Τραγωδία στα Τέμπη
Κανόνες Δ. Συζήτησης
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Προσοχή: Σύμφωνα με το νόμο απαγορεύεται η δημοσιοποίηση ονομαστικά η φωτογραφικά ποινικών καταδικών οποιουδήποτε βαθμού & αιτιολογίας καθώς εμπίπτουν στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του ατόμου. Τυχόν δημοσιοποίηση τέτοιων δεδομένων ενδέχεται να επιφέρει ποινικές κυρώσεις στο συντάκτη. Επιτρέπεται μόνο αν έχει δοθεί εισαγγελική εντολή και μόνο για το χρονικό διάστημα που αυτή ισχύει. Οφείλετε σε κάθε περίπτωση να ζητήσετε με αναφορά τη διαγραφή της ανάρτησης πριν παρέλθει το χρονικό διάστημα της νόμιμης δημοσιοποίησης. Η διαχείριση αποποιείται κάθε ευθύνη για τυχόν ποινικές ευθύνες αν παραβιάσετε τα παραπάνω.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Πρακτικά η λειτουργία του τραίνου στην Ελλάδα δεν έχει πλέον νόημα, τουλάχιστον με τον τρόπο που γίνεται. Η κατάργηση του είναι νομοτέλεια.
Οι λόγοι που εξακολουθεί να υφίσταται ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα είναι δύο: 1) Πρωτίστως η παρουσία της COSCO στην χώρα 2) Δευτερευόντως οι ανάγκες του ΕΣ σε μεταφορές υλικών και προσωπικού.
Πέραν τούτου η επιλογή από σχεδόν το σύνολο των κυβερνήσεων της μεταπολίτευσης για τις μαζικές συγκοινωνίες έχει γίνει άτυπα χρόνια τώρα. Είτε αφορά επιβατικό είτε εμπορικό έργο έχουν επιλεχθεί τα οδικά μέσα μαζικής μεταφοράς ( ΚΤΕΛ, φορτηγά, βυτιοφόρα κλπ).
Οι λόγοι που εξακολουθεί να υφίσταται ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα είναι δύο: 1) Πρωτίστως η παρουσία της COSCO στην χώρα 2) Δευτερευόντως οι ανάγκες του ΕΣ σε μεταφορές υλικών και προσωπικού.
Πέραν τούτου η επιλογή από σχεδόν το σύνολο των κυβερνήσεων της μεταπολίτευσης για τις μαζικές συγκοινωνίες έχει γίνει άτυπα χρόνια τώρα. Είτε αφορά επιβατικό είτε εμπορικό έργο έχουν επιλεχθεί τα οδικά μέσα μαζικής μεταφοράς ( ΚΤΕΛ, φορτηγά, βυτιοφόρα κλπ).
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Επειδή τυγχάνει να έχω κόντακτ, δεν διαφέρει πολύ από των Νοτίων Ιταλών. Κάτι άλλο φταίει και άσε τον Αυστριακό να λέει.Parrot έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:29Η νοοτροπία του νεοέλληνα (όποια και αν είναι αυτή) αναπτύχθηκε κατά την περίοδο της τουρκοκρατίας, γιατί οι οθωμανοί σαν διοικητές κράτους ήταν πολύ κακοί.. Υπάρχει ένα ντοκυμαντέρ στο yt ενός αυστριακού που το εξηγεί αυτό..ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:24διαφωνώ. ο ελ είναι μεν χαλασμένος αλλά αυτό ξεκίνησε κυρίως με την μεταπολίτευσηΕρμής έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:12Και εγώ σου λέω φταίει ο σταθμάρχης γιατί μπορεί να είναι βαλτός απο ΜΙΤ, ΚΓΒ, νεφελιμ, ζαίους δε ξερω και εγω τι.
Εσυ σα κράτος που εισαι να διαφυλάξεις τον κόσμο απο αυτούς, σε δεύτερο χρόνο;
και ξαναλέω. Το κράτος δεν ιδρύθηκε απο κανένα Μητσοτάκη και απο κανένα Τσίπρα.
ο έλ είναι χαλασμένος απο το 1830 που μια ζωή κοίταζε τον κώλο του, αδιαφορώντας εγκληματικά για το σύνολο, με μια κληρονομία του παρελθόντος που κουβαλάει ως άλλος ξεδοντιάρης ξεπεσμένος κληρονόμος και όλο αυτό με τη μέγιστη δόση τεμπελιάς.
Ένας τέτοιος λαός, τι πολιτικούς περιμένατε να έχει;
γιατί ο ελ από το 1830 μέχρι και το 1940 πάλεψε, απελευθέρωσε εδάφη, δημιούργησε μια κρατική οντότητα, έφερε μια ανάπτυξη στον τόπο
η αποσάθρωση του κράτους και η ελεϊνή νοοτροπία που κουβαλάμε σήμερα αρχίζει να αναπτύσσεται κυρίως από το 1980
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Δεν νομίζω ότι είχε μεγαλύτερο δόντι ο σταθμάρχης από το άντερ πχ. Επίσης ο σταθμάρχης είναι η τελευταία τρύπα του ζουρνά στην περίπτωση μας.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
- vantono
- Δημοσιεύσεις: 29266
- Εγγραφή: 14 Απρ 2018, 13:22
- Phorum.gr user: vantono
- Τοποθεσία: κεντρικά γραφεία George Soros
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Και γιατί να μπορεί να στείλει τόσο εύκολα τόσα άτομα στο θάνατο? Ακόμα και εγκάθετος να ηταν?sharp έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:33Πάντως να ξέρεις ότι νομικά δεν μπορείς να κατηγορήσεις για φόνο εξ αμελείας τον Χ υπάλληλο επειδή το 20ΧΧ δεν εγκατέστησε τον Ψ μηχανισμό που θα διευκόλυνε τους σταθμάρχες στη δουλειά τους. Η παραπάνω κατηγορία θα αναγγελθεί πιθανότατα αποκλειστικά στον σταθμάρχη. Ούτε να θεωρήσεις υπεύθυνο (νομικά πάντα) το βύσμα που τον έχωσε εκεί μέσα, αν και όποτε αυτό έγινε. Αυτά εκ των προτέρων για να μην λέτε μεθαύριο, την πλήρωσε ο σταθμάρχης και τα γνωστά.vantono έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:24Φυσικά και όχι! Ειναι ο πρώτος που θα πρεπει να πληρώσει, αλλά όχι ο μοναδικός. Πρέπει να ακολουθήσουν κι άλλοι.
Οσοι λέμε οτι δεν φταιει μόνο ο σταθμάρχης, δεν ειπαμε/υπονοήσαμε πουθενά ότι ειναι αθωος και δεν φερει καμια ευθυνη.
Τόσο πολύ έχεις ταραχτεί, που δεν μπορείς να διαβάσεις?
Συνέβη ένα ατύχημα σε μία χώρα όπου κανείς δεν τρελλαίνεται να κάνει τη δουλειά του κατά 100% και προτιμά ...να γράφει στα φόρα. Μπορεί ο σταθμάρχης να είναι χρήστης εδώ μέσα και εκείνη την ώρα να έγραφε... Η μαλακία είναι ότι ο υπάλληλος γραφείου το πολύ να στείλει το υβριστικό μειλ στον πελάτη κατά λάθος, ενώ ο σταθμάρχης έστειλε τόσα άτομα στο θάνατο.
Γιατί να μην υπάρχει ενα συστημα ασφαλείας που να τον αποτρέπει?
Οσο χάνετε το δάσος, μια ζωή στο δέντρο θα μένετε.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Κάνει νύξη και για τους νοτιους Ιταλούς, που ενώ δεν πέρασαν τουρκοκρατία έχουν παρόμοια νοοτροπία, αλλά δεν θυμάμαι πώς το εξηγεί..sharp έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:35Επειδή τυγχάνει να έχω κόντακτ, δεν διαφέρει πολύ από των Νοτίων Ιταλών. Κάτι άλλο φταίει και άσε τον Αυστριακό να λέει.Parrot έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:29Η νοοτροπία του νεοέλληνα (όποια και αν είναι αυτή) αναπτύχθηκε κατά την περίοδο της τουρκοκρατίας, γιατί οι οθωμανοί σαν διοικητές κράτους ήταν πολύ κακοί.. Υπάρχει ένα ντοκυμαντέρ στο yt ενός αυστριακού που το εξηγεί αυτό..ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:24
διαφωνώ. ο ελ είναι μεν χαλασμένος αλλά αυτό ξεκίνησε κυρίως με την μεταπολίτευση
γιατί ο ελ από το 1830 μέχρι και το 1940 πάλεψε, απελευθέρωσε εδάφη, δημιούργησε μια κρατική οντότητα, έφερε μια ανάπτυξη στον τόπο
η αποσάθρωση του κράτους και η ελεϊνή νοοτροπία που κουβαλάμε σήμερα αρχίζει να αναπτύσσεται κυρίως από το 1980
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Ακατανοητο που ο υπουργος καραμαν αλης συνεχιζει να κυκλοφορει ελευθερος και δεν ειναι προφυλακισμενος
Παλι πλατες απο την "ανεξαρτητη δικαιοσυνη"
Παλι πλατες απο την "ανεξαρτητη δικαιοσυνη"
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Κάποτε μου έτυχε κι'εμένα εργατικό ατύχημα, όταν ήμουν μηχανικός παραγωγής. Κάποιος εργαζόμενος πήγε να εκτελέσει μία συνήθη μεταλλευτική εργασία και από την παρειά τής στοάς έπεσε κομμάτι και του προκάλεσε διάφορα κατάγματα. Πήγαμε κατηγορούμενοι ο επιστάτης βάρδιας κι'εγώ ως υπεύθυνος του εργοταξίου. Τότε με έπνιγε το δίκιο: "Τι σχέση έχω εγώ, δεν ήμουν κάν παρών την ώρα του ατυχήματος". Τελικά, αθωωθήκαμε και οι δύο, κυρίως επειδή ο εργαζόμενος πήρε καλή αποζημίωση από την εταιρεία και κυρίως ήταν θείος του επιστάτη.
Χρόνια μετά συνειδητοποίησα ότι σωστά είχα πάει κατηγορούμενος, όχι επειδή έφταιγα στο συγκεκριμένο, αλλά γιά να έχω πάντα στο μυαλό μου ότι αν γίνει η στραβή, θα ήμουν κι'εγώ υπό κατηγορία. Αρα, έπρεπε να βρώ κάποιον τρόπο ώστε να αποτρέψω την στραβή. Μπορεί να μην υπήρχε τρόπος, ή να ήταν πολύ δύσκολα εφαρμόσιμος. Επρεπε όμως να είναι συνέχεια στο μυαλό μου το ερώτημα.
Χρόνια μετά συνειδητοποίησα ότι σωστά είχα πάει κατηγορούμενος, όχι επειδή έφταιγα στο συγκεκριμένο, αλλά γιά να έχω πάντα στο μυαλό μου ότι αν γίνει η στραβή, θα ήμουν κι'εγώ υπό κατηγορία. Αρα, έπρεπε να βρώ κάποιον τρόπο ώστε να αποτρέψω την στραβή. Μπορεί να μην υπήρχε τρόπος, ή να ήταν πολύ δύσκολα εφαρμόσιμος. Επρεπε όμως να είναι συνέχεια στο μυαλό μου το ερώτημα.
1.
2. Η λέξη υδρόφιλος είναι σύνθετη από δύο ελληνικές λέξεις το ύδωρ που σήμαινε νερό και το φίλος που σήμαινε φίλος.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Επειδή είμαι κατα το ήμισυ νοτιος ιταλός θα σου πω πως ο νοτιοιταλος απο τον νεοελ διαφέρει στον παρτακισμό και την τεμπελιά.sharp έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:35Επειδή τυγχάνει να έχω κόντακτ, δεν διαφέρει πολύ από των Νοτίων Ιταλών. Κάτι άλλο φταίει και άσε τον Αυστριακό να λέει.Parrot έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:29Η νοοτροπία του νεοέλληνα (όποια και αν είναι αυτή) αναπτύχθηκε κατά την περίοδο της τουρκοκρατίας, γιατί οι οθωμανοί σαν διοικητές κράτους ήταν πολύ κακοί.. Υπάρχει ένα ντοκυμαντέρ στο yt ενός αυστριακού που το εξηγεί αυτό..ΑΛΟΓΟΜΟΥΡΗΣ έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:24
διαφωνώ. ο ελ είναι μεν χαλασμένος αλλά αυτό ξεκίνησε κυρίως με την μεταπολίτευση
γιατί ο ελ από το 1830 μέχρι και το 1940 πάλεψε, απελευθέρωσε εδάφη, δημιούργησε μια κρατική οντότητα, έφερε μια ανάπτυξη στον τόπο
η αποσάθρωση του κράτους και η ελεϊνή νοοτροπία που κουβαλάμε σήμερα αρχίζει να αναπτύσσεται κυρίως από το 1980
"Chiedi a un bambino di disegnare una macchina e sicuramente la farà rossa"
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
οχι, δε θες. μη σου πω, ουτε εναν. καμερες, θες.
ενας ανθρωπος, ειναι αρκετος για να παρακολουθει την πορεια ενος τραινου, και την αναλογη καμερα, καθε που πλησιαζει σε κομβο. ακομη και ο ιδιος ο μηχανοδηγος, μια χαρα μπορει να κοιταζει αν εχει κατεβει η μπαρα εκει που πλησιαζει. μην ξεχναμε, οτι και η δικη του ζωη κινδυνευει. μη σου πω και ο σταθμαρχης τον παιζει 7 απο τις 8 ωρες που δουλευει.
live camera, προσβαση σε ολους. ε αν κατι παει στραβα, καποιος θα το δει.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Νομίζω δεν είχε άλλη επιλογή, θα τρώγαν το κεφάλι του ούτως η άλλως και θα τον έθαβαν. Είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης, δεν υπήρχε περίπτωση να γλιτώσει, και δε νομίζω να έχει λεφτά για δικηγόρους κλπ. Το κομμάτι κρέας που είναι "ceo" της εργοσε είναι στέλεχος οπότε θα προστατευτεί, ο Καραμανλής θα κάνει μερικές βδομάδες διακοπές και μετά θα επιστρέψει στη βουλή, κλπ. Το να πάρει την ευθύνη πάνω του κάνει όλη τη διαδικασία κάπως πιο εύκολη για τον ίδιο
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Να μας πουν ομως και τι δικτυο εχει η Γερμανια και η Γαλλια, στο σταθμο του Μοναχου μονο, εχουν 32 γραμμες, πρεπει να αντιληφθουν οτι τα μεγεθη ειναι εντελως διαφορετικα, εαν εδω υπηρχε σταθμος με 32 γραμμες καθε μερα θα ειχαμε και ατυχημα.
"Εγώ Μανιάτα φυσικιά. Θα στεϊρωθού 'ς τα γόνατα. Και όλους τους φίλους θα δεχτού κατά που πρέπει καθενού...."
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
αυτο λεω. οτι ο παθων εχει δικαιωμα να λεει οτι θελει, σωστο η λαθος.
εγω με ψυχρο αιμα, μπορω να κρινω διαφορετικα.
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Ποιος λέει ότι δεν λέγανε πριν; εσύ; η κυβέρνηση;
Λέγανε και παραλέγανε οι εργαζόμενοι και πρόσφατη καταδικαστική απόφασή βγήκε στην φόρα. Θα αγωνιστείς από εδώ και στο εξής να σαπίσουν στην φυλακή και να πληρώσουν όλοι οι υπεύθυνοι για θα κάνεις εντελώς άστοχες ερωτήσεις που ξεπλένουν τους υπεύθυνους, αυτή είναι η σωστή ερώτηση γομάρι μου.
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ
.
.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
σωστο.Σενέκας έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 11:33Αυτό το καθεστώς πάντως, το ότι δηλαδή η διαχείριση των ελληνικών σιδηροδρόμων πουλήθηκε για ένα αστείο ποσό σε μια ξένη κρατική εταιρία που έχει αναλάβει να καρπώνεται τα κέρδη μέσω θυγατρικής που εμφανίζεται ως ιδιωτική, αλλά τους υπαλλήλους της ιδιωτικής συνεχίζει να τους προσλαμβάνει και να πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος, είναι τόσο παράλογο, που αν αυτό το γκροτέσκο τέρας δεν προκαλούσε αυτό που προκάλεσε, θα ήταν για γέλια
Με λίγα λόγια, το ελληνικό κράτος ξεφορτώθηκε το κομμάτι των σιδηροδρόμων που παράγει τα λεφτά και έχει κρατήσει το κομμάτι που αφορά τις υποδομές και τη συντήρηση, καθώς και το μεγαλύτερο μέρος των υπαλλήλων
To be old and wise, you must first be young and stupid.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ αντε και γαμησου.
Re: Τραγωδία στα Τέμπη
Μπορείς να κατηγορήσεις τη σιδηροδρομική εταιρεία σαν οργανισμό καθώς και την εποπτεύουσα αρχή πάλι σαν οργανισμό. Μπορείς επίσης να το προσωποποιήσεις σε διάφορες βαθμίδες ανωτέρων που υπέγραφαν για πράγματα τότε, γιατί ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να έχουν υπογράψει ότι δεν τηρούνται μέτρα ασφαλείας. ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ αν ισχύει ότι έχουν πληρωθεί ένας σκασμός λεφτά για να μπουν συστήματα, προκύπτουν ακόμα μεγαλύτερες ευθύνες. Δεν κατάλαβα, αποφασίζουμε ως Πύργος Ελέγχου ότι συμφωνούμε με την ιδέα του μάνατζερ της αεροπορικής ότι θα πετάει κανονικά το αεροπλάνο αρκεί ο Μπάμπης σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού να κρατάει ενωμένα τα καλώδια που στέλνουν ρεύμα στα μπουζί για να παίζουν οι έλικες και φταίει ο Μπάμπης για ό,τι μπορεί να συμβεί; ΚΑΘΟΛΟΥ δεν πάει έτσι.sharp έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:33Πάντως να ξέρεις ότι νομικά δεν μπορείς να κατηγορήσεις για φόνο εξ αμελείας τον Χ υπάλληλο επειδή το 20ΧΧ δεν εγκατέστησε τον Ψ μηχανισμό που θα διευκόλυνε τους σταθμάρχες στη δουλειά τους.vantono έγραψε: ↑03 Μαρ 2023, 12:24Φυσικά και όχι! Ειναι ο πρώτος που θα πρεπει να πληρώσει, αλλά όχι ο μοναδικός. Πρέπει να ακολουθήσουν κι άλλοι.
Οσοι λέμε οτι δεν φταιει μόνο ο σταθμάρχης, δεν ειπαμε/υπονοήσαμε πουθενά ότι ειναι αθωος και δεν φερει καμια ευθυνη.
Τόσο πολύ έχεις ταραχτεί, που δεν μπορείς να διαβάσεις?
-
- Παραπλήσια Θέματα
- Απαντήσεις
- Προβολές
- Τελευταία δημοσίευση
-
- 65 Απαντήσεις
- 1645 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Saturn
20 Μαρ 2025, 12:58
-
- 3 Απαντήσεις
- 133 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Stinger
01 Φεβ 2025, 20:33
-
- 29 Απαντήσεις
- 876 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Αχθος Αρουρης
17 Ιαν 2025, 16:50
-
-
Νέα δημοσίευση Παραλίγο νέα τραγωδία στη Θεσσαλία
από killzone » 29 Ιουν 2023, 11:18 » σε Εσωτερική Πολιτική - 3 Απαντήσεις
- 477 Προβολές
-
Τελευταία δημοσίευση από Unique
29 Ιουν 2023, 11:35
-