ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑31 Δεκ 2020, 14:07
stavmanr έγραψε: ↑31 Δεκ 2020, 13:45
Ξεκινώ από το τελευταίο:
σύμφωνα με το δικό σου σκεπτικό δεν θα έπρεπε να σου φαίνεται περίεργο το παράδειγμα με το Άουσβιτς, αφού τα νούμερα δεν καταδεικνύουν απαραίτητα ρατσισμό. Σύμφωνα με το δικό σου σκεπτικό "τα κοινωνικά φαινόμενα δεν είναι ποτέ μονοσήματα για να πεις ότι το Α συνδέεται αιτιακά με το Β" που σημαίνει ότι δεν θα έπρεπε καν να διαπιστώνεις αιτιακή σχέση ρατσισμού-εκτέλεσης στο Άουσβιτς με βάση τα φυλετικά δεδομένα που έχεις στα χέρια σου σχετικά με το συγκεκριμένο. Ή μήπως το σκεπτικό σου το εμφανίζεις μόνο όπου θέλεις εσύ, ανάλογα με το αν ο διάλογος συμφωνεί με τις ιδέες σου ή όχι;
Σε θεωρώ σαφώς καλύτερο από αυτό, και σου ζητώ να μην κάνεις αφελείς γενικεύσεις της μορφής "ζούμε τη θεωρία του χάους, άρα τίποτα δεν αποτελεί σίγουρο αίτιο του άλλου" στον πολιτικό και νομικό λόγο.
εδώ δεν μιλάμε για βιομηχανικού τύπου γενοκτονία ενάντια σε συγκεκριμένη εθνοφυλετική ομάδα, αλλά για φαινόμενα που αναπτύσσονται εντός της λειτουργίας ευνομούμενων κοινωνιών
Βρε σου έλεγα να παρατήσεις τις Ουγκάντες και τις Ζιμπάμπουες, και μόλις σου ανέφερα ως παράδειγμα του σκεπτικού που αναπτύσσεις το ζήτημα με τους Ες Ες μου το παίζεις υπεράνω;

αλλά ναι, τα νούμερα δεν λένε τίποτα για τα αίτια, απλά στην περίπτωση που αναφέρεις, τα αίτια είναι πιο εμφανή και από τον Ήλιο στις 12 το μεσημέρι
Α, τώρα τα νούμερα είναι εμφανή, ενώ μέχρι τώρα δεν έλεγαν τίποτα...
Ιδιότητες των αριθμών κατά Αλογομούρη:
1. Κάθε αριθμός έχει την ιδιότητα να επιβεβαιώνει τις θεωρίες μου και να διαψεύδει τις θεωρίες των άλλων...

για το λόγο αυτό ο ρατσισμός στην περίπτωση του ολοκαυτώματος τεκμηριώνεται τόσο εύκολα που θεωρείται αυταπόδεικτος
Μα το ίδιο συμβαίνει σε κάθε περίπτωση διάκρισης.
Ελάχιστοι μείνατε που δεν εναρμονίζεστε με τις πρακτικές και τα συμπεράσματα της ΕΕ βρε Αλογομούρη.
stavmanr έγραψε: ↑31 Δεκ 2020, 13:45
Επιστρέφω στη συζήτησή μας πριν το σχόλιο αυτό. Γενικά, λοιπόν:
Η νομοθεσία περί ανθρωπίνων δικαιωμάτων δεν εξετάζει καν αν ένας άνθρωπος ενδιαφέρεται να ασκήσει τα ανθρώπινά του δικαιώματα. Δηλαδή, δεν την ενδιαφέρει καν αν εσύ ο ίδιος έχεις αποφασίσει ότι είσαι κατώτερος από τον εσκιμώο ή αν για κάποιο λόγο τη βρίσκεις σε μία περιθωριακή ομάδα. Τα ανθρώπινα δικαιώματά σου σημαίνουν αυτόματα υποχρέωση της Πολιτείας να μεριμνά για την εφαρμογή τους στην καθημερινή ζωή.
Από τη στιγμή που υπάρχουν δείκτες που καταδεικνύουν μειωμένη πρόσβαση ομάδας σε θεμελιώδη πολιτικά ή ανθρώπινα δικαιώματα, ενεργοποιείται η αυτόματη διαδικασία εφαρμογής τους σε κάθε περίπτωση. Θεωρείται, αυτομάτως, ότι προέχει η επανόρθωση του φαινομένου ασχέτως αν αυτό προκαλείται από τον μεν, τον δε, συνδυασμό ή και κάποια ...μεταφυσική παρουσία.
Τώρα, όταν κάνεις ένα έγκλημα εναντίον μέλος μίας τέτοιας ευαίσθητης ομάδας, που παρουσιάζει μειωμένη πρόσβαση σε βασικά δικαιώματα, εισάγεται μέσα και το ρατσιστικό χαρακτηριστικό, εφόσον στοιχειοθετηθεί με οποιονδήποτε τρόπο η πρόθεση εφαρμογής της διάκρισης εναντίον των μελών της ομάδας αυτής. Κι αυτό επειδή θεωρείται ότι επιτίθεσαι σε μία αδύναμη ομάδα (=με μειωμένη δυνατότητα πρόσβασης σε εφαρμοσμένα δικαιώματα), επιτείνοντας ενεργά την εφαρμογή διακρίσεων εναντίον της.
Δεν μιλάμε μόνο για εθνικότητες. Μιλάμε για ΑΜΕΑ, για γυναίκες, για ομοσεξουαλικούς, για οτιδήποτε φαίνεται να εμφανίζει μειωμένη πρόσβαση σε θεμελιώδη δκαιώματα.
Το αντιλαμβάνεσαι ως εδώ;
το πρώτο σκέλος δεν λέει κάτι καινούριο, εγώ ενδιαφέρομαι για τη βασική αρχή περί ρατσισμού, ότι δεν μπορεί να υφίσταται μέλος που ανήκει στην κυρίαρχη ομάδα
και τι πάει να πει κυρίαρχη ομάδα; επειδή εγώ και ο τάδε εκατομμυριούχος ή ο δείνα άστεγος έχουμε ελληνική ταυτότητα σημαίνει πως αυτόματα και οι δύο ανήκουμε στην κυρίαρχη ομάδα και απολαμβάνουμε την ίδια αντιμετώπιση από τον περίγυρό μας;
Υπάρχει κάποια ιδιότητά σου, προσωπική, βάσει της οποίας συμβαίνει αυτή η "διάκριση"; Είναι το χρώμα σου; Η εθνικότητά σου; Το φύλο σου; Οι σεξουαλικές σου προτιμήσεις;
Αν όχι, γιατί παγιδεύεσαι σε τέτοιου είδους παραπλανητικά επιχειρήματα;
Κυρίαρχη ομάδα είναι η ομάδα που κυριαρχεί κοινωνικά ως προς μία βασική ιδιότητα/ταυτότητα του ανθρώπου κι εφαρμόζει διακρίσεις έναντι των διαφορετικοτήτων. Οι ιδιότητες αυτές καθορίζονται στο ίδιο το ποινικό δίκαιο...
όσο για το ότι βάζεις τις γυναίκες στα άτομα που έχουν μειωμένη πρόσβαση σε θεμελιώδη δικαιώματα, τι να πω...
Ότι δεν διαβάζεις τίποτα που να αφορά εκθέσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων και διακρίσεων...
https://www.europarl.europa.eu/news/el/ ... diakriseon
Μόλις τον περασμένο Φεβρουάριο.
Σε αντίθεση με τους άλλους που είναι μαλωμένοι με το διάβασμα, κάνε τον κόπο.
Μην με απογοητεύεις με φθηνά κόλπα, Αλογομούρη. Σε έχω για πολύ διαφορετικό.