Panos07 έγραψε: ↑13 Νοέμ 2018, 00:19
Alphabet έγραψε: ↑12 Νοέμ 2018, 23:30
Panos07 έγραψε: ↑12 Νοέμ 2018, 22:01
Η ΠΔ δεν είχε σκοπό να είναι ο λόγος του Θεού για τη μετά Χριστόν περίοδο.
Λαθος.
Ησαιας 40: 8 "τὸ δὲ ρῆμα τοῦ Θεοῦ ἡμῶν μένει εἰς τὸν αἰῶνα."
Μένει εις τον αιώνα, δεν καταργήθηκε η ΠΔ, αλλά συμπληρώθηκε και επεξηγήθηκε. Εξάλλου ο βασικός σκοπός της ήταν η προετοιμασία των ανθρώπων για τον ερχομό του Μεσσία.
Πανο, ο Ησαιας δεν μιλαει για την ΠΔ, μιλαει για τον λογο (ρημα) υου θεου οτι ειναι αιωνιο. Αρα οτι ισχυε για την ΠΔ εξακολουθει και ισχυει για την μετα Χριστον περιοδο.
Panos07 έγραψε: ↑12 Νοέμ 2018, 22:01
Γενικά, ο Μωσαϊκός Νόμος ουσιαστικά
ανακλήθηκε στο μεγαλύτερο μέρος του, αφού δώθηκαν νέες εντολές από το Χριστό.
Μεγα λαθος. Ματ 5:18 " ἀμὴν γὰρ λέγω ὑμῖν, ἕως ἂν παρέλθῃ ὁ οὐρανὸς καὶ ἡ γῆ, ἰῶτα ἓν ἢ μία κεραία οὐ μὴ παρέλθῃ ἀπὸ τοῦ νόμου ἕως ἂν πάντα γένηται.
Panos07 έγραψε: ↑12 Νοέμ 2018, 22:01
(Δε νομίζω πάντως οι Εβραίοι να σκοτώνανε ποτέ παιδιά, ή να ονόμαζαν τους Αρχιερείς τους Μεσσίες. Εκτός κι αν το τελευταίο είναι παγίδα και χρησιμοποιήθηκε η λέξη με άλλη έννοια.
"Ο όρος μεσσίας αποτελεί ελληνική μεταφορά του εβραϊκού όρου μασιάχ (מָשִׁיחַ), που σημαίνει «χρισμένος», ενώ η πάγια ελληνική απόδοση του όρου είναι χριστός. Αρχικά σήμαινε οποιοδήποτε πρόσωπο το οποίο χριόταν με λάδι κατά την ανάληψη ενός αξιώματος μεταξύ των αρχαίων Ισραηλιτών. Η χριστήρια διαδικασία αφορούσε τον Αρχιερέα, τον Βασιλιά και, μεταγενέστερα, τους προφήτες. "https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE ... E%B1%CF%82
Οι προαπαιτησεις για τον Μεσσια
1. Πρεπει να ειναι Εβραιος (Δευτ 17:15, Αριθ 24:17) - Η μονη προυποθεση που εκπληρωσε ο Ιησους.
2. Πρεπει να είναι κατευθειαν απόγονος του Βασιλιά Δαβίδ (Ησαΐας 11:1) μέσω του βασιλια Σολομωντα (Α Παραλ.22:8-10), εαν και μονο εαν ο Σολομων κρατουσε την πιστην του προς τον Θεον Γιαχβε (Β' Παραλ 7:19) που ομως δεν κρατησε τελικα (Γ'Βασ.11:4).
3. Το Μεγάλο Σανχεντρίν (Μεγάλο Συνέδριο) θα αποκατασταθεί (Ησαΐας 1:26)
4. Από τη στιγμή που θα είναι βασιλιάς, οι ηγέτες των άλλων εθνών θα κοιταζουν σ 'αυτόν για καθοδήγηση. (Ησαΐας 2:4)
5. Όλος ο κόσμος θα λατρεύει τον Ένα Θεό του Ισραήλ (Ησαΐας 2:17)
6. Ο Μεσσίας θα είναι ένας άνθρωπος του κόσμου, ένας παρατηρητικός Εβραίος με το «φόβο του Θεού». Δεν θα ειναι θεικος. (Ησαΐας 11:2)
7. Το κακό και η τυραννία δεν θα είναι σε θέση να σταθουν μπροστα στην ηγεσία του. (Ησαΐας 11:04)
8. Η γνώση του Θεού, θα γεμίσει τον κόσμο. (Ησαΐας 11:9)
9. Θα προσελκύσει ανθρώπους από όλους τους πολιτισμούς και έθνη. (Ησαΐας 11:10)
10. Όλοι οι Ισραηλίτες θα επιστρεψουν στην πατρίδα τους. (Ησαΐας 11:12)
11. Δεν θα υπάρξει αλλη πείνα ή ασθένεια, και ο θάνατος θα τελειωσει. (Ησαΐας 25:8)
12. Όλοι οι νεκροί θα αναστηθουν. (Ησαΐας 26:19)
13. Ο εβραϊκός λαός θα δοκιμάσει την αιώνια χαρά και αγαλλίαση. (Ησαΐας 51:11)
14. Θα είναι ένας αγγελιοφόρος της ειρήνης. (Ησαΐας 52:7)
15. Τα εθνη θα αναγνωρίσουν τα λάθη που έκαναν στο Ισραήλ. (Ησαΐας 52:13-53:5)
16. Οι λαοί του κόσμου θα στραφούν προς τους Εβραίους για πνευματική καθοδήγηση. (Ζαχαρίας 8:23)
17. Οι ερειπωμένες πόλεις του Ισραήλ θα αποκατασταθουν. (Ιεζεκιήλ 16:55)
18. Τα όπλα του πολέμου θα καταστραφουν. (Ιεζεκιήλ 39:9)
19. Ο Ναός θα ξαναχτιστεί. (Ιεζεκιήλ 40)
20. Ολος ο κόσμος θα υπηρετει τον Θεό μαζί. (Σοφονίας 3:9)
21. Οι Εβραίοι θα ξέρουν την Τορά (Π.Διαθηκη), χωρίς μελέτη. (Ιερεμίας 31:33)
22. Θα πάρει άγονη γη και θα την κανει καρποφόρα και εν άφθονια. (Ησαΐας 51:3, Αμώς 9:13-15, Ιεζεκιήλ 36:29-30, Ησαΐας 11:6-9).
23. Καθολική αποδοχή σε όλο τον κόσμο του Εβραϊκού Θεού και της εβραϊκής θρησκείας (Ησαΐας 2:3 11:10 66:23 Μιχαίας 4:2-3 Ζαχαρίας 14:9)
Ζαχαριας 8:23 "τάδε λέγει Κύριος παντοκράτωρ· ἐν ταῖς ἡμέραις ἐκείναις, ἐὰν ἐπιλάβωνται δέκα ἄνδρες ἐκ πασῶν τῶν γλωσσῶν τῶν ἐθνῶν καὶ ἐπιλάβωνται τοῦ κρασπέδου ἀνδρὸς ᾿Ιουδαίου λέγοντες· πορευσόμεθα μετὰ σοῦ, διότι ἀκηκόαμεν ὅτι ὁ Θεὸς μεθ᾿ ὑμῶν ἐστι.."
Ειδικα στο τελευταιο, φαινεται οτι ο Ιησους (ως Θεος) ειπε στους προφητες Ζαχαρια, Μιχαια και Ησαια να γραψουν οτι η Εβραικη θρησκεια ειναι η μονη αληθινη θρησκεια.
Εαν αποτυχει σε ενα απο αυτα η σκοτωθει, τοτε δεν μπορει να ειναι ο Μεσσιας (Χριστος).
Panos07 έγραψε: ↑12 Νοέμ 2018, 22:01
Στην ΠΔ οι Προφήτες κάνουν αναφορά στον ερχομό του Χριστού, για να μη μπερδευόμαστε. Ησαΐας 7,14: "διὰ τοῦτο δώσει Κύριος αὐτὸς ὑμῖν σημεῖον· ἰδοὺ ἡ παρθένος ἐν γαστρὶ ἕξει, καὶ τέξεται υἱόν, καὶ καλέσεις τὸ ὄνομα αὐτοῦ ᾿Εμμανουήλ").
Τεραστια απατη.
Διαβασε προσεκτικα ολη την προφητεια και θα καταλαβεις οτι ουτε μια πιθανοτητα στο εκατομμυριο δεν υπαρχει να ηταν προφητεια για τον Ιησου.
Ο Ησαΐας 7:14 είναι ένας στίχος από το Βιβλίο του Ησαΐα όπου ο προφήτης Ησαΐας, αναφερομενος στον βασιλιά της Ιουδαιας Αχαζ, υπόσχεται στον βασιλιά ότι ο Θεός θα καταστρέψει τους εχθρούς του. Ως ένα σημάδι ότι ο χρησμος του είναι αληθινος, ο Ησαΐας προβλέπει ότι μια νεαρη γυναίκα ειναι ηδη εγκυος και θα δώσει σύντομα γέννηση σε ένα παιδί του οποίου το όνομα θα είναι Εμμανουήλ *, και ότι η απειλή από τους εχθρικους βασιλείς θα τερματιστεί πριν το παιδί μεγαλώσει, και πριν γνωρισει την διαφορα καλου απο κακο. Ο συγγραφέας του ευαγγελίου του Ματθαίου χρησιμοποιεί την μετάφραση των Εβδομήκοντα για την εβραϊκή λέξη almah (μια νεαρή γυναίκα σε αναπαραγωγική ηλικία που δεν είχε ακόμη παιδί), σαν την ελληνικη λεξη παρθενος για να υποστήριξει την ιδέα του για την παρθενική γέννηση του Ιησού. Οι μελετητές συμφωνούν ότι η λεξη "almah" που χρησιμοποιει ο Ησαιας, δεν έχει καμμια σχεση με την παρθενιά per se. Αλλωστε και το κειμενο των Εβδομηκοντα που δεχεται η Ορθοδοξη Εκκλησια, δεν αναφερει την λεξη παρθενο με την απολυτη σημασια της, αλλα ως νεαρη γυναικα (Γενεση 34:1-3).
*πουθενα ο Ιησους δεν αναφερεται με το ονομα Εμμανουηλ.
Ο αγγελος στην Μαρια ειπε ...Λουκ. 1,31 " καὶ ἰδοὺ συλλήψῃ ἐν γαστρὶ καὶ τέξῃ υἱόν, καὶ καλέσεις τὸ ὄνομα αὐτοῦ Ἰησοῦν."
Panos07 έγραψε: ↑12 Νοέμ 2018, 22:01
Τι ξέχασα; Ότι είναι Τριαδικός; Αυτό φαίνεται και στην Παλαιά Διαθήκη οπότε δογματικά δεν υπάρχει σύγκρουση με την Καινή Διαθήκη. Το ανθρώπινο γένος από τη στιγμή της πτώσης ήταν, για να το πω πρόχειρα, τιμωρημένο. Ο Τέλειος, Παντογνώστης, Πανάγαθος και Φιλεύσπλαχνος Θεός άρχισε σταδιακά να προετοιμάζει το ανθρώπινο γένος για τον ερχομό του δευτέρου προσώπου της Αγίας Τριάδος. Του "Θεού Λόγου". Έτσι αναφερόμαστε στο Χριστό πριν την ενανθρώπισή του. Η ΠΔ λοιπόν προετοιμάζει. Σταδιακά. Το "οφθαλμός αντί οφθαλμού" είναι σίγουρα καλύτερο και πιο δίκαιο από το δίκαιο του ισχυρού. Το "αγαπάτε αλλήλους" είναι καλύτερο από το "οφθαλμός αντί οφθαλμού". Στην επικοινωνία του Θεού με τους Εβραίους αυτό ήταν το νόημα, "προετοιμαστείτε και κάντε υπομονή μέχρι να έρθει ο Υιός του Θεού, τότε όλα θα γίνουν καλύτερα". Δεν αλλάζει λοιπόν ο Θεός αλλά όλα είναι μέρος του σχεδίου Του.
Δεν υπαρχει τετοια περιπτωση της σταδιακης προετοιμασιας του ανθρωπου.

Αυτες ειναι χαζες απολογητικες κοτσανες. Το οφθαλμον αντι οφθαλμου δεν μπορει να γινει με τιποτα αγαπατε τους εχθρους σας. Ειναι τελειως αντιθετα. Οταν ο θεος λεει κατι, αυτο ειναι, Τελος. Δεν μεταβαλλεται ο θεος συμφωνα με το δογμα.
Αρα εχουμε ενα Τριαδικο Θεο (και ο Ιησους μαζι) οι οποιοι δινουν εντολες στους ανθρωπους στην ΠΔ και οι οποιες εντολες ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ.
Καταλαβαινεις τωρα πως καταρρεει ολο το δογμα;
Δυο πραγματα ειναι αχωριστα απο το ψεμα, οι πολλες υποσχεσεις και οι πολλες δικαιολογιες.