Α Κορ. 7nik_killthemall έγραψε: ↑04 Μάιος 2021, 12:34[...] Όταν ο Παύλος συστήνει την αγαμία (1η Πρός Κορινθίους 7: 1, 7-8), θα μπορούσε να έχει αναφέρει τον Ματθαίο 19: 10-12.Ζενίθεδρος έγραψε: ↑04 Μάιος 2021, 04:05
Μα, τα βασικά τα αναφέρει. Πως κατάγεται απο την φυλη του Δαυιδ και πως ως μη Λευιτης ειναι ιερέας κατα την τάξη Μελχισεδέκ, πως τέλεσε τον Μυστικό Δείπνο, πως σταυρώθηκε, πως αναστήθηκε, πως εμφανίστηκε μετα την Ανάσταση, πως θα ξανάρθει ως κριτής, οπως το διδαξε. Το να λες επομενως πως ο Απόστολος Παύλος αγνοούσε την ύπαρξη του Χριστού επειδη εχει γράψει στις επιστολές μονο πέντε-έξι πλην σημαντικες αναφορές στην ζωή του, και δεν εγραψε κι αυτός ένα πέμπτο Ευαγγέλιο, αυτο κι αν δεν είναι χαζό, εαν συνυπολογίσεις οτι και ο Απ. Πέτρος στις επιστολές του αναφέρει όλα και όλα δυο-τρια γεγονότα, την Σταυρωση και την Βάπτιση στον Ιορδάνη. Μήπως αγνοούσε και αυτός την ύπαρξη του Χριστού επειδη δεν εγραψε το έκτο Ευαγγέλιο; Τι λένε επ' αυτού οι πιπες που τσίμπησες στο ιντερνετ;
7 θέλω γὰρ πάντας ἀνθρώπους εἶναι ὡς καὶ ἐμαυτόν· ἀλλ' ἕκαστος ἴδιον χάρισμα ἔχει ἐκ Θεοῦ, ὃς μὲν οὕτως, ὃς δὲ οὕτως. 8 Λέγω δὲ τοῖς ἀγάμοις καὶ ταῖς χήραις, καλὸν αὐτοῖς ἐστιν ἐὰν μείνωσιν ὡς κἀγώ.
10 λέγουσιν αὐτῷ οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ· Εἰ οὕτως ἐστὶν ἡ αἰτία τοῦ ἀνθρώπου μετὰ τῆς γυναικός, οὐ συμφέρει γαμῆσαι. 11 ὁ δὲ εἶπεν αὐτοῖς· Οὐ πάντες χωροῦσι τὸν λόγον τοῦτον, ἀλλ' οἷς δέδοται· 12 εἰσὶ γὰρ εὐνοῦχοι οἵτινες ἐκ κοιλίας μητρὸς ἐγεννήθησαν οὕτω· καὶ εἰσὶν εὐνοῦχοι οἵτινες εὐνουχίσθησαν ὑπὸ τῶν ἀνθρώπων, καὶ εἰσὶν εὐνοῦχοι οἵτινες εὐνούχισαν ἑαυτοὺς διὰ τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν. ὁ δυνάμενος χωρεῖν χωρείτω.
Εδω βλέπουμε ότι δεν ειναι το βασικο κηρυγμα του Ευαγγελίου να μένουν οι Χριστιανοι άγαμοι, αλλα εγκρατείς. Και εφόσον ο ίδιος ο Παύλος ηταν άγαμος ήδη ως Ζηλωτής, προτού γίνει Χριστιανος, ενώ ο Πέτρος αναφέρεται πως είχε πεθερά, άρα ήταν έγγαμος, συμπεραινουμε πως δεν ηταν μια εφεύρεση του Χριστιανισμού η αγαμία, αλλα προϋπήρχε στους Ιουδαίους, οπως και στις άλλες θρησκείες. Την εποχή που γράφτηκε η επιστολή, δεν ειχαν οι Χριστιανοί την πολυτέλεια να κλειστούν ολοι στα μοναστήρια, ακολουθώντας ετσι το παραδειγμα του Χριστού και να ευνουχιστουν για να κερδίσουν την Ουρανια Βασιλεία, αλλα έπρεπε να πληθυνθουν και να αυξηθούν για να κατακτήσουν την γη, για αυτο και τους λέει, καλό είναι να είστε αγαμοι, αλλα αρκει να είσαστε εγκρατείς. Αν τους ελεγε: Ξέρετε κάτι, αν θέλετε να κερδίσετε την ουρανια Βασιλεια, πρέπει να είσαστε αγαμοι, ετσι είπε ο Χριστός (παρότι δεν το λέει αυτο) τελεία και παύλα, οι μισοί θα εφευγαν και οι άλλοι μισοί θα έμεναν ατεκνοι, και ετσι η χριστιανικη κοινότητα θα έσβηνε μεσα στα επόμενα 50 χρονια.
Η επιστολή προς τους Ρωμαίους υπολογίζεται ότι γραφτηκε περι το 57 μ.Χ. επι Νερωνος... Επομενως το να αναφέρει ένα γενικό και αοριστο, πληρώστε τους φόρους που πρέπει, και να μην αναφερθεί στο συγκεκριμένο εδάφιο, όπου ο Χριστός λέει, δώστε στον Καίσαρα ό,τι του ανήκει, ειναι νομιζω διπλωματικός ελιγμός. Θα ηταν εξίσου ανόητο με το να τους γράψει να ξεσηκωθουν εναντίον του Νέρωνα.Όταν υποδεικνύει ότι οι Χριστιανοί πρέπει να πληρώνουν φόρους (Πρός Ρωμαίους 13: 1-6), ο Παύλος θα μπορούσε να παραπέμψει στον Μάρκο 12: 1-7.
Εδώ αντέγραψες απλα αυτο που βρήκες, και δεν κοίταξες καν τι γράφει. Ο Απ. Παύλος κατηργησε την περιτομή, λεγοντας σε χοντρες γραμμές πως οποιος κανει περιτομή, πρέπει να τηρήσει επειτα μεχρι κεραίας ολον τον μωσαϊκό νομο. Και θα ανέφερε την περιτομή του Χριστού, γιατί ακριβώς;Όταν αναπτύσσει το ζήτημα της περιτομής (Πρός Ρωμαίους 3:1, Πρός Γαλάτας 5: 1-12), ο Παύλος θα μπορούσε να αναφέρει την περιτομή του ίδιου του Ιησού στον Λουκά 2: 21, τι πιο απλό! (Ακόμα και Ευαγγέλιο του Θωμά, λόγιον 53.).
Δηλαδή έπρεπε να τους γράψει κάποια επαναστατική διακήρυξη του στιλ, αυτοί εκτέλεσαν Χριστό, εμπρός αδέλφια να τους φάμε λαχανο;Όταν ό Παύλος (και ο Πέτρος στην 1η Πέτρου 2: 13-17) προτρέπει υπακοή στις Ρωμαϊκές αρχές οι οποίες γενικώς τιμωρούν τους διεστραμμένους (Πρός Ρωμαίους 13: 1-7, 1η Πρός Τιμόθεον2: 1-2, Πρός Τίτον 3: 1), φαίνεται πως «ξέχασε» τι έκαναν στον Ιησού Χριστό!
Ενδιαφέρον ότι αναφερεις την επιστολή οπου ο Παύλος ψεγοντας την απιστια των Ιουδαιων, παραπέμπει στο εδάφιο του Ησαΐα 29.14 (ἀπολῶ τὴν σοφίαν τῶν σοφῶν καὶ τὴν σύνεσιν τῶν συνετῶν κρύψω.) το ίδιο ακριβώς εδάφιο το οποιο αναφέρει ο Χριστός στον Ματθαίο 11.25 οταν επιπλήττει την άπιστη γενιά, ως απόδειξη της άγνοιας του αποστολου Παυλου για τη ζωή του Χριστού.Αντί να περιγελά τους Ιουδαίους επειδή απαιτούσαν θαύματα (1η Πρός Κορινθίους 1: 22), ο Παύλος θα μπορούσε να είχε αναφέρει το μέγα πλήθος των θαυμάτων που ο Ιησούς υποτίθεται ότι διέπραξε και τα οποία ο κόσμος βρήκε τόσο πειστικά… αλλ’ όμως συμπεριφέρεται σαν να μην τα ξέρει! [...]
Λογικο είναι στην αρχή να τον αντιμετώπιζαν με καχυποψία, γιατί ήταν διώκτης των Χριστιανων.Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις επομένως και σε δεκάδες άλλες, ο Παύλος αποφεύγει να επικληθεί τις πράξεις αυτού που υποτίθεται πως κυρηττει για να μην του καταλογίσει ο Ζενίθερος πέμπτο ευαγγέλιο ? Μεηκς σενς ...
(Ο Πέτρος δεν "έγραψε" (*) 14 επιστολές έγραψε 2 και ήταν αυτόπτης μάρτυρας, δεν είχε λόγο να δώσει ενδείξεις όπως ο Παύλος που ακόμα και οι απόστολοι τον αντιμετωπίζουν με καχυποψία).
Ακόμα και σήμερα στη καθημερινότητά μας χρησιμοποιούμε φράσεις από τη ζωή του Χριστού στα ευαγγέλια ο Παύλος που τον κύρηξε όμως όχι ...
Οσο για το άλλο, εσύ ξεκινησες (τελως πάντων, η σελίδα που βρηκες) την κουβέντα με την απαίτηση να εχει γράψει ο Παύλος ένα πέμπτο Ευαγγέλιο. Δεν αρκούν οι αναφορές στα θεμελιώδη, αλλα έπρεπε να γραφει επιστολές του στυλ, και τώρα θα σας ξαναπω τι εγινε στον γαμο της Κανα. Το ξέρω ότι το έχετε ακουστά, αλλα ευκαιρία να το εμπεδώσετε. Και γιατί ακριβώς έπρεπε να "δωσει ενδείξεις" ο Απ. Παύλος, πως είχε επιμεληθεί τα Ευαγγέλια;
Έκανες τόσες ντρίμπλες με παραθέσεις απο εδαφια και ξέρω γω, για να πετάξεις στο τέλος αυτο το δυνατο σουτ και να τους παρει όλους η μπάλα;(*) Όλα τα Ευαγγέλια αλλά και η πλειοψηφεία των επιστολών δεν γράφτηκαν από αυτούς που αργότερα έδωσαν το όνομά τους. Για τόση ιστορικότητα μιλάμε ...
