Δεν σου επιτέθηκα. Και το παράδειγμα μου με τον ερωτώντα αν υπάρχει θεός, δεν ήταν καλά διατυπωμένο και αν αυτό θεώρησες επίθεση, όχι, δεν ήταν τέτοια. Αν το ύφος μου ήταν έντονο, είναι επειδή έχω βαρεθεί να "διορθώνω" το επαναλαμβανόμενο λάθος πως:Γράφων έγραψε: ↑07 Οκτ 2024, 22:00Δεν ξέρω γιατί μου επιτίθεσαι. Ήταν απλά μια ενδιαφέρουσα γλωσσολογικής φύσεως παρατήρηση. Τίποτα παραπάνω. Κατάλαβα πώς χρησιμοποίησε ο νηματοθέτης την λέξη. Ούτε προσπάθησα να τον διορθώσω, ούτε να το χρησιμοποιήσω ως επιχείρημα για κάτι...Λοξίας έγραψε: ↑07 Οκτ 2024, 19:20Η έννοια του υπαγομένου σε αρχή, όπως ύπαρχος, είναι δευτερεύουσα.
Όταν λοιπόν κάποιος ρωτάει: "υπάρχει θεός;" ξέρουμε πολύ καλά σε τι αναφέρεται. Αναφέρεται στη ύπαρξη, στο είναι.
Αν πεταχτούμε να τον "διορθώσουμε", πως ο θεός δεν υπάγεται σε αρχή, κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας.
Γι' αυτό και κάτι τέτοια "επιχειρήματα", τα θεωρώ του κατηχητικού.
"ο θεός άρχει και δεν υπόκειται σε αρχή, ώστε να χρησιμοποιούμε το ρήμα υπάρχει".