Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Κοινωνικά θέματα και προβληματισμοί
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
fagano3

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από fagano3 » 09 Μάιος 2018, 21:16

Νταρνάκας έγραψε:
09 Μάιος 2018, 20:12
Isomnia έγραψε:
09 Μάιος 2018, 19:50
Νταρνάκας έγραψε:
09 Μάιος 2018, 19:22
Πώς το ερμηνεύεις λοιπόν; Θεωρείς ότι οι αναφορές αυτές δεν έχουν καμία σχέση με σαρκικό έρωτα όταν ακόμα και η μετάφραση που παράθεσες εσύ δε διαφέρει καθόλου με τη δική μου ως προς αυτό το σημείο;
Έχεις διαβάσει την Λακεδαιμονίων Πολιτεία;
Κατάλαβες για τι πράγμα γράφει ο Ξενοφών;
Ναι. Αλλά για πες εσύ τη δική σου ερμηνεία.
Το ότι η παιδεραστία ήταν κοινωνικά αποδεκτή και διαδεδομένη σε μεγάλο μέρος του αρχαιοελληνικού κόσμου, φαίνεται κι από άλλα αποσπάσματα αρχαίων συγγραφέων. Π.χ. στην ιστορία του Δημήτριου του Πολιορκητή, που είχε βάλει στο μάτι έναν Αθηναίο έφηβο που φημιζόταν για την ομορφία του, τον Δημοκλή:

τὰ μὲν οὖν ἄλλα σαφῶς ἀπαγγέλλειν οὐ πρέπει διὰ τὴν πόλιν, τὴν δὲ Δημοκλέους ἀρετὴν καὶ σωφροσύνην ἄξιόν ἐστι μὴ παρελθεῖν. ἐκεῖνος γὰρ ἦν ἔτι παῖς ἄνηβος, οὐκ ἔλαθε δὲ τὸν Δημήτριον ἔχων τῆς εὐμορφίας τὴν ἐπωνυμίαν κατήγορον: ἐκαλεῖτο γὰρ Δημοκλῆς ὁ καλός. ὡς δὲ πολλὰ πειρώντων καὶ διδόντων καὶ φοβούντων ὑπ᾽ οὐδενὸς ἡλίσκετο, τέλος δὲ φεύγων τὰς παλαίστρας καὶ τὸ γυμνάσιον εἴς τι βαλανεῖον ἰδιωτικὸν ἐφοίτα λουσόμενος, ἐπιτηρήσας τὸν καιρὸν ὁ Δημήτριος ἐπεισῆλθεν αὐτῷ μόνῳ. [3] καὶ ὁ παῖς, ὡς συνεῖδε τὴν περὶ αὑτὸν ἐρημίαν καὶ τὴν ἀνάγκην, ἀφελὼν τὸ πῶμα τοῦ χαλκώματος εἰς ζέον ὕδωρ ἐνήλατο καὶ διέφθειρεν αὑτόν, ἀνάξια μὲν παθών, ἄξια δὲ τῆς πατρίδος καὶ τοῦ κάλλους φρονήσας, οὐχ ὡς Κλεαίνετος ὁ Κλεομέδοντος, ὃς ὠφληκότι τῷ πατρὶ δίκην πεντήκοντα ταλάντων ἀφεθῆναι διαπραξάμενος καὶ γράμματα παρὰ Δημητρίου κομίσας πρὸς τὸν δῆμον οὐ μόνον ἑαυτὸν κατῄσχυνεν, ἀλλὰ καὶ τὴν πόλιν συνετάραξε.

αξίζει να μην παραλείψω να αναφέρω την αρετή και τη σωφροσύνη του Δημοκλή. Εκείνος λοιπόν ήταν ακόμα νεαρό αγόρι και δε διέφυγε της προσοχής του Δημήτριου, καθώς το παρατσούκλι του μαρτυρούσε την ομορφιά του: αποκαλούνταν "Δημοκλής ο ωραίος". και καθώς πολλοί προσπαθούσαν να τον κερδίσουν με δώρα και απειλές, εκείνος όμως δεν ενέδιδε σε κανέναν και στο τέλος απέφευγε τις παλαίστρες και το γυμνάσιο και πήγαινε σε ένα ιδιωτικό λουτρό για το μπάνιο του. Ο Δημήτριος που καιροφυλακτούσε μπήκε μέσα ενώ ήταν μόνος του και το αγόρι, όταν συνειδητοποίησε την δύσκολη θέση στην οποία βρέθηκε κι ότι ήταν εντελώς μόνος κι αβοήθητος, βγάζοντας το καπάκι του καζανιού πήδηξε μέσα στο βραστό νερό και αυτοκτόνησε, κι έτσι αναγκάστηκε να υποστεί ένα τέλος που ναι μεν δεν το άξιζε, ενεργώντας όμως αντάξια της πατρίδας του και της ομορφιάς του. Όχι όπως ο Κλεαίνετος, ο γιος του Κλεομέδοντα, ο οποίος προκειμένου να φέρει στον Δήμο έγγραφη απόφαση απ' τον Δημήτριο σχετικά με την παραγραφή ενός προστίμου 50 ταλάντων που είχε επιβληθεί στον πατέρα του, και τον εαυτό του ατίμασε αλλά και την πόλη αναστάτωσε.
Πλούταρχος, Βίος Δημητρίου, 24.1-2
http://www.perseus.tufts.edu/hopper/tex ... er%3D24%3A

Τι συμπεραίνουμε απ' αυτή την ιστορία; Ότι σαφώς και η παιδεραστία δεν ήταν αποδεκτή απ' όλους τους εφήβους της Αθήνας, καθώς βλέπουμε ότι ο μεν Δημοκλής αποφεύγει όλους τους επίδοξους εραστές του και στο τέλος προτιμά να χάσει τη ζωή του παρά να γίνει ερωμένος του Δημήτριου, ο δε Κλεαίνετος αντίθετα "κάθεται" στον Δημήτριο για να του σβήσει ένα πρόστιμο του πατέρα του. Όμως το πιο σημαντικό κι αυτό που αποτυπώνει καλύτερα τα ήθη της εποχής δεν είναι ούτε η μία ούτε η άλλη περίπτωση, αλλά αυτό που υπογράμμισα: το ότι ένας έφηβος που φημιζόταν για την ομορφιά του στην αρχαία Αθήνα γινόταν ο στόχος πολλών επίδοξων εραστών που τον πολιορκούσαν ασφυκτικά και πολύ φορτικά.

Το ίδιο ακριβώς αποτυπώνεται και στο παρακάτω απόσπασμα:

συνέβη γάρ, ὡς ἔοικε, τὸν Ἀντίοχον ἐρασθέντα τῆς Στρατονίκης νέας οὔσης, ἤδη δὲ παιδίον ἐχούσης ἐκ τοῦ Σελεύκου, διακεῖσθαι κακῶς καὶ πολλὰ ποιεῖν τῷ πάθει διαμαχόμενον, τέλος δ᾽ ἑαυτοῦ καταγνόντα δεινῶν μὲν ἐπιθυμεῖν, ἀνήκεστα δὲ νοσεῖν, κεκρατῆσθαι δὲ τῷ λογισμῷ, τρόπον ἀπαλλαγῆς τοῦ βίου ζητεῖν καὶ παραλύειν ἀτρέμα καὶ θεραπείας ἀμελείᾳ καὶ τροφῆς ἀποχῇ τὸ σῶμα, νοσεῖν τινα νόσον σκηπτόμενον. [3] Ἐρασίστρατον δὲ τὸν ἰατρὸν αἰσθέσθαι μὲν οὐ χαλεπῶς ἐρῶντος αὐτοῦ, τὸ δὲ οὗτινος ἐρᾷ δυστόπαστον ὂν ἐξανευρεῖν βουλόμενον ἀεὶ μὲν ἐν τῷ δωματίῳ διημερεύειν, εἰ δέ τις εἰσίοι τῶν ἐν ὥρᾳ μειρακίων ἢ γυναικῶν, ἐγκαθορᾶν τε τῷ προσώπῳ τοῦ Ἀντιόχου καὶ τὰ συμπάσχειν μάλιστα τῇ ψυχῇ τρεπομένῃ πεφυκότα μέρη καὶ κινήματα τοῦ σώματος ἐπισκοπεῖν.

Διότι συνέβη, όπως φαίνεται, ο Αντίοχος να ερωτευθεί τη Στρατονίκη (τη μητριά του) η οποία ήταν ακόμα νέα και είχε ήδη παιδί με τον Σέλευκο (πατέρας του Αντιόχου) κι αφού ήταν σε άσχημη κατάσταση και προσπάθησε με πολλούς τρόπους να καταπολεμήσει το πάθος του, στο τέλος καταδίκασε τον εαυτό του, ως κάποιον που πάσχει από ανίατη νόσο, έχει φρικτές επιθυμίες στις οποίες υποτάσσει τη λογική, κι έψαχνε κάποιον τρόπο να φύγει απ' τη ζωή καταστρέφοντας σιγά σιγά την υγεία του με το να μη φροντίζει τον εαυτό του και να μην τρέφεται, προσποιούμενος ότι έπασχε από κάποια αρρώστια. Ο Ερασίστρατος ο γιατρός όμως, αφού κατάλαβε εύκολα ότι ήταν ερωτευμένος αλλά ήταν δύσκολο να εξακριβώσει με ποιο πρόσωπο, περνούσε όλη τη μέρα στο δωμάτιό του, και αν έμπαινε μέσα είτε κάποιο από τα αγόρια σε κατάλληλη ηλικία είτε κάποια γυναίκα, έβλεπε το πρόσωπο του Αντίοχου και παρατηρούσε τα μέρη και τις κινήσεις του σώματος τα οποία εκ φύσεως ανταποκρίνονται περισσότερο στην ψυχική διάθεση που έχει κάποιος.
Πλούταρχος, Βίος Δημητρίου 38.2-3
http://www.perseus.tufts.edu/hopper/tex ... apter%3D38

Δηλαδή κάποιος είναι ερωτευμένος και αυτοί που προσπαθούν να ανακαλύψουν ποιο είναι το αντικείμενο του πόθου του το θεωρούν αρκετά φυσικό και πιθανό να είναι αρσενικού φύλου.

Aυτο που προκυπτει ειναι οτι το κωλομπαριλικι ηταν πιο διαδεδομενο.Αυτο το θεωρω φυσικο.Αν εξαιρεσουμε την σημερινη δυση και τις περιοχες που επηρεαζει πολιτισμικα , το κωλομπαριλικι ειναι διαδεδομενο σε ολες τις περιοχες που πρεπει να παρεις παρθενα κοινως να την βγαλεις με χερι ή πορνες μεχρι το γαμο.Π.χ. Πακισταν ,Αφγανισταν,Ινδια παει συννεφο ασχετα που εκει θεωρειται η υπερτατη ντροπη να εισαι παθητικος.Αρκετοι που εχουν συνηθισει ως κωλομπαραδες το συνεχιζουν και μετα τον γαμο ή μπορει και να γλυκαινονται και να περνανε και στο παθητικο.

Ως αντρας δεν μπορω να σκεφτω πως θα ηταν αποδεκτο να σου πηδηξουν το γιο και να μην σε πειραξει ιδιως οταν μιλαμε για εποχη πολυ περισσοτερο αγρια και πατριαρχικη απο οτι τωρα.

Άβαταρ μέλους
Juno
Δημοσιεύσεις: 17974
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:46

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Juno » 09 Μάιος 2018, 21:17

name έγραψε:
09 Μάιος 2018, 21:12
Μην στεναχωριεστε θα ξαναρθει ο κιμ και ο γιωργης, θα ερθουν και οι αλλοι, ολα θα ξαναγινουν οπως πριν (πατ πατ στον ωμο)
Θα έχουμε name και κιμ και γιωργη! Τριχασμένη προσωπικότητα! :p3::p3::p3:
Ποιος στην χάρη σου sys3x, τρεις διάδοχοι!
How are Albanians distorting history
Leporello έγραψε:
24 Ιαν 2019, 18:07
Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!

Άβαταρ μέλους
Juno
Δημοσιεύσεις: 17974
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:46

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Juno » 09 Μάιος 2018, 21:28

name έγραψε:
09 Μάιος 2018, 21:12
Το πιο ωραιο ειναι η σιγουρια και των δυο σας


Μην στεναχωριεστε θα ξαναρθει ο κιμ και ο γιωργης, θα ερθουν και οι αλλοι, ολα θα ξαναγινουν οπως πριν (πατ πατ στον ωμο)
Και από όλες τις πηγές που έβαλες στο άλλο, εδώ επέλεξες να βάλεις τις ΟΟΔΕ; Τσκ τσκ τσκ! Quelle decadence! :xena:
How are Albanians distorting history
Leporello έγραψε:
24 Ιαν 2019, 18:07
Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!

Nero

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nero » 09 Μάιος 2018, 21:34

fagano3 έγραψε:
09 Μάιος 2018, 21:16

Ως αντρας δεν μπορω να σκεφτω πως θα ηταν αποδεκτο να σου πηδηξουν το γιο και να μην σε πειραξει ιδιως οταν μιλαμε για εποχη πολυ περισσοτερο αγρια και πατριαρχικη απο οτι τωρα.
έχεις δίκιο,δεν είναι εύκολο. Γι'αυτό η δικιά μας η δουλειά είναι δύσκολη και πολύτιμη και τη σνομπάρετε μερικοί :)

name
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: 17 Απρ 2018, 02:28
Phorum.gr user: name

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από name » 09 Μάιος 2018, 21:38

Juno έγραψε:
09 Μάιος 2018, 21:28

Και από όλες τις πηγές που έβαλες στο άλλο, εδώ επέλεξες να βάλεις τις ΟΟΔΕ; Τσκ τσκ τσκ! Quelle decadence! :xena:
Η οοδε δεν ειναι πηγη για την σεξουαλικοτητα στην αρχ ελλαδα. Πηγες ειναι τα αποσπασματα που γραφουν μεσα στα αρθρα τους. Τα εβαλα απο εκει γιατι ειναι συγκεντρωμενα.

Βεβαια καλο ειναι να γνωριζεις ολες τις αποψεις, βοηθαει στο να εχεις πληρη εικονα. Δεν το βλεπω τοσο αρνητικα οσο εσυ.

Άβαταρ μέλους
Juno
Δημοσιεύσεις: 17974
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:46

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Juno » 09 Μάιος 2018, 21:42

name έγραψε:
09 Μάιος 2018, 21:38
Juno έγραψε:
09 Μάιος 2018, 21:28

Και από όλες τις πηγές που έβαλες στο άλλο, εδώ επέλεξες να βάλεις τις ΟΟΔΕ; Τσκ τσκ τσκ! Quelle decadence! :xena:
Η οοδε δεν ειναι πηγη για την σεξουαλικοτητα στην αρχ ελλαδα. Πηγες ειναι τα αποσπασματα που γραφουν μεσα στα αρθρα τους. Τα εβαλα απο εκει γιατι ειναι συγκεντρωμενα.

Βεβαια καλο ειναι να γνωριζεις ολες τις αποψεις, βοηθαει στο να εχεις πληρη εικονα. Δεν το βλεπω τοσο αρνητικα οσο εσυ.
Διαφωνώ για συγκεκριμένες σελίδες όπως η ΟΟΔΕ, αλλά το είπα επειδή τα ίδια είχες βάλει και στο άλλο σαν Διάδοχος. :8)
How are Albanians distorting history
Leporello έγραψε:
24 Ιαν 2019, 18:07
Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!

Άβαταρ μέλους
Juno
Δημοσιεύσεις: 17974
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:46

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Juno » 09 Μάιος 2018, 21:44

Nero έγραψε:
09 Μάιος 2018, 21:34
fagano3 έγραψε:
09 Μάιος 2018, 21:16

Ως αντρας δεν μπορω να σκεφτω πως θα ηταν αποδεκτο να σου πηδηξουν το γιο και να μην σε πειραξει ιδιως οταν μιλαμε για εποχη πολυ περισσοτερο αγρια και πατριαρχικη απο οτι τωρα.
έχεις δίκιο,δεν είναι εύκολο. Γι'αυτό η δικιά μας η δουλειά είναι δύσκολη και πολύτιμη και τη σνομπάρετε μερικοί :)
Τι θέλει να πει ο ποιητής; :p2:
How are Albanians distorting history
Leporello έγραψε:
24 Ιαν 2019, 18:07
Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!

Άβαταρ μέλους
Μηχανικός
Δημοσιεύσεις: 12036
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:31
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Μηχανικός » 09 Μάιος 2018, 21:47

Κίναιδοι δεν είχαν δικαίωμα ψήφου στην αρχαία Ελλάδα, λέει ο μέγας Πλεύρης. :D
Ο κίναιδος απαγορευόταν στην αρχαία Αθήνα να πάει σε γυμναστήριο ή στάδιο.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Μηχανικός την 09 Μάιος 2018, 21:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Nero

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nero » 09 Μάιος 2018, 21:49

Τέτοια φαινόμενα πάντως εξηγούνται πολύ εύκολα με ανθρωπολογικούς όρους. Απλά η αρχαία ελληνική κοινωνία έκανε διαφορετική διάκριση ανάμεσα σε αρσενικό και θηλυκό από την απλή δυαδική που ισχύει στη δική μας. Δεν είχαν πρόβλημα με τιε σεξουαλικές σχέσεις ανάμεσα σε νεαρούς άντρες και ενήλικους απλά γιατί έφηβος δεν ήταν άντρας. Άντρας θεωρούνταν αυτός που μπορούσε να μεγαλώσει γενειάδα,αυτός που δεν μπορούσε ακόμα,είτε είχε πουλάκι είτε δεν είχε δεν ήταν άντρας,ήταν κάτι άλλο. Απο τη στιγμή που έβγαζε γένια σταματούσε να είναι αυτό το αλλο και πλέον έμπαινε στην κατηγορία των ανδρών. Θα μπορούσε να πει κάνεις ότι όντως δεν ήταν αποδεκτοί οι ομοφυλόφιλοι στην αρχαία ελληνική κοινωνία γιατί ο πήδημα μεταξύ μουσάτου και νεανία δεν θεωρούνταν ομοφυλοφιλικό....

Άβαταρ μέλους
Juno
Δημοσιεύσεις: 17974
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:46

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Juno » 09 Μάιος 2018, 21:50

Nero έγραψε:
09 Μάιος 2018, 21:49
Τέτοια φαινόμενα πάντως εξηγούνται πολύ εύκολα με ανθρωπολογικούς όρους. Απλά η αρχαία ελληνική κοινωνία έκανε διαφορετική διάκριση ανάμεσα σε αρσενικό και θηλυκό από την απλή δυαδική που ισχύει στη δική μας. Δεν είχαν πρόβλημα με τιε σεξουαλικές σχέσεις ανάμεσα σε νεαρούς άντρες και ενήλικους απλά γιατί έφηβος δεν ήταν άντρας. Άντρας θεωρούνταν αυτός που μπορούσε να μεγαλώσει γενειάδα,αυτός που δεν μπορούσε ακόμα,είτε είχε πουλάκι είτε δεν είχε δεν ήταν άντρας,ήταν κάτι άλλο. Απο τη στιγμή που έβγαζε γένια σταματούσε να είναι αυτό το αλλο και πλέον έμπαινε στην κατηγορία των ανδρών. Θα μπορούσε να πει κάνεις ότι όντως δεν ήταν αποδεκτοί οι ομοφυλόφιλοι στην αρχαία ελληνική κοινωνία γιατί ο πήδημα μεταξύ μουσάτου και νεανία δεν θεωρούνταν ομοφυλοφιλικό....
Πηγή;
Πηγή ότι το κρίσιμο σημείο ήταν η γενειάδα και όχι τα αντρικά γεννητικά όργανα και ο πατέρας έδινε το μικρό να του του περάσουν ένα χεράκι αφού ήταν αμούστακο ακόμα. Κάτι σαν τους μουσουλμάνουν που δίνουν μικρά κοριτσάκια στους γέρους, αλλά στην δική μας περίπτωση μόλις έβγαζε γένια, το έπαιρνε πίσω. Δεν το πουλούσε δηλαδή, ήταν με ενοίκιο.
Για δώσε πηγή για αυτό το τερατούργημα της φαντασίας!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Juno την 09 Μάιος 2018, 21:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
How are Albanians distorting history
Leporello έγραψε:
24 Ιαν 2019, 18:07
Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!

name
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: 17 Απρ 2018, 02:28
Phorum.gr user: name

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από name » 09 Μάιος 2018, 21:52

Juno έγραψε:
09 Μάιος 2018, 21:42


Διαφωνώ για συγκεκριμένες σελίδες όπως η ΟΟΔΕ, αλλά το είπα επειδή τα ίδια είχες βάλει και στο άλλο σαν Διάδοχος. :8)
Καλα, οκ

Και εμενα μου θυμιζεις μια γκομενα που χα παλια. Απο δω και περα θα σε λεω τζενη. Θυμασαι τοτε που ημασταν σαμοθρακη και μας επιασε η βροχη;

Nero

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Nero » 09 Μάιος 2018, 21:53

Juno έγραψε:
09 Μάιος 2018, 21:50
Nero έγραψε:
09 Μάιος 2018, 21:49
Τέτοια φαινόμενα πάντως εξηγούνται πολύ εύκολα με ανθρωπολογικούς όρους. Απλά η αρχαία ελληνική κοινωνία έκανε διαφορετική διάκριση ανάμεσα σε αρσενικό και θηλυκό από την απλή δυαδική που ισχύει στη δική μας. Δεν είχαν πρόβλημα με τιε σεξουαλικές σχέσεις ανάμεσα σε νεαρούς άντρες και ενήλικους απλά γιατί έφηβος δεν ήταν άντρας. Άντρας θεωρούνταν αυτός που μπορούσε να μεγαλώσει γενειάδα,αυτός που δεν μπορούσε ακόμα,είτε είχε πουλάκι είτε δεν είχε δεν ήταν άντρας,ήταν κάτι άλλο. Απο τη στιγμή που έβγαζε γένια σταματούσε να είναι αυτό το αλλο και πλέον έμπαινε στην κατηγορία των ανδρών. Θα μπορούσε να πει κάνεις ότι όντως δεν ήταν αποδεκτοί οι ομοφυλόφιλοι στην αρχαία ελληνική κοινωνία γιατί ο πήδημα μεταξύ μουσάτου και νεανία δεν θεωρούνταν ομοφυλοφιλικό....
Πηγή;
O Μπρόνισλαβ Μαλινόβσκι

fagano3

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από fagano3 » 09 Μάιος 2018, 21:54

Αν ισχυε κατι τετοιο θα επρεπε να το βρισκαμε και σε αλλες κοινωνιες.Ο κωλομπαρας υπαρχει παντου που οντως ακομα και σημερα υπαρχουν κοινωνιες που δεν θεωρειται ομοφυλοφιλος αν δεν τον παιρνει.Σε ποια αλλη κοινωνια σημερα υπαρχει το φαινομενο να επιτρεπεται ενα αγορι να το παιρνει μεχρι να ενηλικιωθει;

Άβαταρ μέλους
Juno
Δημοσιεύσεις: 17974
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:46

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Juno » 09 Μάιος 2018, 21:55

name έγραψε:
09 Μάιος 2018, 21:52
Juno έγραψε:
09 Μάιος 2018, 21:42


Διαφωνώ για συγκεκριμένες σελίδες όπως η ΟΟΔΕ, αλλά το είπα επειδή τα ίδια είχες βάλει και στο άλλο σαν Διάδοχος. :8)
Καλα, οκ

Και εμενα μου θυμιζεις μια γκομενα που χα παλια. Απο δω και περα θα σε λεω τζενη. Θυμασαι τοτε που ημασταν σαμοθρακη και μας επιασε η βροχη;
:p3::p3::p3::p3::p3:
Όχι θυμάμαι που μου έσβηνες τα posts στο αντίστοιχο νήμα στο άλλο φόρουμ για να μην φαίνεται ότι σου απάντησα.

Το ξέρεις ότι κανείς δεν σε πιστεύει έτσι; Τώρα που τσεκάρουμε τα σχόλιά σου; Πρέπει όλοι στο phorum να σου θυμίζουμε κάποιον.

Και συ βρε καημένε δεν έγραφες και σε κανένα άλλο νήμα; Και λιγότερα σχόλια εδώ; Τρεις εβδομάδες κρυβόσουν και ξαφνικά άρχισες να γράφεις 24/7;
Στο ίδιο νήμα και στα δύο φόρουμς; Αμόκ εδώ, αμόκ και εκεί.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Juno την 09 Μάιος 2018, 21:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
How are Albanians distorting history
Leporello έγραψε:
24 Ιαν 2019, 18:07
Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!

Άβαταρ μέλους
Juno
Δημοσιεύσεις: 17974
Εγγραφή: 01 Απρ 2018, 01:46

Re: Ομοφυλοφιλία από την αρχαιότητα έως σήμερα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Juno » 09 Μάιος 2018, 21:58

Nero έγραψε:
09 Μάιος 2018, 21:53
Juno έγραψε:
09 Μάιος 2018, 21:50
Nero έγραψε:
09 Μάιος 2018, 21:49
Τέτοια φαινόμενα πάντως εξηγούνται πολύ εύκολα με ανθρωπολογικούς όρους. Απλά η αρχαία ελληνική κοινωνία έκανε διαφορετική διάκριση ανάμεσα σε αρσενικό και θηλυκό από την απλή δυαδική που ισχύει στη δική μας. Δεν είχαν πρόβλημα με τιε σεξουαλικές σχέσεις ανάμεσα σε νεαρούς άντρες και ενήλικους απλά γιατί έφηβος δεν ήταν άντρας. Άντρας θεωρούνταν αυτός που μπορούσε να μεγαλώσει γενειάδα,αυτός που δεν μπορούσε ακόμα,είτε είχε πουλάκι είτε δεν είχε δεν ήταν άντρας,ήταν κάτι άλλο. Απο τη στιγμή που έβγαζε γένια σταματούσε να είναι αυτό το αλλο και πλέον έμπαινε στην κατηγορία των ανδρών. Θα μπορούσε να πει κάνεις ότι όντως δεν ήταν αποδεκτοί οι ομοφυλόφιλοι στην αρχαία ελληνική κοινωνία γιατί ο πήδημα μεταξύ μουσάτου και νεανία δεν θεωρούνταν ομοφυλοφιλικό....
Πηγή;
O Μπρόνισλαβ Μαλινόβσκι
Κοινωνικός ανθρωπολόγος λέει το web.
Και εντάξει αυτούς στην Νέα Γουινέα πήγε και τους μελέτησε, τους αρχαίους Έλληνες πώς τους μελέτησε, με χρονομηχανή;
Καταλαβαίνεις ότι όταν μιλάμε για αρχαίο κόσμο, θέλουμε σωσμένα αρχεία για πηγές;
How are Albanians distorting history
Leporello έγραψε:
24 Ιαν 2019, 18:07
Nέα τζουνιά! Ο Αβέρωφ με αυτά που δήλωνε το ... 1962 θα διαψεύσει ΕΜΕΝΑ που μιλάω την γλώσσα.
Leporello: γιατί ο Αβέρωφ δεν ήξερε τι έλεγε!

Απάντηση


  • Παραπλήσια Θέματα
    Απαντήσεις
    Προβολές
    Τελευταία δημοσίευση

Επιστροφή στο “Κοινωνικά θέματα”

Phorum.com.gr : Αποποίηση Ευθυνών