Σινεμά ο Παράδεισος

Συντονιστής: ΟΥΤΙΣ
Το πως θα γινει η Κριση των ψυχων το πληροφορουμαστε απο την Αποκαλυψη του Ιωαννη οπως επισης και τον οριστικο χαρακτηρα της Κρισεως.Parrot έγραψε: ↑08 Σεπ 2019, 14:54Το πώς και με ποιό τρόπο θα γίνει η τελική κρίση των ψυχών,
θα το δούμε εκείνη την φοβερή ημέρα της κρίσεως.
Προς το παρόν, αυτό που πρέπει να μας ενδιαφέρει είναι με ποιόν τρόπο θα αποφύγουμε
να κατακριθούμε, και αυτός δεν είναι άλλος απ' την απαρέγκλιτη τήρηση των νόμων του Θεού.
Δεν θα υπάρξει δικαιολογία για κανέναν ούτε ελαφρυντικά, και όλο το βάρος θα δοθεί
στο αν κάποιος μετανόησε ή όχι.
Και ούτε δικηγόρους θα έχουμε να προβάλλουν ελαφρυντικά επιχειρήματα ούτε τίποτα.
Όλα γράφονται στα βιβλία της ζωής και απο εκεί θα κριθούμε.
Η Αποκάλυψη δεν έχει γραφτεί για τους κοινούς θνητούς, οπότε από εκεί κάποιος δεν μπορεί να πληροφορηθεί και πολλά πράγματα.Kωστας έγραψε: ↑08 Σεπ 2019, 15:23Το πως θα γινει η Κριση των ψυχων το πληροφορουμαστε απο την Αποκαλυψη του Ιωαννη οπως επισης και τον οριστικο χαρακτηρα της Κρισεως.Parrot έγραψε: ↑08 Σεπ 2019, 14:54Το πώς και με ποιό τρόπο θα γίνει η τελική κρίση των ψυχών,
θα το δούμε εκείνη την φοβερή ημέρα της κρίσεως.
Προς το παρόν, αυτό που πρέπει να μας ενδιαφέρει είναι με ποιόν τρόπο θα αποφύγουμε
να κατακριθούμε, και αυτός δεν είναι άλλος απ' την απαρέγκλιτη τήρηση των νόμων του Θεού.
Δεν θα υπάρξει δικαιολογία για κανέναν ούτε ελαφρυντικά, και όλο το βάρος θα δοθεί
στο αν κάποιος μετανόησε ή όχι.
Και ούτε δικηγόρους θα έχουμε να προβάλλουν ελαφρυντικά επιχειρήματα ούτε τίποτα.
Όλα γράφονται στα βιβλία της ζωής και απο εκεί θα κριθούμε.
Οσοι πραγματικα ασπαζονται την Ορθοδοξια δεν εχουν αμφιβολια επ 'αυτου.
Parrot έγραψε: ↑08 Σεπ 2019, 16:21Η Αποκάλυψη δεν έχει γραφτεί για τους κοινούς θνητούς, οπότε από εκεί κάποιος δεν μπορεί να πληροφορηθεί και πολλά πράγματα.Kωστας έγραψε: ↑08 Σεπ 2019, 15:23Το πως θα γινει η Κριση των ψυχων το πληροφορουμαστε απο την Αποκαλυψη του Ιωαννη οπως επισης και τον οριστικο χαρακτηρα της Κρισεως.Parrot έγραψε: ↑08 Σεπ 2019, 14:54Το πώς και με ποιό τρόπο θα γίνει η τελική κρίση των ψυχών,
θα το δούμε εκείνη την φοβερή ημέρα της κρίσεως.
Προς το παρόν, αυτό που πρέπει να μας ενδιαφέρει είναι με ποιόν τρόπο θα αποφύγουμε
να κατακριθούμε, και αυτός δεν είναι άλλος απ' την απαρέγκλιτη τήρηση των νόμων του Θεού.
Δεν θα υπάρξει δικαιολογία για κανέναν ούτε ελαφρυντικά, και όλο το βάρος θα δοθεί
στο αν κάποιος μετανόησε ή όχι.
Και ούτε δικηγόρους θα έχουμε να προβάλλουν ελαφρυντικά επιχειρήματα ούτε τίποτα.
Όλα γράφονται στα βιβλία της ζωής και απο εκεί θα κριθούμε.
Οσοι πραγματικα ασπαζονται την Ορθοδοξια δεν εχουν αμφιβολια επ 'αυτου.
Είναι γι' αυτούς που έχουν κάποια θεϊκή διαίσθηση, και για όσους έχουν εντρυφύσει σε ανώτερη θεολογική μόρφωση.
Aπο που προκυπτει αυτο;; Το Χαραγμα συμφωνα με την Αποκαλυψη αφορα το συνολο των ανθρωπων, αρα απευθυνεται και στους κοινους θνητους οπως λες.Parrot έγραψε: ↑08 Σεπ 2019, 16:21Η Αποκάλυψη δεν έχει γραφτεί για τους κοινούς θνητούς, οπότε από εκεί κάποιος δεν μπορεί να πληροφορηθεί και πολλά πράγματα.Kωστας έγραψε: ↑08 Σεπ 2019, 15:23Το πως θα γινει η Κριση των ψυχων το πληροφορουμαστε απο την Αποκαλυψη του Ιωαννη οπως επισης και τον οριστικο χαρακτηρα της Κρισεως.Parrot έγραψε: ↑08 Σεπ 2019, 14:54Το πώς και με ποιό τρόπο θα γίνει η τελική κρίση των ψυχών,
θα το δούμε εκείνη την φοβερή ημέρα της κρίσεως.
Προς το παρόν, αυτό που πρέπει να μας ενδιαφέρει είναι με ποιόν τρόπο θα αποφύγουμε
να κατακριθούμε, και αυτός δεν είναι άλλος απ' την απαρέγκλιτη τήρηση των νόμων του Θεού.
Δεν θα υπάρξει δικαιολογία για κανέναν ούτε ελαφρυντικά, και όλο το βάρος θα δοθεί
στο αν κάποιος μετανόησε ή όχι.
Και ούτε δικηγόρους θα έχουμε να προβάλλουν ελαφρυντικά επιχειρήματα ούτε τίποτα.
Όλα γράφονται στα βιβλία της ζωής και απο εκεί θα κριθούμε.
Οσοι πραγματικα ασπαζονται την Ορθοδοξια δεν εχουν αμφιβολια επ 'αυτου.
Είναι γι' αυτούς που έχουν κάποια θεϊκή διαίσθηση, και για όσους έχουν εντρυφύσει σε ανώτερη θεολογική μόρφωση.
Όχι. Απευθύνεται σε αυτούς που μπορούν να ερμηνεύσουν σωστά τις γραφές, ώστε να καθοδηγήσουν και τους υπόλοιπους.Kωστας έγραψε: ↑08 Σεπ 2019, 19:01Aπο που προκυπτει αυτο;; Το Χαραγμα συμφωνα με την Αποκαλυψη αφορα το συνολο των ανθρωπων, αρα απευθυνεται και στους κοινους θνητους οπως λες.
Tα περι Χαραγματος και φυγης στα βουνα δεν χρειαζονται ιδιαιτερη ερμηνεια. Ενας ανθρωπος που ξερει αναγνωση μπορει να τα καταλαβει. Το θεμα ειναι κατα ποσο θα πιστεψει. Αλλα ουτε αυτο ειναι ιδιαιτερα δυσκολο αν σκεπτεις οτι μετα 2000 και πλεον χρονια η Αποκαλυψη επιβεβαιωνεται.Parrot έγραψε: ↑08 Σεπ 2019, 19:15Όχι. Απευθύνεται σε αυτούς που μπορούν να ερμηνεύσουν σωστά τις γραφές, ώστε να καθοδηγήσουν και τους υπόλοιπους.
Που το είπε αυτό, δώσε χωρίο αν το έχεις πρόχειρο.Kωστας έγραψε: ↑08 Σεπ 2019, 20:47Ο εχων ωτα ακουειν , ακουετω ειπε ο Χριστος. Ειπε ομως και το αλλο : Για τους πολυ ολιγους θα επιστρεψω στη Γη. Ας φροντισουμε λοιπον, ο καθεις ξεχωριστα για τον εαυτο του, να ανοιξουμε τα αυτια και τα ματια μας και να πραξουμε οπως προσταζει ο Κυριος μας, Ιησους Χριστος.
Κατά Λουκάν ΙΔ´ 16-24opsimasmenos έγραψε: ↑08 Σεπ 2019, 20:58Που το είπε αυτό, δώσε χωρίο αν το έχεις πρόχειρο.Kωστας έγραψε: ↑08 Σεπ 2019, 20:47Ο εχων ωτα ακουειν , ακουετω ειπε ο Χριστος. Ειπε ομως και το αλλο : Για τους πολυ ολιγους θα επιστρεψω στη Γη. Ας φροντισουμε λοιπον, ο καθεις ξεχωριστα για τον εαυτο του, να ανοιξουμε τα αυτια και τα ματια μας και να πραξουμε οπως προσταζει ο Κυριος μας, Ιησους Χριστος.
Γιατί έτσι μοιάζει να είναι συλλέκτης αγίων.
και παρακάτω λέει για τους μαθητές του και οι οποίοι είναι φυσικό να είναι λίγοι και εκλεκτοί, και λέει επίσης πως πρέπει να υπολογίσουν διπλά τις δυνάμεις τους πριν δεχθούν την πρόσκληση.Kωστας έγραψε: ↑08 Σεπ 2019, 21:04Κατά Λουκάν ΙΔ´ 16-24opsimasmenos έγραψε: ↑08 Σεπ 2019, 20:58Που το είπε αυτό, δώσε χωρίο αν το έχεις πρόχειρο.Kωστας έγραψε: ↑08 Σεπ 2019, 20:47Ο εχων ωτα ακουειν , ακουετω ειπε ο Χριστος. Ειπε ομως και το αλλο : Για τους πολυ ολιγους θα επιστρεψω στη Γη. Ας φροντισουμε λοιπον, ο καθεις ξεχωριστα για τον εαυτο του, να ανοιξουμε τα αυτια και τα ματια μας και να πραξουμε οπως προσταζει ο Κυριος μας, Ιησους Χριστος.
Γιατί έτσι μοιάζει να είναι συλλέκτης αγίων.
Πολλοὶ γάρ εἰσι κλητοί, ὀλίγοι δὲ ἐκλεκτοί.
Λουκ. 14,26 εἴ τις ἔρχεται πρός με καὶ οὐ μισεῖ τὸν πατέρα ἑαυτοῦ καὶ τὴν μητέρα καὶ τὴν γυναῖκα καὶ τὰ τέκνα καὶ τοὺς ἀδελφοὺς καὶ τὰς ἀδελφάς, ἔτι δὲ καὶ τὴν ἑαυτοῦ ψυχήν, οὐ δύναταί μου μαθητὴς εἶναι.
Λουκ. 14,27 καὶ ὅστις οὐ βαστάζει τὸν σταυρὸν ἑαυτοῦ καὶ ἔρχεται ὀπίσω μου, οὐ δύναται εἶναί μου μαθητής.
Λουκ. 14,28 τίς γὰρ ἐξ ὑμῶν, θέλων πύργον οἰκοδομῆσαι, οὐχὶ πρῶτον καθίσας ψηφίζει τὴν δαπάνην, εἰ ἔχει τὰ πρὸς ἀπαρτισμόν;
Λουκ. 14,29 ἵνα μήποτε, θέντος αὐτοῦ θεμέλιον καὶ μὴ ἰσχύσαντος ἐκτελέσαι, πάντες οἱ θεωροῦντες ἄρξωνται αὐτῷ ἐμπαίζειν,
Λουκ. 14,30 λέγοντες ὅτι οὗτος ὁ ἄνθρωπος ἤρξατο οἰκοδομεῖν καὶ οὐκ ἴσχυσεν ἐκτελέσαι;
Λουκ. 14,31 ἢ τίς βασιλεύς, πορευόμενος συμβαλεῖν ἑτέρῳ βασιλεῖ εἰς πόλεμον, οὐχὶ πρῶτον καθίσας βουλεύεται εἰ δυνατός ἐστιν ἐν δέκα χιλιάσιν ἀπαντῆσαι τῷ μετὰ εἴκοσι χιλιάδων ἐρχομένῳ ἐπ᾿ αὐτόν;
Λουκ. 14,32 εἰ δὲ μήγε, ἔτι πόῤῥω αὐτοῦ ὄντος πρεσβείαν ἀποστείλας ἐρωτᾷ τὰ πρὸς εἰρήνην.
Λουκ. 14,33 οὕτως οὖν πᾶς ἐξ ὑμῶν, ὃς οὐκ ἀποτάσσεται πᾶσι τοῖς ἑαυτοῦ ὑπάρχουσιν, οὐ δύναται εἶναί μου μαθητής.
Εγω αυτο το συμπερασμα βγαζω προσωπικα και νομιζω ειναι σαφης η φραση. Τωρα αν εσυ βλεπεις κατι αλλο ,οκ, ειναι αποψη σου.opsimasmenos έγραψε: ↑08 Σεπ 2019, 22:42και παρακάτω λέει για τους μαθητές του και οι οποίοι είναι φυσικό να είναι λίγοι και εκλεκτοί, και λέει επίσης πως πρέπει να υπολογίσουν διπλά τις δυνάμεις τους πριν δεχθούν την πρόσκληση.Kωστας έγραψε: ↑08 Σεπ 2019, 21:04Κατά Λουκάν ΙΔ´ 16-24opsimasmenos έγραψε: ↑08 Σεπ 2019, 20:58
Που το είπε αυτό, δώσε χωρίο αν το έχεις πρόχειρο.
Γιατί έτσι μοιάζει να είναι συλλέκτης αγίων.
Πολλοὶ γάρ εἰσι κλητοί, ὀλίγοι δὲ ἐκλεκτοί.
Δεν βγαίνει απ' αυτό όμως το συμπέρασμα ότι θα έρθει για τους λίγους μόνο.Λουκ. 14,26 εἴ τις ἔρχεται πρός με καὶ οὐ μισεῖ τὸν πατέρα ἑαυτοῦ καὶ τὴν μητέρα καὶ τὴν γυναῖκα καὶ τὰ τέκνα καὶ τοὺς ἀδελφοὺς καὶ τὰς ἀδελφάς, ἔτι δὲ καὶ τὴν ἑαυτοῦ ψυχήν, οὐ δύναταί μου μαθητὴς εἶναι.
Λουκ. 14,27 καὶ ὅστις οὐ βαστάζει τὸν σταυρὸν ἑαυτοῦ καὶ ἔρχεται ὀπίσω μου, οὐ δύναται εἶναί μου μαθητής.
Λουκ. 14,28 τίς γὰρ ἐξ ὑμῶν, θέλων πύργον οἰκοδομῆσαι, οὐχὶ πρῶτον καθίσας ψηφίζει τὴν δαπάνην, εἰ ἔχει τὰ πρὸς ἀπαρτισμόν;
Λουκ. 14,29 ἵνα μήποτε, θέντος αὐτοῦ θεμέλιον καὶ μὴ ἰσχύσαντος ἐκτελέσαι, πάντες οἱ θεωροῦντες ἄρξωνται αὐτῷ ἐμπαίζειν,
Λουκ. 14,30 λέγοντες ὅτι οὗτος ὁ ἄνθρωπος ἤρξατο οἰκοδομεῖν καὶ οὐκ ἴσχυσεν ἐκτελέσαι;
Λουκ. 14,31 ἢ τίς βασιλεύς, πορευόμενος συμβαλεῖν ἑτέρῳ βασιλεῖ εἰς πόλεμον, οὐχὶ πρῶτον καθίσας βουλεύεται εἰ δυνατός ἐστιν ἐν δέκα χιλιάσιν ἀπαντῆσαι τῷ μετὰ εἴκοσι χιλιάδων ἐρχομένῳ ἐπ᾿ αὐτόν;
Λουκ. 14,32 εἰ δὲ μήγε, ἔτι πόῤῥω αὐτοῦ ὄντος πρεσβείαν ἀποστείλας ἐρωτᾷ τὰ πρὸς εἰρήνην.
Λουκ. 14,33 οὕτως οὖν πᾶς ἐξ ὑμῶν, ὃς οὐκ ἀποτάσσεται πᾶσι τοῖς ἑαυτοῦ ὑπάρχουσιν, οὐ δύναται εἶναί μου μαθητής.