όπως είναι φυσικό, και στην Αθήνα ομοφυλόφιλοι και παιδεραστές, αλλά αυτό όχι απλά δεν ήταν κοινωνικός θεσμός αλλά οι ομοφυλόφιλοι ήταν άτομα περιθωριακά, πτυστέα και δεν ήταν αποδεκτοί στα κοινά.
«Εάν τις Αθηναίος εταιρήση, μη εξέστω αυτώ των εννέα αρχόντων γενέσθαι, μηδ' ιερωσύνην ιε-ρώσασθαι, μηδέ συνδικήσαι τω δήμω, μηδέ αρχήν αρχέτω μηδεμίαν, μήτε ένδημον μήτε υπερόριον, μήτε κληρωτήν μήτε χειροτονητήν, μηδ' επί κηρυκείαν αποστελλεσθω, μηδέ γνώμην λεγέτω εις τα δημοτελή ιερά εισίτω, μηδ' εν ταις κοιναίς στεφανοφορίαις στεφανούσθω, μηδ' εντός (της αγοράς) των περιραντηρίων πορευέσθω. Εάν δε τις ταύτα ποιή, καταγνωσθέντος αυτού εταιρείν θανάτω ζημιούσθω».
Δηλαδή:
«Αν κάποιος Αθηναίος εταιρήσει (κάνει ομοφυλοφιλική σχέση), απαγορεύεται να γίνει ένας από τους εννέα άρχοντες, ούτε μπορεί να γίνει ιερέας, ούτε να συνηγορήσει σε δημόσιο δικαστήριο, ούτε να έχει κανένα αξίωμα, ούτε εντός των ορίων του δήμου ούτε εκτός, είτε με κλήρο είτε με χειροτονία, ούτε να αποσταλεί ως κήρυκας, ούτε να εκφέρει γνώμη, να μη μπαίνει στα δημόσια ιερά, ούτε στις τελετές στεφανοφυρίας να φέρει στεφάνι, ούτε να περνάει από τους ραντισμένους με αγίασμα χώρους της αγοράς. Αν κάποιος τα κάνει αυτά, ενώ έχει βρεθεί ένοχος, για ομοφυλοφυλία, να τιμωρείται με θάνατο».
Επομένως αν κάποιος ήταν ομοφυλόφιλος ήταν δικαίωμά του, αλλά δε μπορούσε να συμμετέχει στα κοινά των Αθηναίων. Αν συμμετείχε κατά παράβασιν η ποινή ήταν θάνατος.
Βλέπουμε λοιπόν ότι πράγματι υπήρχαν, όπως είναι φυσικό, και στην Αθήνα ομοφυλόφιλοι και παιδεραστές, αλλά αυτό όχι απλά δεν ήταν κοινωνικός θεσμός αλλά οι ομοφυλόφιλοι ήταν άτομα περιθωριακά, πτυστέα και δεν ήταν αποδεκτοί στα κοινά.
In romine tirmeno Ne romine to fa maginas per meno per imentira
- Βινόσαυρος
- Δημοσιεύσεις: 6335
- Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Αρνήσαι δηλαδή ότι υπάρχει ο μύθος, δεν υπάρχει ερωτας του δια προς τον γανυμήδη;Juno έγραψε: ↑08 Μάιος 2018, 20:02Βινόσαυρος έγραψε: ↑08 Μάιος 2018, 19:57για την σχεση του εννοώJuno έγραψε: ↑08 Μάιος 2018, 19:50
Ότι ήταν ο οινοχόος (barista) των θεών. https://arxaia-ellinika.blogspot.gr/201 ... mhdhs.html
Τι να σου πω;
Να σου πω καλύτερα τι καταλαβαίνουν από τον Ερμαφρόδιτο που το ξέρω γιατί μας το έκαναν ανάλυση στην τάξη και έχει και πιο βαθύ νόημα;
ΥΓ. αυτό που πρέπει να εξηγούμε τα αυτονόητα, πραγματικά με ξεπερνάειΓΑΝΥΜΗΔΗΣ
«Νεανίας θαυμασίου κάλλους, υιός του Τρωός και της Καλλιρρόης, θυγατρός του Σκαμάνδρου και αδελφός του Ίλου, του Ασσαράκου και της Κλεοπάτρας (κατ’ άλλον μύθον, υιός του Λαομέδοντος ή του Ίλου ή του Ασσαράκου). Ανηρπάγη υπό των θεών και μετεφέρθη εις τον Όλυμπον δια να ανατρέφηται μετά των αθανάτων, θέλγων τους οφθαλμούς των και ευραίνων τας καρδίας των δια του κάλλους του, και να χύνει ως οινοχόος του Διός την αμβροσίαν εις τα κύπελλά των».
Αυτά αναφέρει ο Καψάλης Γερ. Δ. (Πρόεδρος Εκπαιδευτικού Συμβουλίου), ο οποίος χαρακτηρίζει την παράδοση αυτή ομηρική. Αυτός είναι ο αρχικός πυρήνας του μύθου. Και συνεχίζει, αφού αναφέρει ότι κατά τινα μύθον, ο Γανυμήδης ηρπάγη εκ Κρήτης κατελθόντος εις αυτήν του Διός, είτε ως ανήρ είτε λαβών την μορφή αετού: «η ομηρική όμως παράδοσις μετερρυθμίστη αυθαιρέτως βραδύτερον υπό την επίδρασιν των διαδοθέντων εις την Ελλάδαν εκ της Ασίας και Κρήτης ελαττωμάτων και ο Γανυμήδης έγινεν ο ευνοούμενος του Διός και ο ιδεώδης τύπος του Έλληνος εφήβου εν τη ακμή της Θελκτικής καλλονής του».
Ο Καψάλης δεν ανέφερε μάλλον αυθαίρετα το «εκ της Ασίας», διότι κλείνοντας το θέμα αναφέρει ότι ο Γανυμήδης «… υπενθυμίζει τον Ίνδραν της Ινδικής μυθολογίας υπό την μορφήν ενόπλου ανδρός αρπάσαντος τον νεανίαν Medha-Yithi και τον Ίνδραν μεταμορφωθέντα εις ιέρακα δια να υποκλέψει το «soma», θείον ποτόν, ευραίνον τας καρδίας των αθανάτων, ότε ο Γανυμήδης είναι αυτό το ποτόν καταστάν, συν τω χρόνω δια του ελληνικού ανθρωπομορφισμού ο οινοχόος του ποτού».
Φαίνεται όμως ότι και η ετυμολογία του ονόματος συνάδει με τα του μύθου. Στο άνωθεν ετυμολογικό λεξικό αναφέρεται η ετυμολογία του ονόματος Γανυμήδης από τα γάνυ-μαι = χαίρομαι για κάτι, αγάλλομαι, λαμπρύνομαι, φαιδρύνομαι και μέδω (ε>η)= κυβερνώ, βασιλεύω. Ότι δηλαδή προς αγαλλίαση των Θεών (κυβερνούν, βασιλεύουν, ο αρχικός μύθος λέει ότι τον ανήρπασσαν οι θεοί) μετεφέρθη στον Όλυμπο. Ακόμη κι αν το μέδω αναφέρεται στον Δία, ως βασιλεύοντα επί θεών και ανθρώπων, το γάνυμαι ουδεμία βλέψη ερωτικής φύσεως υπονοεί.
Από τα παραπάνω λοιπόν φαίνεται ξεκάθαρα ότι οι αναφορές των χριστιανών στα περί ομοφυλοφιλικής παιδεραστίας του Διός δεν έχουν καμμιά μυθολογική υπόσταση και επομένως εντάσσονται στις χυδαίες διαβολές τους κατά των Ελλήνων και των θεολογικών τους θεωρήσεων.
Δεν είναι όμως οι χριστιανοί οι μόνοι που απεργάζονται την συγκεκριμένη αυτή «τέχνη». Από σελίδα ομοφυλοφιλικών ενδιαφερόντων, διαβάζουμε:
«Γκέι θεοί και θεϊκά τεκνά. … Δίας και Γανυμήδης
«Ο Γανυμήδης ήταν ένα βοσκόπουλο από την Τρωάδα, τόσο όμορφο που ο Δίας έχασε τα μυαλά του. Τον ερωτεύτηκε παράφορα και, αντίθετα με τις διάφορες θνητές ερωμένες του (Ιώ, Δανάη, Λήδα) τις οποίες άφηνε στη Γη, τον Γανυμήδη τον μετέφερε στον Όλυμπο για να σερβίρει τους θεούς αμβροσία. Μεταμορφώθηκε σε αετό και τον απήγαγε[1]. Εννοείται ότι η Ήρα έβγαλε φλύκταινες: «Από τότε που μας κουβάλησες αυτό το μικρό από τη Φρυγία, εμένα δεν με προσέχεις καθόλου κτλ.»[2]. Και θεά και κατίνα. Από την άλλη ο Γανυμήδης εντελώς βλαχαδερό με IQ ραδικιού, ονειρευόταν κατσίκια και τυριά κι έφερνε τον Πατέρα των Θεών σε απόγνωση: «Ὡς ἀφελὴς ὁ παῖς ἐστι καὶ ἁπλοϊκὸς…»[3]. Αυτά παθαίνει κανείς όταν ψωνίζει τεκνά από στάνη, κύριε Δία».
[1] Όμηρος Ιλιάδα Ε’. .265, Πλάτων Φαίδρος 255, Παυσανίας V.24.5; V.26.2-3
[2] Λουκιανός Θεών Διάλογοι, Διός και Ήρας
[3] Λουκιανός Θεών Διάλογοι Διός και Γανυμήδους
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
- ΛΑΘΕ ΒΙΩΣΑΣ
- Δημοσιεύσεις: 4998
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 11:37
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Isomnia έγραψε: ↑08 Μάιος 2018, 18:31Γνωστό το θέμα
Τοποθετούμαι άμεσα κι ευθέως: η ομοφυλοφιλία απαγορευόταν διά νόμου στην αρχαία ελλάδα.
Απλά, έγινε μόδα τις τελευταίες δεκαετίες να βαφτίζουν "αδερφές" τους αρχαίους Έλληνες.
Αυτό συνέβη επειδή οι αλλοδαποί "λόγιοι" μην γνωρίζοντας καλά αρχαία ελληνικά ή επίτηδες προτίμησαν να παραφράσουν τον πλατωνικό επουράνιο έρωτα με τον επίγειο (τον σαρκικό).
Ας δείξουμε λίγη καλή θέληση και ας πούμε ότι χάθηκαν στην μετάφραση.

Αν ήμουν κατίνα θα το έβαζα στο νήμα με τις παπαριές που δεν πρέπει να χαθούν.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΛΑΘΕ ΒΙΩΣΑΣ την 08 Μάιος 2018, 20:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
δύο λόγους εἶναι περὶ παντὸς πράγματος, ἀντικειμένους ἀλλήλοις
And so I leave this world, where the heart
Must either break or turn to lead
And so I leave this world, where the heart
Must either break or turn to lead
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Εντάξει, απ' το νικ σου τό 'πιασα το υπονοούμενοΛΑΘΕ ΒΙΩΣΑΣ έγραψε: ↑08 Μάιος 2018, 20:10Isomnia έγραψε: ↑08 Μάιος 2018, 18:31Γνωστό το θέμα
Τοποθετούμαι άμεσα κι ευθέως: η ομοφυλοφιλία απαγορευόταν διά νόμου στην αρχαία ελλάδα.
Απλά, έγινε μόδα τις τελευταίες δεκαετίες να βαφτίζουν "αδερφές" τους αρχαίους Έλληνες.
Αυτό συνέβη επειδή οι αλλοδαποί "λόγιοι" μην γνωρίζοντας καλά αρχαία ελληνικά ή επίτηδες προτίμησαν να παραφράσουν τον πλατωνικό επουράνιο έρωτα με τον επίγειο (τον σαρκικό).
Ας δείξουμε λίγη καλή θέληση και ας πούμε ότι χάθηκαν στην μετάφραση.

In romine tirmeno Ne romine to fa maginas per meno per imentira
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Και αυτό είναι σοβαρή πηγή; Δηλαδή οι Έλληνες και οι Ρωμαίοι έγιναν χριστιανοί από επιλογή;Βινόσαυρος έγραψε: ↑08 Μάιος 2018, 20:06Αυτό γινόταν στο ενδιάμεσο, δηλαδή από την ύστερη αρχαιότητα ώς πριν λίγα χρόνια.
Δεν είναι λίγες οι αναφορές από χριστιανούς να μιλάνε για τους αμαρτωλούς έλληνες
που είχαν τόσο κοινό την ομοφιλία, αμφιφιλία καλύτερα.
Αυτοί που θα πήγαιναν ατραξιόν στο στάδιο, έλεγαν διάφορα για αυτούς που θα τους έριχναν στα λιοντάρια και εσύ το λες πηγή;
Επίσης τους έλεγαν και ειδωλολάτρες, να κάτσω να μετρήσω πόσα λείψανα προσκυνά ο κόσμος σήμερα;
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Μια χαρα αποδεκτο ηταν.Απλα εξηγησα και πανω οτι οι Αρχαιοι ειχαν ομοφυλοφιλικες σχεσεις δεν ηταν ομοφυλοφιλοι με βαση το χριστιανικο στερεοτυπο.Chainis έγραψε: ↑08 Μάιος 2018, 20:04Δεν επικροτουσαν και δεν καταδίκασαν.Isomnia έγραψε: ↑08 Μάιος 2018, 18:44Για να καταλάβω, εννοείς ότι καταδίκαζαν τους παθητικούς και επικροτούσαν τους ενεργητικούς;Φινγκόλφιν έγραψε: ↑08 Μάιος 2018, 18:43Δεν έχει πολύ νόημα η έννοια της ομοφυλοφιλίας στην αρχαία Ελλάδα, είναι αναχρονισμός απ' όσο ξέρω. Οι αρχαίοι Έλληνες δεν διαχώριζαν την σεξουαλικότητα με βάση τι σε ελκύει σε σχέση με το φύλο σου, αλλά με βάση το ρόλο στη σεξουαλική πράξη. Ο ενεργητικός ρόλος ήταν του άνδρα και ο παθητικός της γυναίκας. Το να φέρεσαι αντίθετα με το φύλο σου καταδίκαζαν.
Το ίδιο γινόταν στην Ελλάδα μέχρι πριν λίγες δεκαετίες κανένας δεν έλεγε αδελφη κάποιον που πήδηξε ευκαιριακά έναν πουστη.
Κουλης για Τέμπη
Και εγω υπάλληλος ειμαι
Και εγω υπάλληλος ειμαι
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Από τα συμφραζόμενα ναι το αρνούμαι. Ψάχνουμε την αρχική πηγή, όχι τις μεσαιωνικές μεταφράσεις που έκαναν καλόγεροι που έριχναν άπιστους στην πυρά.Βινόσαυρος έγραψε: ↑08 Μάιος 2018, 20:10Αρνήσαι δηλαδή ότι υπάρχει ο μύθος, δεν υπάρχει ερωτας του δια προς τον γανυμήδη;
Να πω τώρα για τον Ερμαφρόδιτο γιατί θα σκάσω;
- Βινόσαυρος
- Δημοσιεύσεις: 6335
- Εγγραφή: 26 Απρ 2018, 05:38
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Γιατί οι πλατωνικές απόψεις περι έρωτα δεν ήταν λαϊκές απόψεις εννοείς;Isomnia έγραψε: ↑08 Μάιος 2018, 20:05Πού στηρίζεις αυτή την άποψη;Βινόσαυρος έγραψε: ↑08 Μάιος 2018, 20:01Ο πλατωνικός έρωτας και η προσπάθεια αποσαρκοποίησης είναι μια φιλοσοφική άποψη, δεν την εστερνιζόταν ο γενικός πληθυσμός.
Αλληλεγγύη στην κα. Σταυράκη-Πατούλη.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
Αλληλεγγύη στην αδελφότητα Κυρίλλου και Μεθοδίου.
Αλληλεγγύη στον κ. Καιρίδη.
Αλληλεγγύη στην κα. Συγγενιώτου.
- ΛΑΘΕ ΒΙΩΣΑΣ
- Δημοσιεύσεις: 4998
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 11:37
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
τί ακριβώς έπιασες από το νικ μου;Isomnia έγραψε: ↑08 Μάιος 2018, 20:11Εντάξει, απ' το νικ σου τό 'πιασα το υπονοούμενοΛΑΘΕ ΒΙΩΣΑΣ έγραψε: ↑08 Μάιος 2018, 20:10Isomnia έγραψε: ↑08 Μάιος 2018, 18:31Γνωστό το θέμα
Τοποθετούμαι άμεσα κι ευθέως: η ομοφυλοφιλία απαγορευόταν διά νόμου στην αρχαία ελλάδα.
Απλά, έγινε μόδα τις τελευταίες δεκαετίες να βαφτίζουν "αδερφές" τους αρχαίους Έλληνες.
Αυτό συνέβη επειδή οι αλλοδαποί "λόγιοι" μην γνωρίζοντας καλά αρχαία ελληνικά ή επίτηδες προτίμησαν να παραφράσουν τον πλατωνικό επουράνιο έρωτα με τον επίγειο (τον σαρκικό).
Ας δείξουμε λίγη καλή θέληση και ας πούμε ότι χάθηκαν στην μετάφραση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΛΑΘΕ ΒΙΩΣΑΣ την 08 Μάιος 2018, 20:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
δύο λόγους εἶναι περὶ παντὸς πράγματος, ἀντικειμένους ἀλλήλοις
And so I leave this world, where the heart
Must either break or turn to lead
And so I leave this world, where the heart
Must either break or turn to lead
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Εγω θυμάμαι αποσπασμα απο ενα σωκρατικο διαλογο του Πλατωνα που ελεγε πηγε ο Σωκράτης στο γυμναστήριο και ήτανε κι ενας ομορφος νεος και ο Σωκράτης τον κοιταζε κι αναψοκοκκινισε πολύ κοιτάζοντάς τον. Αυτό. Αλλά, συμπλήρωνε μετά ο Μέγας Πλάτων:
ΕΑΝ ΣΤΟ ΑΠΩΤΕΡΟΝ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΕΝΤΑΥΘΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΙΝ ΧΡΙΣΩΣΙΝ ΗΜΑΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΑΥΤΩΝ, ΚΑΙ ΕΑΝ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΙΟΥΤΟΙ ΠΙΣΤΕΥΣΩΣΙΝ ΕΙΣ ΠΙΣΤΗΝ Η ΟΠΟΙΑΝ ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΣΑ ΤΗΝ ΕΛΞΗΝ ΑΡΡΕΝΟΣ ΠΡΟΣ ΑΡΡΕΝΑ ΤΟΤΕ ΑΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΣΙ ΤΟΙΟΥΤΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΗΜΩΝ ΟΤΙ ΗΜΕΙΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΛΑΒΑΜΕΝ ΑΥΤΟΝ ΠΑΡΑ ΑΠΟΤΑΞΑΜΗΝ ΚΑΘΕ ΠΕΙΡΑΣΜΟΝ ΤΟΙΑΥΤΗΣ ΥΦΗΣ ΩΣΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΑΥΤΩΝ ΗΜΕΙΣ ΗΜΕΘΑ ΚΑΙ ΟΥΧΙ ΟΥΔΕΝ ΑΛΛΟΝ. ΑΜΗΝ.
ΕΑΝ ΣΤΟ ΑΠΩΤΕΡΟΝ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΕΝΤΑΥΘΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΙΝ ΧΡΙΣΩΣΙΝ ΗΜΑΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΑΥΤΩΝ, ΚΑΙ ΕΑΝ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΙΟΥΤΟΙ ΠΙΣΤΕΥΣΩΣΙΝ ΕΙΣ ΠΙΣΤΗΝ Η ΟΠΟΙΑΝ ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΣΑ ΤΗΝ ΕΛΞΗΝ ΑΡΡΕΝΟΣ ΠΡΟΣ ΑΡΡΕΝΑ ΤΟΤΕ ΑΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΣΙ ΤΟΙΟΥΤΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΗΜΩΝ ΟΤΙ ΗΜΕΙΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΛΑΒΑΜΕΝ ΑΥΤΟΝ ΠΑΡΑ ΑΠΟΤΑΞΑΜΗΝ ΚΑΘΕ ΠΕΙΡΑΣΜΟΝ ΤΟΙΑΥΤΗΣ ΥΦΗΣ ΩΣΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΑΥΤΩΝ ΗΜΕΙΣ ΗΜΕΘΑ ΚΑΙ ΟΥΧΙ ΟΥΔΕΝ ΑΛΛΟΝ. ΑΜΗΝ.
Κυριάκος ο Χρυσογέννητος, του Οίκου των Μητσοτακιδών, Πρώτος του Ονόματός του, Κύριος των Κρητών και των Πρώτων Ελλήνων, Προστάτης της Ελλάδος, Μπαμπάς της Δρακογενιάς, ο Κούλης του Οίνοπα Πόντου, ο Ατσαλάκωτος, ο Απελευθερωτής από τα Δεσμά των Μνημονίων.
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Βρε αγόρι μου καλό, τι δεν καταλαβαίνεις;Βινόσαυρος έγραψε: ↑08 Μάιος 2018, 20:10Αρνήσαι δηλαδή ότι υπάρχει ο μύθος, δεν υπάρχει ερωτας του δια προς τον γανυμήδη;
Η λέξη έρως δεν είχε τότε τη σημασία που έχει σήμερα.
...Ο «Εραστής» σημαίνει ο μετά πάθους και υποχρεώσεως υπεύθυνα εκπαιδεύων, ενώ ο «ερώμενος» ήταν ο εκπαιδευόμενος...
In romine tirmeno Ne romine to fa maginas per meno per imentira
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Αυτό γινόταν πάντα δεν θα βρεις κανένα στοιχείο από οποιαδήποτε περίοδο πού να εκθειάζει την ομοφυλοφιλια.Βινόσαυρος έγραψε: ↑08 Μάιος 2018, 20:06Αυτό γινόταν στο ενδιάμεσο, δηλαδή από την ύστερη αρχαιότητα ώς πριν λίγα χρόνια.
Δεν είναι λίγες οι αναφορές από χριστιανούς να μιλάνε για τους αμαρτωλούς έλληνες
που είχαν τόσο κοινό την ομοφιλία, αμφιφιλία καλύτερα.
Ασε τους χριστιανούς ειναι σαν να μου λες τι λέι ο ριζοσπάστης για την αστικη τάξη.
Όπου δεν κατάφερε να επικρατήσει ο ΕΛΑΣ εξοντωνοντας τις άλλες αντιστασιακες οργανώσεις δεν υπήρξαν και τάγματα ασφαλείας
Μάργκαρετ Θάτσερ:
Ο σοσιαλισμός είναι πολύ καλός μέχρι να τελειώσουν τα λεφτά των αλλων
- ΛΑΘΕ ΒΙΩΣΑΣ
- Δημοσιεύσεις: 4998
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 11:37
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Εσύ είσαι Εβραίος, που να καταλάβεις από Ελληνικό Πνεύμα.Yochanan έγραψε: ↑08 Μάιος 2018, 20:15Εγω θυμάμαι αποσπασμα απο ενα σωκρατικο διαλογο του Πλατωνα που ελεγε πηγε ο Σωκράτης στο γυμναστήριο και ήτανε κι ενας ομορφος νεος και ο Σωκράτης τον κοιταζε κι αναψοκοκκινισε πολύ κοιτάζοντάς τον. Αυτό. Αλλά, συμπλήρωνε μετά ο Μέγας Πλάτων:
ΕΑΝ ΣΤΟ ΑΠΩΤΕΡΟΝ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΕΝΤΑΥΘΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΙΝ ΧΡΙΣΩΣΙΝ ΗΜΑΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΑΥΤΩΝ, ΚΑΙ ΕΑΝ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΙΟΥΤΟΙ ΠΙΣΤΕΥΣΩΣΙΝ ΕΙΣ ΠΙΣΤΗΝ Η ΟΠΟΙΑΝ ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΣΑ ΤΗΝ ΕΛΞΗΝ ΑΡΡΕΝΟΣ ΠΡΟΣ ΑΡΡΕΝΑ ΤΟΤΕ ΑΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΣΙ ΤΟΙΟΥΤΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΗΜΩΝ ΟΤΙ ΗΜΕΙΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΛΑΒΑΜΕΝ ΑΥΤΟΝ ΠΑΡΑ ΑΠΟΤΑΞΑΜΗΝ ΚΑΘΕ ΠΕΙΡΑΣΜΟΝ ΤΟΙΑΥΤΗΣ ΥΦΗΣ ΩΣΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΑΥΤΩΝ ΗΜΕΙΣ ΗΜΕΘΑ ΚΑΙ ΟΥΧΙ ΟΥΔΕΝ ΑΛΛΟΝ. ΑΜΗΝ.
δύο λόγους εἶναι περὶ παντὸς πράγματος, ἀντικειμένους ἀλλήλοις
And so I leave this world, where the heart
Must either break or turn to lead
And so I leave this world, where the heart
Must either break or turn to lead
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Έτσι!Yochanan έγραψε: ↑08 Μάιος 2018, 20:15Εγω θυμάμαι αποσπασμα απο ενα σωκρατικο διαλογο του Πλατωνα που ελεγε πηγε ο Σωκράτης στο γυμναστήριο και ήτανε κι ενας ομορφος νεος και ο Σωκράτης τον κοιταζε κι αναψοκοκκινισε πολύ κοιτάζοντάς τον. Αυτό. Αλλά, συμπλήρωνε μετά ο Μέγας Πλάτων:
ΕΑΝ ΣΤΟ ΑΠΩΤΕΡΟΝ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΕΝΤΑΥΘΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΙΝ ΧΡΙΣΩΣΙΝ ΗΜΑΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΑΥΤΩΝ, ΚΑΙ ΕΑΝ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΙΟΥΤΟΙ ΠΙΣΤΕΥΣΩΣΙΝ ΕΙΣ ΠΙΣΤΗΝ Η ΟΠΟΙΑΝ ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΣΑ ΤΗΝ ΕΛΞΗΝ ΑΡΡΕΝΟΣ ΠΡΟΣ ΑΡΡΕΝΑ ΤΟΤΕ ΑΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΣΙ ΤΟΙΟΥΤΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΗΜΩΝ ΟΤΙ ΗΜΕΙΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΛΑΒΑΜΕΝ ΑΥΤΟΝ ΠΑΡΑ ΑΠΟΤΑΞΑΜΗΝ ΚΑΘΕ ΠΕΙΡΑΣΜΟΝ ΤΟΙΑΥΤΗΣ ΥΦΗΣ ΩΣΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΑΥΤΩΝ ΗΜΕΙΣ ΗΜΕΘΑ ΚΑΙ ΟΥΧΙ ΟΥΔΕΝ ΑΛΛΟΝ. ΑΜΗΝ.
Πλούταρχος (Λα-κεδ. Επιτ. 7.237C):
«εράν των την ψυχήν σπουδαίων παίδων εφείτο ο δε εγκληθείς ως επ' αισχύνη πλησιάζων άτιμος διά βίου ην».
Δηλαδή:
«Ο ψυχικός δεσμός μεταξύ των νέων δεν είχε σχέση με σωματική επαφή και αυτός που κατηγορούνταν για προσπάθεια ασέλγειας στερούνταν τα πολιτικά του δικαιώματα για όλη του τη ζωή».
In romine tirmeno Ne romine to fa maginas per meno per imentira
Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα
Δεν κατάλαβα; Τι πρόβλημα έχεις με τους εβραίους;ΛΑΘΕ ΒΙΩΣΑΣ έγραψε: ↑08 Μάιος 2018, 20:16Εσύ είσαι Εβραίος, που να καταλάβεις από Ελληνικό Πνεύμα.Yochanan έγραψε: ↑08 Μάιος 2018, 20:15Εγω θυμάμαι αποσπασμα απο ενα σωκρατικο διαλογο του Πλατωνα που ελεγε πηγε ο Σωκράτης στο γυμναστήριο και ήτανε κι ενας ομορφος νεος και ο Σωκράτης τον κοιταζε κι αναψοκοκκινισε πολύ κοιτάζοντάς τον. Αυτό. Αλλά, συμπλήρωνε μετά ο Μέγας Πλάτων:
ΕΑΝ ΣΤΟ ΑΠΩΤΕΡΟΝ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΕΝΤΑΥΘΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΙΝ ΧΡΙΣΩΣΙΝ ΗΜΑΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΑΥΤΩΝ, ΚΑΙ ΕΑΝ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΙΟΥΤΟΙ ΠΙΣΤΕΥΣΩΣΙΝ ΕΙΣ ΠΙΣΤΗΝ Η ΟΠΟΙΑΝ ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΣΑ ΤΗΝ ΕΛΞΗΝ ΑΡΡΕΝΟΣ ΠΡΟΣ ΑΡΡΕΝΑ ΤΟΤΕ ΑΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΣΙ ΤΟΙΟΥΤΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΗΜΩΝ ΟΤΙ ΗΜΕΙΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΛΑΒΑΜΕΝ ΑΥΤΟΝ ΠΑΡΑ ΑΠΟΤΑΞΑΜΗΝ ΚΑΘΕ ΠΕΙΡΑΣΜΟΝ ΤΟΙΑΥΤΗΣ ΥΦΗΣ ΩΣΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΑΥΤΩΝ ΗΜΕΙΣ ΗΜΕΘΑ ΚΑΙ ΟΥΧΙ ΟΥΔΕΝ ΑΛΛΟΝ. ΑΜΗΝ.
In romine tirmeno Ne romine to fa maginas per meno per imentira
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 8 Απαντήσεις
- 510 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αρίστος
08 Μαρ 2024, 21:04
-
- 49 Απαντήσεις
- 1217 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Libre arbitre
13 Ιαν 2024, 18:29
-
-
Νέα δημοσίευση Τὸ κρεββάτι τοῦ Τιμάρχου: ἡ ὁμοφυλοφιλία στὴν ἀρχαία Ἑλλάδα.
από tanipteros » 24 Δεκ 2023, 20:45 » σε Ιστορία - 1 Απαντήσεις
- 475 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Μπίστης
24 Δεκ 2023, 21:10
-