Ε τόσες εταιρείες έχετε διώξει, ας φύγει και άλλη μια, δε γαμιεται.
Σωστά?
Ε τόσες εταιρείες έχετε διώξει, ας φύγει και άλλη μια, δε γαμιεται.
Πρότυπο η Ιταλίαelchav έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 13:24και η Alitalia δίνει και κρατικοποιείται
καλή η μαλακία σου
Η Easyjet δεν είναι ιπτάμενο ΚΤΕΛ. Είναι μία πολύ σοβαρή εταιρεία, με ένα πολύ διαφορετικό μοντέλο λειτουργίας, που επιτρέπει σε κάποιον, που για διάφορους λόγους (π.χ. ένας νέος φοιτητής), μπορεί να μην έχει πολλά χρήματα να κάνει ένα αξιοπρεπές ταξίδι.
Γιατί να επιλέξουμε την ακτοπλοία; Δεν μπορούν δηλαδή οι τουρίστες και οι νησιώτες να κολυμπήσουν μέχρι τα νησιά; Να κάνουν και αθλητισμό!
Το επιχείρημα σου είναι να διασωθεί η Aegean για να διασωθεί ο ανταγωνισμός, από ότι καταλαβαίνω. Όμως αυτό δε σημαίνειHector Buas έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 13:34Τις διακοπές στο Costa Navarino θα τις επιλέξουν κάποιοι εύποροι άνθρωποι οι οποίοι θα απαιτήσουν και ένα καλό επίπεδο υπηρεσιών μέσα στο αεροσκάφος, όπως το επίπεδο των υπηρεσιών πο υπροσφέρει η Aegean, με το ανάλογο (οικονομικό) τίμημα φυσικά.
Και φυσικά στους χώρους που επιχειρεί η Aegean δεν είναι μονοπώλιο και οι πελάτες της την έχουν ήδη αξιολογήσει πολύ θετικά στο παρελθόν.
Όποιος έχει ζήσει στο παρελθόν τα χαίρια της Ολυμπιακής καταλαβαίνει που καταλήγει ένα μονοπώλιο. Γιατί αν μιλάμε για μονοπώλια το απόλυτο παράδειγμα ήταν η Ολυμπιακή. Πολύ υψηλή τιμή εισητηρίου για ανύπαρκτες υπηρεσίες.
Φυσικά, υπάρχουν μερικοί που θα ισχυρισθούν πως η Ολυμπιακή είχε πολύ χαμηλά εισητήρια. Κυρίως αυτοί που δεν χρειάστηκε ποτέ να πετάξουν με αυτήν.
Έλεος μην γράφεις τέτοια πράγματα, λυπήσου μας.Maspoli έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 13:37Πρότυπο η Ιταλία
Αν η ΕΕ θέλει ας στηρίξει από κοινοτικά κεφάλαια τις ευρωπαϊκές εταιρείες. Από τον κρατικό προϋπολογισμό, ούτε ένα ευρώ στην Aegean. Ούτε στρατηγική αξία έχει για τη χώρα, ούτε μας περισσεύουν (η ακτοπλοΐα έχει προτεραιότητα)
Ο καθένας βλέπει και κρίνει τα επιχειρήματα.Hector Buas έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 13:40Γιατί να επιλέξουμε την ακτοπλοία; Δεν μπορούν δηλαδή οι τουρίστες και οι νησιώτες να κολυμπήσουν μέχρι τα νησιά; Να κάνουν και αθλητισμό!
Η Aegean, τα ξενοδοχεία στα νησιά και άλλες επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον τουρισμό στην Ελλάδα, είναι υγειείς επιχειρήσεις που ποτέ δεν ζήτησαν κάποια σοβαρή επιχορήγηση ή άλλης μορφής βοήθεια από το κράτος. Απλώς στην συγκεκριμένη περίπτωση έπεσαν θύματα της επιδημίας.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 13:40...
Το επιχείρημα σου είναι να διασωθεί η Aegean για να διασωθεί ο ανταγωνισμός, από ότι καταλαβαίνω. Όμως αυτό δε σημαίνει
πως κάθε επιχείρηση πρέπει να διασώζεται από εδω και στο εξής? Δηλαδή, πάρε τη Χαλυβουργική για παράδειγμα, δεν έπρεπε
να τη διασώσει και αυτή το κράτος? "Θα εισάγουμε τα προϊόντα της Χαλυβουργικής από τις πολυεθνικές?", θα πει κάποιος....
Άμα δεν τους φέρνει η Aegean, θα τους φέρνει η Emirates ή όποια άλλη αντίστοιχη. Θα πάμα παρακάτω ή θα ξανακούσουμε για την κακιά TUI;Hector Buas έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 13:34Τις διακοπές στο Costa Navarino θα τις επιλέξουν κάποιοι εύποροι άνθρωποι οι οποίοι θα απαιτήσουν και ένα καλό επίπεδο υπηρεσιών μέσα στο αεροσκάφος, όπως το επίπεδο των υπηρεσιών που προσφέρει η Aegean, με το ανάλογο (οικονομικό) τίμημα φυσικά.
Και φυσικά στους χώρους που επιχειρεί η Aegean δεν είναι μονοπώλιο και οι πελάτες της την έχουν ήδη αξιολογήσει πολύ θετικά στο παρελθόν.
Όποιος έχει ζήσει στο παρελθόν τα χαίρια της Ολυμπιακής καταλαβαίνει που καταλήγει ένα μονοπώλιο. Γιατί αν μιλάμε για μονοπώλια το απόλυτο παράδειγμα ήταν η Ολυμπιακή. Πολύ υψηλή τιμή εισητηρίου για ανύπαρκτες υπηρεσίες.
Φυσικά, υπάρχουν μερικοί που θα ισχυρισθούν πως η Ολυμπιακή είχε πολύ χαμηλά εισητήρια. Κυρίως αυτοί που δεν χρειάστηκε ποτέ να πετάξουν με αυτήν.
Παραμύθια! Η Ελληνική ακτοπλοία ελέγχεται σε σημαντικό βαθμό από τον όμιλο Grimaldi. Εδώ και πολύ καιρό.Maspoli έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 13:45...
Ο καθένας βλέπει και κρίνει τα επιχειρήματα.
Στην ακτοπλοΐα δραστηριοποιούνται λιγότερες εταιρείες, είναι πολύ πιο δύσκολο αύριο να έρθουν από αλλού εταιρείες να πάρουν δρομολόγια και το μεταφορικό έργο λόγω του ότι διακινείται όλο το χρόνο το σύνολο σχεδόν των εμπορευμάτων από και προς τα νησιά, είναι σαφώς κρισιμότερο.
Έχεις πλάκα! Αν περιμένεις από την Emirates, θα περιμένεις πολύ καιρό. Οι επιβάτες της Emirates η της κάθε αντίστοιχης Emirates δεν κάνουν τουρισμό την Ελλάδα...
Όταν μιλάμε για αυτόν τον κλάδο μιλάμε για έναν κλάδο πραγματικά άντρο φοροδιαφυγής και εισφοροδιαφυγής.Hector Buas έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 13:54τα ξενοδοχεία στα νησιά και άλλες επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον τουρισμό στην Ελλάδα, είναι υγειείς επιχειρήσεις που ποτέ δεν ζήτησαν κάποια σοβαρή επιχορήγηση ή άλλης μορφής βοήθεια από το κράτος.ΦΙΛΕΛΕ ΚΑΙ ΤΡΟΛΕΛΕ έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 13:40...
Το επιχείρημα σου είναι να διασωθεί η Aegean για να διασωθεί ο ανταγωνισμός, από ότι καταλαβαίνω. Όμως αυτό δε σημαίνει
πως κάθε επιχείρηση πρέπει να διασώζεται από εδω και στο εξής? Δηλαδή, πάρε τη Χαλυβουργική για παράδειγμα, δεν έπρεπε
να τη διασώσει και αυτή το κράτος? "Θα εισάγουμε τα προϊόντα της Χαλυβουργικής από τις πολυεθνικές?", θα πει κάποιος....
Ναι και; Έχεις κάποιο πρόβλημα με τον Grimaldi; Η εταιρεία του Grimaldi έχει σαφώς πιο κρίσιμο ρόλο για τη χώρα μας απ' ότι η εταιρεία του Βασιλάκη. Θα πας την κουβέντα στο DNA;Hector Buas έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 13:57Παραμύθια! Η Ελληνική ακτοπλοία ελέγχεται σε σημαντικό βαθμό από τον όμιλο Grimaldi. Εδώ και πολύ καιρό.Maspoli έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 13:45...
Ο καθένας βλέπει και κρίνει τα επιχειρήματα.
Στην ακτοπλοΐα δραστηριοποιούνται λιγότερες εταιρείες, είναι πολύ πιο δύσκολο αύριο να έρθουν από αλλού εταιρείες να πάρουν δρομολόγια και το μεταφορικό έργο λόγω του ότι διακινείται όλο το χρόνο το σύνολο σχεδόν των εμπορευμάτων από και προς τα νησιά, είναι σαφώς κρισιμότερο.
Ακόμη ένα αριστερό μύθευμα. Καλά φαντάζεσαι πως η TUI η καθε άλλο ταξιδωτικό γραφείο (γιατί αυτοί κλείνουν τα μεγαλύτερα συμβόλαια) θα ασχοληθεί με τέτοιες πρακτικές;
Θα τους φέρει η Lufthansa, η British. ούτε αυτών οι επιβάτες κάνουν τουρισμό στην Ελλάδα ή έστω στο Costa Navarino που έφερες στην κουβέντα;Hector Buas έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 13:57Έχεις πλάκα! Αν περιμένεις από την Emirates, θα περιμένεις πολύ καιρό. Οι επιβάτες της Emirates η της κάθε αντίστοιχης Emirates δεν κάνουν τουρισμό την Ελλάδα...
Ολες οι γραμμές τον χειμώνα είναι ζημιογόνες (εκτός ίσως από την Αθήνα - Θεσσαλονίκη). Ο μόνος λόγος που μία εταιρεία τις εκτελεί, είναι επειδή αναγκάζεται να το κάνει λόγω τής συμφωνίας που έχει κάνει γιά να εξασφαλίσει άδεια λειτουργίας. Μιά εταιρεία που θα έκανε το δρομολόγιο Αθήνα - Αλεξανδρούπολη και μόνο, δεν θα ήταν δυνατόν να υπάρξει.Maspoli έγραψε: ↑08 Μάιος 2020, 13:09Όταν μιλάς για το αεροπορικό έργο Αθήνα-Αλεξανρούπολη χειμωνιάτικα, μιλάς για ένα αεροπορικό έργο πολύ μικρότερο (και σε όγκο και σε σημασία) από αυτό του καλοκαιριού και επομένως μιλάς για κάτι που είτε μπορεί εύκολα να αναπληρώσει μια μικρότερη της Aegean εταιρεία, είτε μέσω των κατάλληλων κρατικών παρεμβάσεων (αν τέτοια δρομολόγια θεωρηθούν εξ ορισμού ασύμφορα) να το αναλάβει κάποια μεγαλύτερη. Όταν μιλάμε όμως για μια περίοδο που στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται δεκάδες εταιρείες από όλες τις περιοχές του κόσμου, τότε η ύπαρξη ή όχι της Aegean μικρή επίδραση έχει και σίγουρα όχι στρατηγική αξία για τη χώρα (ούτε και βεβαίως αποτελεί υποδομή).
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.